shoppen voor een SUV met moeders
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Tom V
Re: shoppen voor een SUV met moeders
Heb jij ergens een vers smiley blikje opengetrokken?partyondude schreef:

- Paskal
- Auto: meerdere
ArjandeV schreef:Anyway, past er in een yaris achtering een golftas met kar? Ik krijg in mijn 1 serie de golftas amper op de achterbank en moet het karretje los achterin doen.. mijn driver is sowieso te breed voor de kofferbak..
Ja, achterin de Yaris past een kleine golftas op de kar achterin

- duifjes.com
Kofferbak mits uitgeschoven valt niet tegen.....ik verbaas me altijd wel over de been / zitruimte achterin de Yaris....Paskal Morriën schreef:ArjandeV schreef:Anyway, past er in een yaris achtering een golftas met kar? Ik krijg in mijn 1 serie de golftas amper op de achterbank en moet het karretje los achterin doen.. mijn driver is sowieso te breed voor de kofferbak..
Ja, achterin de Yaris past een kleine golftas op de kar achterinOf een grote tas ook past durif ik niet te zeggen, maar een kleine tas past makkelijk. Lang leve de verschuifbare achterbank
De driver moet inderdaad even uit de tas want die is net te lang. Als je echter kijkt wat voor een ruimte sommige wagens in de kofferbak bieden dan is het echt
In een X3 bv past dezelfde tas op de kar maar net in de kofferbak
In haar ex-206-je paste het een stuk makkelijker...

- ADV
Ik moet dus een 206 aanschaffen waarmee ik altijd naar de golfbaan ga..
Ik moet daar dus serieus rekening mee houden als ik in 2012 een nieuwe auto uit mag zoeken.. ach.. dat is pas in 2012
Ik moet daar dus serieus rekening mee houden als ik in 2012 een nieuwe auto uit mag zoeken.. ach.. dat is pas in 2012

- Jorge177
Het is idd jammer dat die Tiguan alleen maar met de 2 liter in een automaat te krijgen is
maar daarintegen wel een geweldige auto:D:D Moet zeggen dat ik er regelmatig mee rij en dat dat absoluut geen straf is! Helaas krijg je bij zo'n sport & style uitvoering nog bar weinig dus miss maar beter meteen kijken naar een comfort en design!!! en vergeet ook niet een paar van die foute 19 inch wielen 

- Jorge177
Jorge177 schreef:Het is idd jammer dat die Tiguan alleen maar met de 2 liter in een automaat te krijgen ismaar daarintegen wel een geweldige auto:D:D Moet zeggen dat ik er regelmatig mee rij en dat dat absoluut geen straf is! Helaas krijg je bij zo'n sport & style uitvoering nog bar weinig dus miss maar beter meteen kijken naar een comfort en design!!! en vergeet ook niet een paar van die foute 19 inch wielen
ik zat nog bij pagina 1:P mijn excuses
-
Skoda Yeti was niet iets voor haar?