WK Zuid-AFrika
- Mike S.
- Auto: M135i
Re: WK Zuid-AFrika
Nu 1/3e van de kaarten nog maar verkocht is ben ik wel gaan twijfelen...
Normaal gezien is de kans namelijk nihil dat ik aan kaarten kan komen op de normale manier via de supportersclub waar ik lid van ben .
Kans is nu vrij groot om aan kaarten te komen.
Maja zuid afrika he... is niet echt mijn ideale vakantieland ....
Normaal gezien is de kans namelijk nihil dat ik aan kaarten kan komen op de normale manier via de supportersclub waar ik lid van ben .
- duifjes.com
Mike Spanjersbergh schreef:Nu 1/3e van de kaarten nog maar verkocht is ben ik wel gaan twijfelen...
Zuid-Afrika is een geweldig vakantieland!!!!!!!
-
Shakes
http://www.bbrussen.nl/2010/01/16/wk-vo ... onialisme/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Shakes
Opvallend stil opeens.
Prostitutie gaat natuurlijk wel mooie tijden tegemoet daar.
Prostitutie gaat natuurlijk wel mooie tijden tegemoet daar.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Stoer René! Duurt nog even maar alvast heel veel plezier daar!
Je moeder woont er toch, meen ik eens gelezen te hebben?
Je moeder woont er toch, meen ik eens gelezen te hebben?
-
MartijnS
Gaaf hoor René!
Veel plezier daar.
- HansD
De HIV klinieken in Europa daarna ook.Prostitutie gaat natuurlijk wel mooie tijden tegemoet daar.![]()
Dat de FIFA landen aanwijst op politieke redenen (herverkiezing van Blatter) is niets nieuws, dat gebeurt al tijden.
Wel stoer dat je helemaal naar ZA gaat om een paar voetbalwedstrijden te zien. Heb je je vest al besteld http://www.telegraaf.nl/binnenland/5796 ... _WK__.html 8)
-
René130i
Zuid-Afrika is inderdaad een prachtig land. Mijn moeder woont er.Mike Spanjersbergh schreef:Maja zuid afrika he... is niet echt mijn ideale vakantieland ....
Het is een land met veel criminaliteit. Iets waar ik nog nooit iets van heb gezien/gehoord. Wel genoeg in het nieuws natuurlijk.
Je moet gewoon weten wat je wel en niet kunt doen, simpel. Als je met de oranjecamping meereist is dat wss een stuk gemakkelijker.
- Maus335i
Laten we eerlijk zijn. Als je je in de rosse buurten van Amsterdam, Rotterdam (of Gouda
) begeeft loop je er ook niet bepaald lekker rond.
- HansD
Welke rosse buurt in Rotterdam en Gouda maus? Hier in Amsterdam heb ik er totaal geen problemen mee, het zijn voornamelijk touristen en ik voel me daar veiliger dan op bijv het leidseplein om 4 uur 's nachts.
En ik ben bang dat het daar aan ontbreekt bij een gedeelte van de supporters. Gegarandeerd dat er een aantal met hun dronken kop de verkeerde straat inlopen.Je moet gewoon weten wat je wel en niet kunt doen, simpel.
-
Metchu
Maus335i schreef:Laten we eerlijk zijn. Als je je in de rosse buurten van Amsterdam, Rotterdam (of Gouda) begeeft loop je er ook niet bepaald lekker rond.
dat berust op een vooroordeel...
ik denk dat je je in Z-afrika heel anders voelt. Niet te vergelijken... Maar goed, ik heb er vertrouwen in en ben positief...
- Robin Hartog
Hahaha +1HansD schreef:Welke rosse buurt in Rotterdam en Gouda maus? Hier in Amsterdam heb ik er totaal geen problemen mee, het zijn voornamelijk touristen en ik voel me daar veiliger dan op bijv het leidseplein om 4 uur 's nachts.
En, zijn er hier eigenlijk nog mensen die speciaal een grote mooie TV gaan kopen voor 't WK? Ik denk dat het weer erg leuk gaat worden qua verkopen zo'n twee maanden voor 't WK bij ons. 8)
-
Metchu
ik heb jarenlang bij bcc gewerkt en het was voor een ek of wk idd altijd handen wrijven ivm tv verkoop 8) 8) 8)
- Mike S.
- Auto: M135i
Er zijn genoeg buurten in die steden waar je niet lekker loopt als je dat niet gewend bent....Metchu schreef:Maus335i schreef:Laten we eerlijk zijn. Als je je in de rosse buurten van Amsterdam, Rotterdam (of Gouda) begeeft loop je er ook niet bepaald lekker rond.
ik denk dat je je in Z-afrika heel anders voelt. Niet te vergelijken... Maar goed, ik heb er vertrouwen in en ben positief...
- Robin Hartog
Ha, grappig! Welk filiaal?Metchu schreef:ik heb jarenlang bij bcc gewerkt en het was voor een ek of wk idd altijd handen wrijven ivm tv verkoop 8) 8) 8)
-
Metchu
BCC Beverwijk, maar heb ook wel een aantal uren mogen maken in alkmaar en haarlem schalkwijk, zelfs een keer een weekje in Amsterdam Zuid-oost. Jij ook daar aan het werk (geweest)'?
- Robin Hartog
Ah, oke. Allemaal filialen waar ik nog nooit heb gestaan. Werk zelf @ Purmerend.Metchu schreef:BCC Beverwijk, maar heb ook wel een aantal uren mogen maken in alkmaar en haarlem schalkwijk, zelfs een keer een weekje in Amsterdam Zuid-oost. Jij ook daar aan het werk (geweest)'?
- Maus335i
Yep das mijn punt, vooroordelen o.a. gecreeerd door mediaberichten. Een flink gebied over 1 kam scheren, zoals veel mensen hier doen over Z-AMetchu schreef:Maus335i schreef:Laten we eerlijk zijn. Als je je in de rosse buurten van Amsterdam, Rotterdam (of Gouda) begeeft loop je er ook niet bepaald lekker rond.
-
René130i
Er zal vast veel misgaan.. touristen die geowned worden door z-a boefjes enz.
Maar dat weerhoudt mij er niet van om te gaan. Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen in groepsverband gaan reizen zoals bv de oranjecamping.
Maar dat weerhoudt mij er niet van om te gaan. Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen in groepsverband gaan reizen zoals bv de oranjecamping.
-
Metchu
Robin Hartog schreef:Ah, oke. Allemaal filialen waar ik nog nooit heb gestaan. Werk zelf @ Purmerend.Metchu schreef:BCC Beverwijk, maar heb ook wel een aantal uren mogen maken in alkmaar en haarlem schalkwijk, zelfs een keer een weekje in Amsterdam Zuid-oost. Jij ook daar aan het werk (geweest)'?Ook wel is in Hoorn geweest. Beverwijk moet wel leuk geweest zijn om te verkopen of niet dan. 8)
zeker, ik was erbij toen Beverwijk in een groot dal zat, met als dieptepunt het ontslag van een bedrijfsleider en het verraad jegens hem door een assistent.... En daarna de uprising om misschien wel de best verkopende bcc van heel nederland te worden :twisted: Ben net vertrokken voor de grote verhuizing naar het grote pand waar ze nu zitten. Maar heb nog altijd goed contact met die gasten. Altijd lol gehad en zelfs ooit zaalvoetbaltoernooi gewonnen
- Robin Hartog
Haha, zaalvoetbaltoernooi. Elk jaar aan mee gedaan ja. Wanneer heb je gewonnen? Als het binnen de afgelopen 4 jaar was dan kan ik nog tegen je gevoetbald hebben
Misschien is over PB de rest wel handiger ivm topicvervuiling
Misschien is over PB de rest wel handiger ivm topicvervuiling
-
Metchu
haha boeie
euhm, nee dat is alweer veel langer dan 4 jaar geleden. Ik ben in 2006 gestopt bij de bcc ... ik ben er ongeveer in 2003 begonnen, dus in die periode
euhm, nee dat is alweer veel langer dan 4 jaar geleden. Ik ben in 2006 gestopt bij de bcc ... ik ben er ongeveer in 2003 begonnen, dus in die periode
- Jolanda87
Zou graag willen maar het zit er niet in 
-
René130i
Aftellen!
Ik kijk er naaruit om onze helden in actie te zien :banaan:
Nog even over veiligheid. Als je met de OranjeCamping meereist sta je op een camping met ingehuurde beveiligingsbedrijven. Moet goed komen
Ik ben net terug uit Zuid-Afrika, maar ben ook in Botswana en Zambia geweest. Het lijkt vooraf allemaal eng en het is best wel spannend, maar in the end is er niks mis met een bezoekje aan zo´n land.
Ik kijk er naaruit om onze helden in actie te zien :banaan:
Nog even over veiligheid. Als je met de OranjeCamping meereist sta je op een camping met ingehuurde beveiligingsbedrijven. Moet goed komen
Ik ben net terug uit Zuid-Afrika, maar ben ook in Botswana en Zambia geweest. Het lijkt vooraf allemaal eng en het is best wel spannend, maar in the end is er niks mis met een bezoekje aan zo´n land.
-
Metchu
had je sunblock factor 60 mee?