WEK 3 januari 2010
- Race For Fun
- Berichten: 185
- Lid geworden op: 07 feb 2008, 11:15
- Locatie: Aalsmeer
Re: WEK 3 januari 2010
achteraf is het makkelijk praten natuurlijk maar ik kan me nu wel voor mijn kop slaan.....
-
- Berichten: 936
- Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:05
- Locatie: Nbr
Re: WEK 3 januari 2010
Mooi dat het een echte rallyauto was waar het spektakel weer van moest komen danPeter-Paul Haars schreef:Net thuis, erg gezellig en een mooie race. Een hele tijd in de Audi-S staan kijken, geweldige acties gezien. Heb vooral van de Knaf Citroen C2 genoten. Wat een sound, snelheid, en leuke capriolen haalde zij uit!!. In de eerste ronden van de race reden zij in de top-8(als ik me niet vergis).

-
- Berichten: 11420
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: WEK 3 januari 2010
De E90 M3 ging brillant. Top auto. De zeer moeilijke weers omstandigheden en de keuze van banden was moeilijk. Maar de E90 M3 heeft foutloos de 4 uren doorstaan. Was moeilijk om schade vrij aan de finish te komen.
- RJay
- Berichten: 3708
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
- Locatie: Velserbroek
Re: WEK 3 januari 2010
Heb je zien gaan, mooi autootje geworden manAndre schreef:De E90 M3 ging brillant. Top auto. De zeer moeilijke weers omstandigheden en de keuze van banden was moeilijk. Maar de E90 M3 heeft foutloos de 4 uren doorstaan. Was moeilijk om schade vrij aan de finish te komen.

-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: WEK 3 januari 2010
Gefeliciteerd Laurens. Geweldig, 2.07 rijden in dit soort omstandigheden.
-
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 15 jan 2008, 15:12
Re: WEK 3 januari 2010
Laurens gefeliciteerd man, tweede in de klasse is erg netjes!
Ben en Harry, zonde zeg! Maar op de eerste plek is het goed dat Harry oké is, dat de schade meevalt is een mazzeltje: Dat is wel eens anders geweest op dat stuk.
Succes met de reparatie!

Ben en Harry, zonde zeg! Maar op de eerste plek is het goed dat Harry oké is, dat de schade meevalt is een mazzeltje: Dat is wel eens anders geweest op dat stuk.

Succes met de reparatie!

-
- Berichten: 11420
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: WEK 3 januari 2010
Hier even wat foto s.



- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Re: WEK 3 januari 2010
Hele gave foto's zeg. Super!!
- Bert ///M3
- Berichten: 9424
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: WEK 3 januari 2010
Iedereen komt dus blijkbaar toch op zijn bandenkeuze terug. 1 van de Bleekemolen Porsches dook ook meteen naar binnen om de opgesneden slicks te wisselen voor regenbanden.
Dus eigenlijk is het algemene idee wel dat bij natte baan + lage temperatuur regenbanden gewoon beter zijn totdat je ook daadwerkelijk echt een droge lijn krijgt, ook al valt er verder geen neerslag
R888 etc hoef je dus eigenlijk niet mee aan te komen.
Dus eigenlijk is het algemene idee wel dat bij natte baan + lage temperatuur regenbanden gewoon beter zijn totdat je ook daadwerkelijk echt een droge lijn krijgt, ook al valt er verder geen neerslag

-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: WEK 3 januari 2010
dat is idd een juiste analyse bert!!
- RJay
- Berichten: 3708
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
- Locatie: Velserbroek
Re: WEK 3 januari 2010
Jup, omdat iedereen bang was dat de wets te snel zouden slijten, maar daar zorgt de kou wel voor.
-
- Berichten: 11420
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: WEK 3 januari 2010
Met die kou slijten de banden inderdaad niet hard.
Re: WEK 3 januari 2010
Laurens schreef:Ik was zelfs even sneller want heb Frits na paar rondjes bumperkleven door de bochten ingehaald en niet meer terug gezien


- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: WEK 3 januari 2010
Zonde van de schades, maar wel ballen hoor om in deze omstandigheden te gaan racen 

- Robin
- Berichten: 55765
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: WEK 3 januari 2010
Andre zei 't al. Mooie BETROUWBARE kar(ik dacht dat IK 'm onder 't vuil had) 

- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: WEK 3 januari 2010
Ja later kwam Huub ook weer voorbij, zou kunnen dat ze een probleem hadden.luco hornsveld schreef:Laurens schreef:Ik was zelfs even sneller want heb Frits na paar rondjes bumperkleven door de bochten ingehaald en niet meer terug gezien
![]()
Heb het laatste uur via de webcam gekeken maar daar reed de Voorste DNRT V8 constant 2.01
Op het rechte stuk liepen ze ongeveer 50 meter weg en in de bochten moest ik echt van m'n gas af. Kreeg toen een keer de kans om em in te halen en daarna niet meer terug gezien, zou kunnen dat ze toen de pits in zijn gegaan.
Later kwam Huub met diezelfde auto mij wel weer voorbij.
- Peter-Paul
- Berichten: 937
- Lid geworden op: 31 mar 2007, 10:40
- Locatie: Rosmalen
Re: WEK 3 januari 2010
Tja, denk dat 99,99% van iedereen die hier mee leest het ook had kunnen overkomen. Succes met de wederopbouw!!Harry-944-basic schreef:spinnende wielen in 4, op het verkeerde moment geschakeld, bovenop de heuvel
Haha, geweldigLaurens schreef:Ik was zelfs even sneller want heb Frits na paar rondjes bumperkleven door de bochten ingehaald en niet meer terug gezien

- PD power
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
- Locatie: Coevorden
Re: WEK 3 januari 2010
Ben al blij als ik 2.07 bij mooi droog weer rijdt
Complimenten Laurens

Complimenten Laurens

-
- Berichten: 1934
- Lid geworden op: 18 mar 2006, 17:27
Re: WEK 3 januari 2010
Jammer van de gereden schade
Die foto's van de M3 zijn geniaal 8) Meer?

Die foto's van de M3 zijn geniaal 8) Meer?
- RJay
- Berichten: 3708
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
- Locatie: Velserbroek
Re: WEK 3 januari 2010
http://www.autosport.nu" onclick="window.open(this.href);return false; daar staan nog meer foto's van gisterRein schreef:Jammer van de gereden schade![]()
Die foto's van de M3 zijn geniaal 8) Meer?
Re: WEK 3 januari 2010
Hoeveelste is de M3 eigenlijk geworden want ik heb een uur in de tarzanbocht staan kijken en hij bleef maar op 150 meter hangen achter de clio van verschuur.
Zon M3 moet toch sneller kunnen??
Zon M3 moet toch sneller kunnen??
-
- Berichten: 11420
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: WEK 3 januari 2010
Die M3 moet op droog zeker onder 1.50 rijden. Gisteren hebben we een 2.04 gereden op brakke intermediates wat bijna al slicks waren. Deze banden kregen het eerste uur vrij moeilijk toen waren regenbanden de betere keus maar in de 2e 3e stint waren ze beter dan regen maar toen waren ze nagenoeg versleten zodat ik in de laatste stint nog met regenbanden moest. Dunlop kon helaas geen nieuwe leveren dus regenbanden opgerookt. En daar komt bij dat we nog veel testwerk moeten doen om de wegligging fijn te slijpen. Dit was de eerste race voor de M3 en was afwachten hoe alles zich hield. Een 7e plek was dan beslist niet slecht.
Waarom doe jij niet eens mee met die seat.
Waarom doe jij niet eens mee met die seat.
Re: WEK 3 januari 2010
Andre schreef:Die M3 moet op droog zeker onder 1.50 rijden. Gisteren hebben we een 2.04 gereden op brakke intermediates wat bijna al slicks waren. Deze banden kregen het eerste uur vrij moeilijk toen waren regenbanden de betere keus maar in de 2e 3e stint waren ze beter dan regen maar toen waren ze nagenoeg versleten zodat ik in de laatste stint nog met regenbanden moest. Dunlop kon helaas geen nieuwe leveren dus regenbanden opgerookt. En daar komt bij dat we nog veel testwerk moeten doen om de wegligging fijn te slijpen. Dit was de eerste race voor de M3 en was afwachten hoe alles zich hield. Een 7e plek was dan beslist niet slecht.
Waarom doe jij niet eens mee met die seat.
Duidelijke uitleg.
Maar volgens mij had die al meer races gereden, in zolder en dacht ook spa?
Toen kon die qua tijden ook niet echt meekomen.
Waarom ik niet meedoe?
1) auto staat half uit elkaar en is niet klaar.
2) als ik sommige namen op de ruitjes zie staan, denk ik laat maar
3) wordt naar mijn mening teveel schade gereden
4) financieel trek ik dat niet
5) vind maar eens rijders die mee willen betalen
6) zoals de weersomstandigheden waren gisteren durf ik het wel aan, maar als ik naar de pekel kijk die ze gestrooid hadden, nee dank je, de seat is alleen heel dun gespoten en niet verzinkt, vind ik zonde van de auto.
-
- Berichten: 11420
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: WEK 3 januari 2010
Die auto die jij bedoeld hebben we verkocht. Dat was een M3 buitenkant met een V8 uit een e39 5 serie. Daar heb ik ook wel 1.48 mee gereden op Zandvoort.
Deze hebben we zelf opgebouwd uit een nieuw bestelde E90 M3 dus met 4.0 V8 en 8400 rpm.
Deze hebben we zelf opgebouwd uit een nieuw bestelde E90 M3 dus met 4.0 V8 en 8400 rpm.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten