Spionage foto's BMW 135ti

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Spionage foto's BMW 135ti

Bericht door Roman » 12 dec 2006, 21:34

Here’s a few more pictures of BMW’s baby missile - the 135ti. Using the same 306 bhp 3L twin turbo unit as the 335i, it look like it’s going to be alot of fun. We can only imagine how fast it’ll be, once the tuners get their hands on it.
[img:468:312]http://germancarscene.com/wp-content/up ... -12-06.jpg[/img]
[img:468:312]http://germancarscene.com/wp-content/up ... -12-06.jpg[/img]
[img:468:312]http://germancarscene.com/wp-content/up ... -12-06.jpg[/img]

Is dit echt waar??? Interessant!

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16598
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Bericht door Bram » 12 dec 2006, 21:36

Zou vet zijn 8)

Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7235
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8

Bericht door Fabian » 12 dec 2006, 21:36

als dat echt waar is, is dat een BOM op wielen 8)

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Bericht door Shakes » 12 dec 2006, 21:39

En als hij geen BOM duiten kost ben ik blij :D

CSL versie graag. Minder is minder!

N.

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16598
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Bericht door Bram » 12 dec 2006, 21:41

Er gaan vast nog wel 2 deuren vanaf, maakt de auto weer wat stijver, helemaal fijn!

Zou voor zo'n karretje toch bijna een lening afsluiten man 8)

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27060
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 12 dec 2006, 21:46

Nandor schreef:En als hij geen BOM duiten kost ben ik blij :D

CSL versie graag. Minder is minder!

N.
Minder is meer zal je bedoelen :wink: :wink:

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Bericht door Mari Oh Oh! » 12 dec 2006, 22:00

partyondude schreef:Er gaan vast nog wel 2 deuren vanaf, maakt de auto weer wat stijver, helemaal fijn!
Als je goed kijkt ìs dit een vermomde 3-deurs uitvoering. De achterdeuren zijn gefaket met tape, de handgrepen achter nep en de voordeuren te lang. :)

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16598
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Bericht door Bram » 12 dec 2006, 22:16

Shit, wordt ik ff gefopt zeg :mrgreen:

Gebruikersavatar
RudolfNW
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:10
Locatie: Heerenveen

Bericht door RudolfNW » 12 dec 2006, 22:25

LOL :lol:

Gebruikersavatar
Hans R
Berichten: 5236
Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
Auto: Jeep Rubicon
Locatie: Paradijs

Bericht door Hans R » 12 dec 2006, 22:27

Zo is die VET! 8) Die velgen staan hem ook goed.. 306pk :shock: en wat weegt een 130i nu?

Wouter81
Berichten: 9423
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86|California|Grand Vitara
Locatie: Curaçao

Bericht door Wouter81 » 12 dec 2006, 23:14

Snap niet dat ze daar dan niet gelijk een M versie van maken.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 12 dec 2006, 23:19

Er komt geen 135ti. allemaal de wens is vader van de gedachte. dit is de aankomende 2 liter turbo met ongeveer 220pk.

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13426
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Bericht door Tristan » 13 dec 2006, 07:42

Rico v Velzen schreef:Er komt geen 135ti. allemaal de wens is vader van de gedachte. dit is de aankomende 2 liter turbo met ongeveer 220pk.
Ook niet verkeerd. Wel minder gewicht in de neus (net als de 320si), dus wordt een strak sturend bakkie.

Martijn
Berichten: 787
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59

Bericht door Martijn » 13 dec 2006, 12:12

Volgens een draad van Dre over de 1 en 2 serie komt er idd een sportieve 1 3drs si met het blok van de 320si. Daarnaast een 125i met de 2.0 4 pitter maar dan voorzien van turbo. 135i komt er (wat ik begreep) nog niet definitief NIET, maar voorlopig iig nog niet. Men wacht de reakties van de markt af o.i.d. (zullen sowieso wel wachten todat de coupe er is, die zal nog meer op sportieve rijders/kopers gericht zijn dan de 3drs hatch)

Martijn
Berichten: 787
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59

Bericht door Martijn » 13 dec 2006, 12:13

Andre schreef:Een bmw insider

The 1er is in the unfortunate position on which it gets lambasted for it's appearance , But to the critics the BMW is officially a success in several markets BMW sell more 1er than the Mercedes A-Klasse and B-Klasse combined .
Now that the hard part is out of the way - establishing your product and it's position! Now it's time to play...

First up will be the 1er Sporthatch - Which you have seen fresh from it's shooting in Cape Town SA and Tokyo, Japan. BMW aiming directly at the non-family perfromance hatch market . when I say non-family this demographic means to drivers with no families. The 3dr is BMW's attack on the 3dr C-segment - Aiming at the standard versions and the range topping performance models . To fire directly into the performance hatch segment BMW will equip the 1er with a Golf GT-i Challenging 120 Si utilising the engine found in the BMW 320Si , The 130i will sit at the top end of the range and will be offered as the current 5dr hatch in Sport and SE versions.
The big news will be the next incarnation of BMW's turbo engines a 125i .
BMW are wanting to keep the six-cylinder turbo engine away from entering below the 3er at first. A wait and see policy to see how the market reacts.

Next up will be the Cabrio using the proportions and style defined by the CS1 Concept car from 2002. Using a Canvas roof this model will begin to make a case for the larger and more upmarket 3er Cabrio , In 2008 BMW will introduce a 2dr Coupe with prototypes hitting the street in January. (which is currently expected to adopt a 2er badge with BMW wanting to recreate the passion the original 2002 brought to the masses - So much so that BMW want to recreate the marketing of the 2002 such as in location and feel . BMW would like to see this car have the "MINI" effect for the BMW brand. So revered especially in the US that to contradict popular myth of small cars that BMW will export the Coupe and Cabrio to the US Market. With BMW seeing these two cars as having more of an effect in the US than the current 1er hatch.

Martijn
Berichten: 787
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59

Bericht door Martijn » 13 dec 2006, 12:15

Neem aan dat de 120si de concurrentie aanmoet met o.a. de Golf GT TSI en de 125i met de GTI/Focus RS/Megane RS etc

wimwerf
Berichten: 417
Lid geworden op: 17 aug 2006, 21:11
Locatie: Utrecht

Bericht door wimwerf » 13 dec 2006, 12:23

valt me op dat er nou wel meerdere zuiger remtangen worden gebruikt...iets wat je op geen enkele bmw productie model terug komt...

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 13 dec 2006, 12:35

Goed gezien Wim ouwe remfetisjist :wink:

Gebruikersavatar
Hans R
Berichten: 5236
Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
Auto: Jeep Rubicon
Locatie: Paradijs

Bericht door Hans R » 13 dec 2006, 12:57

Ik denk wel dat ze daar goed aan doen.. een soort lichtgewicht 1 serie met 4 cilinder turbomotor als ze die nu gelijk in een leuke verpakking doen.. en soort 125csl of GP ofzo.. ook goed voor het imago!

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Bericht door Macboy » 13 dec 2006, 16:14

De .35i uitlaat kan niet aangepast worden alleen voor dit model. Zit aan beide kanten, dus is inderdaad niet die motor.

Zowieso is het belachelijk dat er tussen de 4-cilinder 120i en 6-cilinder 130i geen 125i zit met 192 pk die gewoon beschikbaar is.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Bericht door Mari Oh Oh! » 13 dec 2006, 16:36

Belachelijk, maar niet de eerste keer. In de tijd(E39 en E46) dat er een 520d, 525d èn 530d waren, was de .25d niet leverbaar in de 3-serie.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 13 dec 2006, 16:48

Macboy is een prutser ten eerste heeft die motor geen 192pk maar 218pk :wink: en ten tweede kost een 125i motor netzo veel als een 130i motor (productiekosten technisch dan hé) De uiteindelijke kostprijs van een 125i zal hetzelfde zijn als van een 130i.

Maar de verkoopprijs moet lager liggen, dat kan marge technisch niet en dan zou de 130i duurder moeten worden. Maar dan prijst die 130i zich weer uit de markt tov een 330i.

Bij de 3 serie en de 5 serie werkt dit wel weer omdat de prijsverschillen tussen de auto's ruimer zijn. En kan men ook beter schuiven in de range.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Bericht door Mari Oh Oh! » 13 dec 2006, 17:00

Oftewel de.25i is overbodig, maar uit marketing ontstaan. Of nog anders gezegd, de .30i overpriced.

;)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 13 dec 2006, 17:02

natuurlijk is een 3 liter overpriced. Kijk eens naar een Z4 bv, daar kost een 3 liter tov van een 2.5 bijna 10K meer :shock:

Bij een 3 serie zit er maar 5K verschil tussen.

Conclussie Z4 3.0 rijders worden het hardst geneukt

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Bericht door Macboy » 14 dec 2006, 13:09

Ik heb jou niet nodig om mij te vertellen dat ik een prutser ben hoor :)

Maar duidelijk verhaal. Wist ik niet. Laat onverlet dat het de grootste onzin is dat er een gapend gat zit tussen de 120i met 150pk en de 3.0 met 265pk !!!!!!!!!

Wat die motor extra kost interesseert mij natuurlijk weinig !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Edwin de Haas, Enzo, Majestic-12 [Bot], RJK en 2 gasten