Rallye schreef:Wij waren ruim 1,5 uur voor de show tot op de voordeur van de RAI gearriveerd; en toen mochten we 20 km omrijden naar een andere parkeergelegenheid. Met het pendelbussendrama erbij waren wij nog maar net op tijd om toegang tot de show te krijgen. We haden geen 10 min later moeten komen, want toen we net gingen zitten werd de laatste oproep voor aanvang van de show al gegeven.monika schreef:Ook 2 vip kaarten gekocht ( voor mijn man ), waren ruimschoots op tijd in amsterdam maar door de slechte parkeer voorzieningen kwamen ze te laat ( 5 min ) voor de show.
Zij mochten de show niet in met nog een heleboel andere mensen...
Erg slecht geregeld en een hoop geld verloren.
Zijn er meer mensen die ook er niet in mochten??
Ik snap dat de organisatie graag wil dat je op tijd bent (en waarschijnlijk willen de meeste mensen dat zelf ook wel), maar als het parkeren zo dramatisch geregeld is, is een algemene stelregel van 3 uur waarschijnlijk nog niet genoeg.
Tijdens de show gistermiddag wees JC nog op 2 legen stoelen in de Gold-tribune en grapte dat deze 2 personen waarschijnlijk met een Alfa Romeo wilden komen en het daarom dus niet hadden gered.
Ik had dus het zelfde probleem we stonden eerst nog 3kwartier in de fiele voor we voor de rai waren... en dan nog die 20 km omrijden n+ met die bussen naar de rai ..... mooi de eerste 30 min van de show gemist.

verder vondt ik de actie erg tegenvallen, maar het was wel leuk om de heren eens in het echt te zien.