
interesant om te zien, maar zou er niet teveel geld voor uit willen geven, dus niet helemaal mijn ding

Ik weet trouwens niet meer wat ze met die motor hebben gedaan.
Ik stel gewoon een serieuze vraag, daarvoor hoef je mij niet meteen voor te ridiculiseren!Metchu schreef:ik ben van plan om in 2035 een Rolls royce phantom te halen. Wat zouden die dingen dan kosten? Mijn budget is 2 a 4K haal ik dat dan?
Pas maar op, want met de verkeerde stuurtechniek zijn die Loti net zo onderstuurd als een Speedster ...Sebastian Keijmel schreef:Ik ben van plan om ergens in 2011 een lotus te kopen Het liefst een exige s uit 2006 dan ofzo. wat zouden die auto's ongeveer 2e hands kosten tegen die tijd.
mijn budget zal tegen die tijd 30-35 duizend euro zijn. Is dat haalbaar? of zit je dan nog op een 111R?
OnmogelijkSteV6 schreef:Pas maar op, want met de verkeerde stuurtechniek zijn die Loti net zo onderstuurd als een Speedster ...Sebastian Keijmel schreef:Ik ben van plan om ergens in 2011 een lotus te kopen Het liefst een exige s uit 2006 dan ofzo. wat zouden die auto's ongeveer 2e hands kosten tegen die tijd.
mijn budget zal tegen die tijd 30-35 duizend euro zijn. Is dat haalbaar? of zit je dan nog op een 111R?
Nee, speciaal voor mensen zoals mij leggen ze er dan bredere voorbanden op!SteV6 schreef:Pas maar op, want met de verkeerde stuurtechniek zijn die Loti net zo onderstuurd als een Speedster ...Sebastian Keijmel schreef:Ik ben van plan om ergens in 2011 een lotus te kopen Het liefst een exige s uit 2006 dan ofzo. wat zouden die auto's ongeveer 2e hands kosten tegen die tijd.
mijn budget zal tegen die tijd 30-35 duizend euro zijn. Is dat haalbaar? of zit je dan nog op een 111R?
Waarom wil je dat weten? Ik val niet op mannenSteV6 schreef:En wie bent u DG? http://www.driving-fun.com/forum/viewforum.php?f=2" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Stephan
een Exige S uit de UK incl rest bpm zal wel mogelijk zijn, in NL vragen vaak nog te veel...denk in NL dat ze dan nog tussen de 42 en 46K vragen.Sebastian Keijmel schreef:Ik ben van plan om ergens in 2011 een lotus te kopen Het liefst een exige s uit 2006 dan ofzo. wat zouden die auto's ongeveer 2e hands kosten tegen die tijd.
mijn budget zal tegen die tijd 30-35 duizend euro zijn. Is dat haalbaar? of zit je dan nog op een 111R?
SteV6 schreef:Pas maar op, want met de verkeerde stuurtechniek zijn die Loti net zo onderstuurd als een Speedster ...Sebastian Keijmel schreef:Ik ben van plan om ergens in 2011 een lotus te kopen Het liefst een exige s uit 2006 dan ofzo. wat zouden die auto's ongeveer 2e hands kosten tegen die tijd.
mijn budget zal tegen die tijd 30-35 duizend euro zijn. Is dat haalbaar? of zit je dan nog op een 111R?
Sebastian Keijmel schreef:SteV6 schreef:Pas maar op, want met de verkeerde stuurtechniek zijn die Loti net zo onderstuurd als een Speedster ...Sebastian Keijmel schreef:Ik ben van plan om ergens in 2011 een lotus te kopen Het liefst een exige s uit 2006 dan ofzo. wat zouden die auto's ongeveer 2e hands kosten tegen die tijd.
mijn budget zal tegen die tijd 30-35 duizend euro zijn. Is dat haalbaar? of zit je dan nog op een 111R?
Sorry dat ik je speedster ooit beledigd heb, maar de default setup van de 2.2 vindt ik gewoon niks. Er zit verder wel genoeg potentie in de auto, maar daar moet je dingen voor gaan aanpassen om het er uit te krijgen. b.v. een maat kleinere velg voor met 195 ipv 175 banden en andere instelbare dampers/veren. Ik had er zelfs bijna een gekocht maar heb toch heroverwogen om voor een Exige te gaan.
*Ik begrijp heel goed dat ze dat voor de normale rijder zo gemaakt hebben maar ik zoek echt iets extreems.
