Robbie S, nou ik heb een paar offertes bekeken maar daar kan je ook bijna een kooi voor laten lassen. Ik laat hem maar lekker zitten voorlopig, omheen poetsen ofzoRobS schreef:Steven, ga je nog iets met de roest doen, of ga je die weg poetsen

Robbie S, nou ik heb een paar offertes bekeken maar daar kan je ook bijna een kooi voor laten lassen. Ik laat hem maar lekker zitten voorlopig, omheen poetsen ofzoRobS schreef:Steven, ga je nog iets met de roest doen, of ga je die weg poetsen
Kan je wel vertellen dat die lijst dan niet kloptJoy schreef:Mooie planning Steven. Je mening mbt het onderstel deel ik, voor het geld een fijn onderstel. Wat weegt de auto nu eigenlijk ? In het pk's per ton lijstje zag ik dat er 192 pk stond. Is 1000 kg haalbaar ?
Zonder het originele plaatwerk te vervangen voor kunstof, nee. Met kunstof deuren, motorkap, kofferklep incl. lexaan ramen met rolkooi e.d. kan je net onder de 1000 kg duiken. Maar kost ook dan wel serieus centen.Joy schreef:Mooie planning Steven. Je mening mbt het onderstel deel ik, voor het geld een fijn onderstel. Wat weegt de auto nu eigenlijk ? In het pk's per ton lijstje zag ik dat er 192 pk stond. Is 1000 kg haalbaar ?
luco hornsveld schreef:Heb ik wat gemist, heb je een M3:
:
:
:
Tommy schreef:even terugkomend op kenteken gewicht, daar zit de auto zelf nog vaak een kilo of 100 boven. Mits wat uitrusting wel aardig wat meer. De winst van weight reduction moet je dan dus van het totaal gewicht afhalen.
Auto trouwens gewogen?
Zeker weten? Het is wat gewicht en aandrijving etc maar in hartje zomer wel lekker om je hoofd erbij te houden...Steven Nauta schreef:Weet iemand een "how to airco verwijderen" te vinden?
allen schreef:Hey, M3 verkocht Steven?![]()
Gebruikers op dit forum: EvdP, Google [Bot], m@rco, TurboClouseau en 9 gasten