shoppen voor een SUV met moeders

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Re: shoppen voor een SUV met moeders

Bericht door Bram » 08 jan 2010, 00:25

Afbeelding

Tom V

Bericht door Tom V » 08 jan 2010, 01:48

partyondude schreef:Afbeelding
Heb jij ergens een vers smiley blikje opengetrokken? :lol:

Paskal
Auto: meerdere

Bericht door Paskal » 08 jan 2010, 07:57

ArjandeV schreef:Anyway, past er in een yaris achtering een golftas met kar? Ik krijg in mijn 1 serie de golftas amper op de achterbank en moet het karretje los achterin doen.. mijn driver is sowieso te breed voor de kofferbak..

Ja, achterin de Yaris past een kleine golftas op de kar achterin :shock: Of een grote tas ook past durif ik niet te zeggen, maar een kleine tas past makkelijk. Lang leve de verschuifbare achterbank :thumbup: De driver moet inderdaad even uit de tas want die is net te lang. Als je echter kijkt wat voor een ruimte sommige wagens in de kofferbak bieden dan is het echt :'( In een X3 bv past dezelfde tas op de kar maar net in de kofferbak :? In haar ex-206-je paste het een stuk makkelijker...

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 08 jan 2010, 11:37

Paskal Morriën schreef:
ArjandeV schreef:Anyway, past er in een yaris achtering een golftas met kar? Ik krijg in mijn 1 serie de golftas amper op de achterbank en moet het karretje los achterin doen.. mijn driver is sowieso te breed voor de kofferbak..

Ja, achterin de Yaris past een kleine golftas op de kar achterin :shock: Of een grote tas ook past durif ik niet te zeggen, maar een kleine tas past makkelijk. Lang leve de verschuifbare achterbank :thumbup: De driver moet inderdaad even uit de tas want die is net te lang. Als je echter kijkt wat voor een ruimte sommige wagens in de kofferbak bieden dan is het echt :'( In een X3 bv past dezelfde tas op de kar maar net in de kofferbak :? In haar ex-206-je paste het een stuk makkelijker...
Kofferbak mits uitgeschoven valt niet tegen.....ik verbaas me altijd wel over de been / zitruimte achterin de Yaris.... :shock:

ADV

Bericht door ADV » 08 jan 2010, 13:47

Ik moet dus een 206 aanschaffen waarmee ik altijd naar de golfbaan ga..

Ik moet daar dus serieus rekening mee houden als ik in 2012 een nieuwe auto uit mag zoeken.. ach.. dat is pas in 2012 :P

Jorge177

Bericht door Jorge177 » 10 jan 2010, 19:38

Het is idd jammer dat die Tiguan alleen maar met de 2 liter in een automaat te krijgen is :( maar daarintegen wel een geweldige auto:D:D Moet zeggen dat ik er regelmatig mee rij en dat dat absoluut geen straf is! Helaas krijg je bij zo'n sport & style uitvoering nog bar weinig dus miss maar beter meteen kijken naar een comfort en design!!! en vergeet ook niet een paar van die foute 19 inch wielen :angel:

Jorge177

Bericht door Jorge177 » 10 jan 2010, 19:40

Jorge177 schreef:Het is idd jammer dat die Tiguan alleen maar met de 2 liter in een automaat te krijgen is :( maar daarintegen wel een geweldige auto:D:D Moet zeggen dat ik er regelmatig mee rij en dat dat absoluut geen straf is! Helaas krijg je bij zo'n sport & style uitvoering nog bar weinig dus miss maar beter meteen kijken naar een comfort en design!!! en vergeet ook niet een paar van die foute 19 inch wielen :angel:

ik zat nog bij pagina 1:P mijn excuses

Falcon

Bericht door Falcon » 10 jan 2010, 20:46

Skoda Yeti was niet iets voor haar? :)

Plaats reactie