Alleen vorige week schakelde ik even terug in de zeeburgertunnel toen ik terug reed in de E30 en toen trok ik wel scheef. Wel een cool gezicht bij 120
AMS - M6 vs Gallardo vs Z06 vs 997 TT
- Bert ///M3
- Berichten: 9431
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Niet echt, beetje oppassen met door de bocht gaan maar zolang er nog geen hele laag water ligt valt het wel mee. Bij zulk weer als vandaag kan je wel vrolijk door de eerste paar versnellingen heel spinnen.
Alleen vorige week schakelde ik even terug in de zeeburgertunnel toen ik terug reed in de E30 en toen trok ik wel scheef. Wel een cool gezicht bij 120
Alleen vorige week schakelde ik even terug in de zeeburgertunnel toen ik terug reed in de E30 en toen trok ik wel scheef. Wel een cool gezicht bij 120
- Erik K.
- Berichten: 7223
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Met je eens Rico, denk inderdaad dat de meest bladen het vliegend testen.Altijd een leuke disusie die 80-120 tijd wel of niet vliegend. Ik ben van mening dat de enige juiste meeting vliegend is.
Sommige misschien niet en dat zou dan ook meteen het relatief grote verschil verklaren wat ik af en toe merk bij de verschillende bladen die dezelfde auto's testen. uiteraard spelen weersomstandigheden ook een rol
Bert,
Je hebt je M3 al aardig vaak tegen de stopwatch laten sprinten zien ik
Leuk om de verschillen te zien met het andere diff.
- Bert ///M3
- Berichten: 9431
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Bert ///M3
- Berichten: 9431
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
een 80-120 waarde meet je altijd van 80 tot 120 en niet van 50 tot 140 en dan meten.
alleen kinderen begrijpen dat niet
en de bladen die het anders meten snappen er geen jota van
een goed blad doet het gewoon zo:
0-40
0-60
0-80
0-100
0-120
etc
dan kan je zelf de vliegende (irrelevante) tijd aflezen.
en apart erbij:
80-120 in II/III
80-120 in III
etc
etc
Als ik achter een vrachtwagen hang op de A1 richting Deventer, en de weg is bijna vrij, dan ga ik niet zakken tot 50 om vervolgens gas te geven hoor
))
alleen kinderen begrijpen dat niet
en de bladen die het anders meten snappen er geen jota van
een goed blad doet het gewoon zo:
0-40
0-60
0-80
0-100
0-120
etc
dan kan je zelf de vliegende (irrelevante) tijd aflezen.
en apart erbij:
80-120 in II/III
80-120 in III
etc
etc
Als ik achter een vrachtwagen hang op de A1 richting Deventer, en de weg is bijna vrij, dan ga ik niet zakken tot 50 om vervolgens gas te geven hoor
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 15 gasten