*Ik vind dat best nog wel veel voor wat je krijgt met een 111R. ik bedoel ik wil er dan toch wel meer pk's er uit hebben en als je dan een supercharger er op moet laten zetten. kan je net zo goed in een keer een exige halen.
allen schreef:
Gaap, gaan we weer.
a. als jij met 175 bandjes op de voorkant geen onder- en / of overstuur kunt opwekken moet je de fout bij jezelf zoeken
b. als je in de basis al van mening bent dat een 111R direct een SC nodig heeft, dan heb je het niet begrepen
c. als je nu echt denkt dat een 111r of Exige extreem is, dan mag jij het woordje extreem weleens opnieuw definiëren.
De wagens hebben een vederlichte en soepele bediening van alles! Van stuur, koppeling, gas, remmen, etc.. De balans is mooi zodat je ze heel precies kunt sturen. Niets extreems aan.
+1GTRene schreef:blijven mooie apparaten die Exige en Elise.
Kijk we krijgen uitleg hoe onderstuur en overstuur werkt!Sebastian Keijmel schreef:allen schreef:
Gaap, gaan we weer.
a. als jij met 175 bandjes op de voorkant geen onder- en / of overstuur kunt opwekken moet je de fout bij jezelf zoeken
b. als je in de basis al van mening bent dat een 111R direct een SC nodig heeft, dan heb je het niet begrepen
c. als je nu echt denkt dat een 111r of Exige extreem is, dan mag jij het woordje extreem weleens opnieuw definiëren.
De wagens hebben een vederlichte en soepele bediening van alles! Van stuur, koppeling, gas, remmen, etc.. De balans is mooi zodat je ze heel precies kunt sturen. Niets extreems aan.
Zucht………………
A. Ik zeg nergens dat ik geen onderstuur en overstuur kan opwekken( Wat is dat voor onzin dat lukt misschien alleen een omatje die alleen 30 rijdt(maar met een beetje pech heeft ze nog onderstuur in haar twingo)). Ik zeg alleen dat ik die auto te vroeg tegen onderstuur vindt aanhikken, wil je overstuur gewoon je gaspedaal vol in houden. Maar het overstuur komt dan door je de grip van de achterband breekt door het gas en niet door de wegligging.
B. Ik denk dat je in de Basis meteen een snelle auto kan kopen dan er veel geld in moeten steken om er een van te maken en dan nog, zo snel is zo’n exige s nog steeds niet. Een 111R is leuk snel maar ik weet dat ik meer wil, en je het dus beter in een keer goed kan doen
C. Met extreem had ik het over de wegligging. Dus een auto die wel echt stuurt en als je een fout maakt andersom achteruit tegen een boom terecht komt
En zo'n Exige S chip je ook meteen zo naar 265PK dan handeld hij niet alleen maar gaat hij teminste ook echt vooruit en krijgt het chassis de power dat het verdient
Verder zijn er nog tig redenen waarom ik een exige zou willen.
Ik heb zeker in die auto test gereden, maar dat hoef je helemaal niet te geloven. Als jij dat snel noemt. Hij is vlot tot de 120, maar natuurlijk weet jij alles beter driving god hansgp. Ik begon er niet over(onderstuur/overstuur), Maar ik ga voor een Exige en we zullen wel zien wie er eerder in de prak ligt.Hans GP schreef:
Kijk we krijgen uitleg hoe onderstuur en overstuur werkt!Eindelijk iemand die weet hoe het werkt
![]()
![]()
Jij weet echt niet waar je het over heb! Zeker ook nog nooit een Speedster gereden met 147pk! Dat ding is al veel te snel voor je, laat staan een Exige met 265pk (buiten het feit dat er wat meer nodig is dan alleen chip om hem daar te krijgen)
Ze noemen een Exige niet voor niks "the widowmaker" een erg listige auto (dat hebben we helaas laatst weer gezien op Zandvoort) maar met jouw talenten is zo'n Exige natuurlijk geen enkel probleem.. Ik denk ,Sebastian, dat het beter is dat je lekker op autoweek die jongentjes van 16 ga vervelen met jouw verhalen dan op Lotuslounge en hier..
idd ik vraag er niet om, maar ik reageer wel op reply's die onzin over mij verklaren.GTRene schreef:bitchfight?
Hans GP schreef:Driving god, dat bevalt me wel147pk op een recht stuk is natuurlijk niet echt spannend maar met echt goede lijnen en als je niet schakelt in een bocht kom je daar een heel eind mee.. ik denk zelf dat een Exige met 900kilo en 265pk een maatje te groot voor je is. Maar goed probeer het en je weet het
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten