Ik heb het zwaard van mijn GT al drie keer terug recht moeten laten zetten sinds ik hem heb.
Thnxjanvkn schreef:Veel verkeersdrempelplezier
Ik heb het zwaard van mijn GT al drie keer terug recht moeten laten zetten sinds ik hem heb.
Het is "te doen" als je goed uit je doppen kijkt. Ik gebruik de mijne wel niet als daily, en pas ook mijn routes aan om zo weinig mogelijk drempels of slechte wegen tegen te komen.Rickstah schreef: ThnxAls het nou echt niet te doen is, gaat ie dr weer onderuit en bewaar ik m lekker.
Is wel te doen alleen schuin de drempels over, en het zwaard helemaal naar binnen schuiven, tenzij je op het circuit bent of zo.Rickstah schreef:Thnxjanvkn schreef:Veel verkeersdrempelplezier
Ik heb het zwaard van mijn GT al drie keer terug recht moeten laten zetten sinds ik hem heb.Als het nou echt niet te doen is, gaat ie dr weer onderuit en bewaar ik m lekker.
Jelmer850i schreef:Is wel te doen alleen schuin de drempels over, en het zwaard helemaal naar binnen schuiven, tenzij je op het circuit bent of zo.Rickstah schreef:Thnxjanvkn schreef:Veel verkeersdrempelplezier
Ik heb het zwaard van mijn GT al drie keer terug recht moeten laten zetten sinds ik hem heb.Als het nou echt niet te doen is, gaat ie dr weer onderuit en bewaar ik m lekker.
Tijdens een proefrit zat ik ook al met dat zwaard op een drempel.
De mijne is zo'n 2cm uitgeschoven, zo zie je er toch nog wat van en ik geraak nog net mijn ondergrondse garage binnen zonder te schrapenJelmer850i schreef:Is wel te doen alleen schuin de drempels over, en het zwaard helemaal naar binnen schuiven, tenzij je op het circuit bent of zo.Rickstah schreef:Thnxjanvkn schreef:Veel verkeersdrempelplezier
Tijdens een proefrit zat ik ook al met dat zwaard op een drempel.
frank de jonge schreef:Dr op dat ding!
Nog geen tijd/zin gehad om m eronder te schroevenfrank de jonge schreef:Goeie.
Hoe staat het met het zwaard?
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bob Gervais, Bokkepoot, e30touring1990, EricT, Fabian, JdBn, jvb, Mark 320iS, matthyssie, tomgtr, Will F. en 5 gasten