Zie je je in gedachten al voor een stoplicht staan, naast een M5 boot.......


en alleen daarvoor wil ik ook zo'n MiniTom Westendorp schreef:In dat geval is het natuurlijk wel super super gaaf! Maar dan wel met een hele stille uitlaat en inlaat (is een utopie kan volgens mij nooit ) en dan naar de ring! Porsche's opdrukken
Dacht dat ze alleen bodykits maaktenJP schreef:Voor de interieurs ken ik alleen Zeemax. http://www.zeemax.com/Specialist%20Interiors.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Vroeger was er ook nog een firma die van een classic Mini, ook coupé's maaktte, maar daar ben ik nooit meer achter gekomen of die nog bestaan.
allen schreef:Overigens zal ik ook nooit meer een project beginnen als het m'n enige speelwagen is. Ineens een jaar lang thuis blijven, zie ik niet meer zitten.
3S-GZE erin swappen en je hebt echt een bom! Vriend van me had een P7 (geloof ik, zo'n vierkant hok uit 86) met een 4A-GE Blacktop erin. Uiterlijk stock op een dikke uitlaat en een maat grotere velgen na. Dat was lachen aan het stoplicht met een VR6 naast je!G Kolkman schreef:Veel te moeilijk, ze zijn origineel ook met een turboblok geleverd (met genoeg potentie).
Maar opmerking kwam omdat Allen ooit eens riep na afloop van een 'enthousiaste' rit over wegen in de heuvels rondom Trier achter zo'n ding aan:
'als ik geweten had dat starletjes nog zo vlug waren had ik tijdens na een jaar wachten (zijn E36 project, red.) niet een speedster gekocht maar gewoon meteen zo'n ding :o !'.
Starlet was trouwens wel in het voordeel (iets met lokale wegenkennis van de bestuurder).
A reg 36,000Kms. LHD, Mid engine. 900 miles on rebuilt engine.
1430cc engine
Arias custom pistons, rings and liners.
Gasflowed head.
Piper 270/2 cam
Enlarged valves, sodium filled inlet valves, Nemonic steel exhaust valves.
Balanced internals.
Pace custom front mounted chargecooler, electric water pump and matching radiator.
4into1 equal length manifold.
T3 hybrid turbo with cosworth impellor.
Devil straight though exhaust.
K&N filter
Twin plate paddle clutch
Ferodo G88 discs on front and EBC redstuff pads all round.
Spares include pistons, rings, valves, 15inch minilites with bridgestone potenza tyres and other various parts.
Many new parts 3 fuel pumps, fuel distributor . . etc.etc.
10 months MOT
Mostly complete but requires finishing, needs a warm up reulator and time and space which I no longer have.
Priced at 16,500 open to sensible offers.
Can arrange delivery if required.
Part Exchange: Open to offers but cash is preferable
Advert Age: 1 days
Location: WEST SUSSEX, United Kingdom
Contact: KIERAN LEE (r5t2)
Phone: 07071616067
G Kolkman schreef:Veel te moeilijk, ze zijn origineel ook met een turboblok geleverd (met genoeg potentie).
Maar opmerking kwam omdat Allen ooit eens riep na afloop van een 'enthousiaste' rit over wegen in de heuvels rondom Trier achter zo'n ding aan:
'als ik geweten had dat starletjes nog zo vlug waren had ik tijdens na een jaar wachten (zijn E36 project, red.) niet een speedster gekocht maar gewoon meteen zo'n ding :o !'.
Starlet was trouwens wel in het voordeel (iets met lokale wegenkennis van de bestuurder).
Kameraad van me heeft zo'n ding opgebouwd en staat nu achter de loods onder een afdakje ongebruikt.allen schreef:Ook wel een leuke, al is het iets te groen van binnen...
http://www.pistonheads.com/sales/1199156.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
PORSCHE 911 Carrera 2, LEFT HAND DRIVE, Auto Tiptronic, 58000 miles, Special Order Midnight Blue Metallic with Full Black Leather Seats. RAC APPROVED DEALER, RAC PARTS AND LABOUR WARRANTY, 18in Turbo Alloys, ABS, Air conditioning, Alloy wheels, Central locking, Electric windows & Mirrors, Rear wiper and heated glass rear screen, On Board Computer, Foglights, Power assisted steering. Electrically adjustable Seats. Porsche Alarm system, IT IS IN SUPERB CONDITION THROUGHOUT MUST BE SEEN, OVERSEAS BUYERS WELCOME, £15,995 p/x welcome
is wel aparterNiels schreef:Ik had liever die Renault 5![]()
Een 964 heeft (net zoals de meeste Elfers ab Werk) boven de 200 behoorlijk last van lift in de neus. Met dit lipje wordt het aanzienlijk minder. Echte RUF accessoire, prima toevoeging. Verder staat deze Tip al tijden. Komt omdat een Tip toch lastig blijft, zeker in de oude, slome 4 bak configuratie.GTRene schreef:er staat ook nog RuF op de spoiler...maar dat kan bijna niet wat zijn.
dus waarschijnlijk alleen de voorbumper, dacht eerst alleen een sticker vandaar mijn reactieFreudeamFahren schreef:Een 964 heeft (net zoals de meeste Elfers ab Werk) boven de 200 behoorlijk last van lift in de neus. Met dit lipje wordt het aanzienlijk minder. Echte RUF accessoire, prima toevoeging. Verder staat deze Tip al tijden. Komt omdat een Tip toch lastig blijft, zeker in de oude, slome 4 bak configuratie.GTRene schreef:er staat ook nog RuF op de spoiler...maar dat kan bijna niet wat zijn.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, jessedehaan en 9 gasten