Ik ben gistermiddag ook geweest, had van mijn vrouwtje 2 Gold-kaartjes gekregen voor Kerst

.
De show was vermakelijk, echt Top Gear. Beau probeerde het leuk maar werd desondanks zwaar ondergesneeuwd door zijn Britse collega's. Nu helpt het misschien ook niet dat ik uberhaupt geen fan van die 'bal' ben. Ik vond het in ieder geval jammer dat May er niet was.
Beau zou er zogenamd voor de vertaling zijn, nou... ik heb hem misschien 3 Nederlands woorden horen zeggen. JC kon overigens ook een Nederlands woordje: Swaffelen.

Het Engels is voor ons Nederlanders gewoon goed te volgen, dus wat mij betreft mogen de 3 heren van TG het volgende keer gewoon zelf doen.
Verder vond ik het jammer dat de supercars maar heel langzaam voorbij reden en zoals hier eerdr is gemeld, stond de muziek vrij hard. Nu kan ik dat prima handelen, maar het motorgeluid was dus niet te horen. Gemiste kans en ik hoop dat dat een volgende keer beter is.
Verder vond ik dat het personeel van de RAI nog veel te leren heeft. Je zou verwachten dat ze daar na zoveel beurzen, concerten, evenementen etc. wat zouden hebben geleerd voor wat betreft het parkeerbeleid en het inzetten van pendelbussen. Mijn conclusie is dat ze in al die jaren 1 ding hebben geleerd: Ze zijn het creeren van totale chaos meer dan meester...
Route-info die komende vanaf de A2-A10 pas voor de deur van de RAI werd duidelijk gemaakt , waardoor je 20km om kon rijden via Amstelveen. Vanaf andere kanten van A'dam zou dat beter zijn geregeld, had ik begrepen. Busschauffeuse van de pendeldienst die niet met haar bus overweg leek te kunnen: ze kreeg het in ieder geval niet voor elkaar om op de parkeerplaats te keren. Gelukkig voor haar was er een mannelijke collega in de buurt die het wel voor elkaar kreeg en de opstopping die ze veroorzaakte op te heffen.
Verder nog de manier waarop er werd omgegaan met het regelen van de mensen die terug naar de parkeerplaats wilden. Er stond een lange rij mensen netjes te wachten in de regen/sneeuw, stoppen er 2 harmonica bussen in het midden van de rij en gooien hun deuren open: totale chaos was het geval. Mensen begonnen te rennen, springen, duiken.... Leuk voor degenen met (kleine) kinderen!
Al met al heb ik mezeker wel vermaakt, een tweede keer sluit ik dan ook zeker niet uit. Het transport/vervoer zal ik waarschijnlijk wel anders gaan doen.