Wij hebben kaarten voor NED-DEN en NED-JAP
Oranje camping here we come :shakeit:
Het kaartje is niet het probleem, de rest wel voor een studentje...Harrie schreef:Waarom jaloers? je kan nog gewoon kaarten kopen heb ik begrepen. De verwachte run schijnt nogal tegen te vallen.
Denk dat velen eerder bang zijn voor het onbekende, maar dat heb ik ook als ik in de Randstad kom...BrianV schreef:Afrika is niet echt het land waar ik naar toe wil met WK,
mij niet gezien met al de gevaren
JP schreef:Denk dat velen eerder bang zijn voor het onbekende, maar dat heb ik ook als ik in de Randstad kom...BrianV schreef:Afrika is niet echt het land waar ik naar toe wil met WK,
mij niet gezien met al de gevaren![]()
+1Robin Hartog schreef:
+1, maar dan andersom
Roman schreef:Het probleem zijn de waarschuwingen voor mensen zonder kaartje etc, je mag niet eens in de buurt van het stadion komen dan.
Ook worden barren en cafe's droog gelegd heb ik begrepen rondom wedstrijden.
Zoveel geneuzel het is gewoon waardeloos, 90% van de fun is juist de sfeer etc om alle wedstrijden heen. Zoals met het afgelopen EK.
Zal nog wel wat rottigheid plaatsvinden evengoed denk ik. Dat soort landen kunnen hun interne zaken niet eens goed financieren waarom die dan een project zoals het WK toegeschreven krijgen begrijp ik niets van.
Maar goed, als je kaartjes heb etc zal het allemaal vast wel leuk zijn
Wat kan dit opleveren dan? Krijgen al die mensen met honger hier eten door dan?Metchu schreef: juist om zo'n negatieve spiraal te doorbreken waar zo'n land/continent in zit... Ik hoop het beste voor (zuid-)afrika!! wellicht kan dit mooie dingen opleveren. Ze hebben nu een hele grote kans iig!
En er zijn altijd kanslozeduifjes.com schreef:Er zijn altijd kanshebbers.....hahhahah
Hoezo dat dan?Roman schreef: Laat het dan AUB maar weer Brazillie zijn. Ik vind iedereen best, maar geen Spanje
Duitsland scoort nog als ze al in de bus zitten..JP schreef:Uiteindelijk wint toch Duitsland (laatste minuut)
Idd ja was voor mij altijd een reden om lekker te gaan knallen .... niemand op de weg...nou ja...een paar gekken dan...Hendrik Kinderman schreef:Ik ben ook geen echte liefhebber van voetbal, Wk is op zich wel gezellig dan.
Voor de echte rijder: geen kop op de weg te vinden
Kan je wel een keer uitleggen waarom als je wilt hoor, geen probleem. Schrijf er zo bijna een boek over volMetchu schreef:hij woont in Spanje en heeft er een aversie tegen gekregen blijkbaar... Wat ik wel een beetje vreemd vind...
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bombadil, Edwin de Haas, Lex70V, Sander-E46, Thomas H en 11 gasten