WEK 3 januari 2010

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Race For Fun
Berichten: 185
Lid geworden op: 07 feb 2008, 11:15
Locatie: Aalsmeer

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Race For Fun » 03 jan 2010, 23:52

achteraf is het makkelijk praten natuurlijk maar ik kan me nu wel voor mijn kop slaan.....

MartijnS
Berichten: 936
Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:05
Locatie: Nbr

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door MartijnS » 04 jan 2010, 00:30

Peter-Paul Haars schreef:Net thuis, erg gezellig en een mooie race. Een hele tijd in de Audi-S staan kijken, geweldige acties gezien. Heb vooral van de Knaf Citroen C2 genoten. Wat een sound, snelheid, en leuke capriolen haalde zij uit!!. In de eerste ronden van de race reden zij in de top-8(als ik me niet vergis).
Mooi dat het een echte rallyauto was waar het spektakel weer van moest komen dan :D

Andre
Berichten: 11420
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Andre » 04 jan 2010, 00:42

De E90 M3 ging brillant. Top auto. De zeer moeilijke weers omstandigheden en de keuze van banden was moeilijk. Maar de E90 M3 heeft foutloos de 4 uren doorstaan. Was moeilijk om schade vrij aan de finish te komen.

Gebruikersavatar
RJay
Berichten: 3708
Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
Locatie: Velserbroek

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door RJay » 04 jan 2010, 02:29

Andre schreef:De E90 M3 ging brillant. Top auto. De zeer moeilijke weers omstandigheden en de keuze van banden was moeilijk. Maar de E90 M3 heeft foutloos de 4 uren doorstaan. Was moeilijk om schade vrij aan de finish te komen.
Heb je zien gaan, mooi autootje geworden man :thumbup:

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Rupie » 04 jan 2010, 07:19

Gefeliciteerd Laurens. Geweldig, 2.07 rijden in dit soort omstandigheden.

Luuk
Berichten: 3071
Lid geworden op: 15 jan 2008, 15:12

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Luuk » 04 jan 2010, 08:40

Laurens gefeliciteerd man, tweede in de klasse is erg netjes! :thumbup:

Ben en Harry, zonde zeg! Maar op de eerste plek is het goed dat Harry oké is, dat de schade meevalt is een mazzeltje: Dat is wel eens anders geweest op dat stuk. :(

Succes met de reparatie! :wink:

Andre
Berichten: 11420
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Andre » 04 jan 2010, 11:41

Hier even wat foto s.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Mark Nauta » 04 jan 2010, 11:43

Hele gave foto's zeg. Super!!

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9424
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Bert ///M3 » 04 jan 2010, 14:27

Iedereen komt dus blijkbaar toch op zijn bandenkeuze terug. 1 van de Bleekemolen Porsches dook ook meteen naar binnen om de opgesneden slicks te wisselen voor regenbanden.

Dus eigenlijk is het algemene idee wel dat bij natte baan + lage temperatuur regenbanden gewoon beter zijn totdat je ook daadwerkelijk echt een droge lijn krijgt, ook al valt er verder geen neerslag :hmmm: R888 etc hoef je dus eigenlijk niet mee aan te komen.

Metchu
Berichten: 15240
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Metchu » 04 jan 2010, 14:34

dat is idd een juiste analyse bert!!

Gebruikersavatar
RJay
Berichten: 3708
Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
Locatie: Velserbroek

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door RJay » 04 jan 2010, 14:53

Jup, omdat iedereen bang was dat de wets te snel zouden slijten, maar daar zorgt de kou wel voor.

Andre
Berichten: 11420
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Andre » 04 jan 2010, 15:04

Met die kou slijten de banden inderdaad niet hard.

Luco

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Luco » 04 jan 2010, 15:31

Laurens schreef:Ik was zelfs even sneller want heb Frits na paar rondjes bumperkleven door de bochten ingehaald en niet meer terug gezien :df:

:hmmm: :hmmm: Heb het laatste uur via de webcam gekeken maar daar reed de Voorste DNRT V8 constant 2.01

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door RVV » 04 jan 2010, 15:32

Zonde van de schades, maar wel ballen hoor om in deze omstandigheden te gaan racen :thumbup:

Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 55765
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Robin » 04 jan 2010, 17:35

Andre zei 't al. Mooie BETROUWBARE kar(ik dacht dat IK 'm onder 't vuil had) :love:

Gebruikersavatar
Laurens
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Laurens » 04 jan 2010, 18:18

luco hornsveld schreef:
Laurens schreef:Ik was zelfs even sneller want heb Frits na paar rondjes bumperkleven door de bochten ingehaald en niet meer terug gezien :df:

:hmmm: :hmmm: Heb het laatste uur via de webcam gekeken maar daar reed de Voorste DNRT V8 constant 2.01
Ja later kwam Huub ook weer voorbij, zou kunnen dat ze een probleem hadden.
Op het rechte stuk liepen ze ongeveer 50 meter weg en in de bochten moest ik echt van m'n gas af. Kreeg toen een keer de kans om em in te halen en daarna niet meer terug gezien, zou kunnen dat ze toen de pits in zijn gegaan.
Later kwam Huub met diezelfde auto mij wel weer voorbij.

Gebruikersavatar
Peter-Paul
Berichten: 937
Lid geworden op: 31 mar 2007, 10:40
Locatie: Rosmalen

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Peter-Paul » 04 jan 2010, 19:16

Harry-944-basic schreef:spinnende wielen in 4, op het verkeerde moment geschakeld, bovenop de heuvel
Tja, denk dat 99,99% van iedereen die hier mee leest het ook had kunnen overkomen. Succes met de wederopbouw!!
Laurens schreef:Ik was zelfs even sneller want heb Frits na paar rondjes bumperkleven door de bochten ingehaald en niet meer terug gezien :df:
Haha, geweldig :clap:

Gebruikersavatar
PD power
Berichten: 1967
Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
Locatie: Coevorden

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door PD power » 04 jan 2010, 20:02

Ben al blij als ik 2.07 bij mooi droog weer rijdt :mrgreen:

Complimenten Laurens :thumbup:

Rein
Berichten: 1934
Lid geworden op: 18 mar 2006, 17:27

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Rein » 04 jan 2010, 21:35

Jammer van de gereden schade :cry:

Die foto's van de M3 zijn geniaal 8) Meer?

Gebruikersavatar
RJay
Berichten: 3708
Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
Locatie: Velserbroek

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door RJay » 04 jan 2010, 21:45

Rein schreef:Jammer van de gereden schade :cry:

Die foto's van de M3 zijn geniaal 8) Meer?
http://www.autosport.nu" onclick="window.open(this.href);return false; daar staan nog meer foto's van gister

Luco

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Luco » 04 jan 2010, 22:18

Hoeveelste is de M3 eigenlijk geworden want ik heb een uur in de tarzanbocht staan kijken en hij bleef maar op 150 meter hangen achter de clio van verschuur.
Zon M3 moet toch sneller kunnen??

Andre
Berichten: 11420
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Andre » 04 jan 2010, 22:56

Die M3 moet op droog zeker onder 1.50 rijden. Gisteren hebben we een 2.04 gereden op brakke intermediates wat bijna al slicks waren. Deze banden kregen het eerste uur vrij moeilijk toen waren regenbanden de betere keus maar in de 2e 3e stint waren ze beter dan regen maar toen waren ze nagenoeg versleten zodat ik in de laatste stint nog met regenbanden moest. Dunlop kon helaas geen nieuwe leveren dus regenbanden opgerookt. En daar komt bij dat we nog veel testwerk moeten doen om de wegligging fijn te slijpen. Dit was de eerste race voor de M3 en was afwachten hoe alles zich hield. Een 7e plek was dan beslist niet slecht.

Waarom doe jij niet eens mee met die seat.

Luco

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Luco » 04 jan 2010, 23:04

Andre schreef:Die M3 moet op droog zeker onder 1.50 rijden. Gisteren hebben we een 2.04 gereden op brakke intermediates wat bijna al slicks waren. Deze banden kregen het eerste uur vrij moeilijk toen waren regenbanden de betere keus maar in de 2e 3e stint waren ze beter dan regen maar toen waren ze nagenoeg versleten zodat ik in de laatste stint nog met regenbanden moest. Dunlop kon helaas geen nieuwe leveren dus regenbanden opgerookt. En daar komt bij dat we nog veel testwerk moeten doen om de wegligging fijn te slijpen. Dit was de eerste race voor de M3 en was afwachten hoe alles zich hield. Een 7e plek was dan beslist niet slecht.

Waarom doe jij niet eens mee met die seat.

Duidelijke uitleg.
Maar volgens mij had die al meer races gereden, in zolder en dacht ook spa?
Toen kon die qua tijden ook niet echt meekomen.

Waarom ik niet meedoe?

1) auto staat half uit elkaar en is niet klaar.
2) als ik sommige namen op de ruitjes zie staan, denk ik laat maar
3) wordt naar mijn mening teveel schade gereden
4) financieel trek ik dat niet
5) vind maar eens rijders die mee willen betalen
6) zoals de weersomstandigheden waren gisteren durf ik het wel aan, maar als ik naar de pekel kijk die ze gestrooid hadden, nee dank je, de seat is alleen heel dun gespoten en niet verzinkt, vind ik zonde van de auto.

Andre
Berichten: 11420
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Andre » 04 jan 2010, 23:31

Die auto die jij bedoeld hebben we verkocht. Dat was een M3 buitenkant met een V8 uit een e39 5 serie. Daar heb ik ook wel 1.48 mee gereden op Zandvoort.

Deze hebben we zelf opgebouwd uit een nieuw bestelde E90 M3 dus met 4.0 V8 en 8400 rpm.

Luco

Re: WEK 3 januari 2010

Bericht door Luco » 04 jan 2010, 23:47

owwwwwww :mrgreen: Zag er hetzelfde uit :angel:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast