Horloge / Horloges topic
-
Re: Horloge / Horloges topic
oeps dat was een pm 

- Pim
Is het voor zo'n mooie deep sea niet aantrekkelijk om deze te kopen bij een juwelier in de UK ?? De prijzen van motoren en auto's zijn daar een wereld van verschil..
edit: 5760,- pond is de retail price als ik zo op de site kijk van watches.co.uk
Nog even doorsparen maar
edit: 5760,- pond is de retail price als ik zo op de site kijk van watches.co.uk
Nog even doorsparen maar

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Klopt Pim, maar je kunt 'overal'terecht voor zo'n ding bij wijze van. Voor een 'mooiere' prijs dan 7100. Ook bij een off dealer, ik wilde zowieso een NEDERLANDS(LC135 heb ik) geleverde of 'n Duits geleverde(LC100) Dat zijn land/dealercodes. De Rolexen geleverd door bijv 'n dealer in Timboektoe zijn precies 't zelfde, maar met CH/D/NL landcodes zijn de Rolexen van mij altijd in de wederverkoop/verzamelaars altijd 'meer' waard gebleken(ettelijke 100den euros toch)
http://www.r-l-x.de" onclick="window.open(this.href);return false; is enorm verzot op LC100 Duitse lancode of CH. Bijv eentje geleverd op de Antillen, Sjanghai, Buenos Aires, of Dubai zit gewoon lager in de wederverkoopprijs, kan er niks aan doen...
http://www.r-l-x.de" onclick="window.open(this.href);return false; is enorm verzot op LC100 Duitse lancode of CH. Bijv eentje geleverd op de Antillen, Sjanghai, Buenos Aires, of Dubai zit gewoon lager in de wederverkoopprijs, kan er niks aan doen...
- Macboy
De HB is overigens een quartz horloge !
Heb hem ook gehad, het eerste model, maar hoorde daarna niks meer van HB dus maar weer verkocht. Dan betaal je voor sponsoring en laten ze je in de steek ... ja doei
Heb hem ook gehad, het eerste model, maar hoorde daarna niks meer van HB dus maar weer verkocht. Dan betaal je voor sponsoring en laten ze je in de steek ... ja doei
-
kom net uit londen maar de pond staat weer hoger als de euro...Pim schreef:Is het voor zo'n mooie deep sea niet aantrekkelijk om deze te kopen bij een juwelier in de UK ?? De prijzen van motoren en auto's zijn daar een wereld van verschil..
Nog even doorsparen maar
1 British pound = 1.126 Euros
- Ravin ///M
Heeft iemand toevallig en site waar ik alle
Rolexmodellen kan vinden, past and present?
Rolexmodellen kan vinden, past and present?
-
Mod edit
-
Soort van spam?
- dale vito
W.T.F.marco934 schreef:Zelf ben ik zeer tevreden met de site mod editPrima service daar!
groetjes marc
Wat een ongelooflijke leipo ben jij.
-
Ahja, die jonge Google't gewoon wat en zoekt iets waar ie snel even z'n replica webshoppie kan 'promoten'.
-
Hij heeft altijd hoger gestaan dan de Euro, laagste rond 1.04 ofzo.Tom schreef:kom net uit londen maar de pond staat weer hoger als de euro...Pim schreef:Is het voor zo'n mooie deep sea niet aantrekkelijk om deze te kopen bij een juwelier in de UK ?? De prijzen van motoren en auto's zijn daar een wereld van verschil..
Nog even doorsparen maar
1 British pound = 1.126 Euros
- duifjes.com
En lekker professioneel......die site kerel...leer eerst eens fatsoenlijk Nederlandsch............dale vito schreef:W.T.F.marco934 schreef:Zelf ben ik zeer tevreden met de site mod edit
Prima service daar!
groetjes marc
Wat een ongelooflijke leipo ben jij.
-
Mooie luminova shots van gebruiker op rolexforum.

-
Ja flikker gauw op met die replicasite, ik hoop dat 'ze' je d'r mee pakken. Oprotten met die troep!
Het gaat hier over ECHTE horloges, van 'n Flikflak via Casio naar Prisma en via Pulsar en Festina via Tissot naar Oris en Omega en via Rolex en IWC naar Breguet, AP, JLC en Patek. En geen imitatieshit. :twisted:
Hier in het donker dat stuk vangrail van mij:

Het gaat hier over ECHTE horloges, van 'n Flikflak via Casio naar Prisma en via Pulsar en Festina via Tissot naar Oris en Omega en via Rolex en IWC naar Breguet, AP, JLC en Patek. En geen imitatieshit. :twisted:
Hier in het donker dat stuk vangrail van mij:
- RVV
Robin schreef:Ja flikker gauw op met die replicasite, ik hoop dat 'ze' je d'r mee pakken. Oprotten met die troep!
Precies ! ik heb die rotzooi ook weggehaald..(thanx voor de tip Robin, compleet overheen gelezen)
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die "verlichte" shotjes.........................zijn toch wel erg mooi................. 

-
Dit vind ik de Godfather der duikhorloges, saffierglazen draairing(nog harder dan ceramiek? hardheid 9. Wie weet dat?) Kevlar bandje eigen werk, wel wat prijzig nog, maar wel dik en stoer. FF sparen misschien.
http://www.wwwatches.nl/index.php?optio ... &Itemid=20" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.wwwatches.nl/index.php?optio ... &Itemid=20" onclick="window.open(this.href);return false;
- RVV
Ja gaaf, voor de "stoer" hou ik mijn Rolex wel eens voor het xenon van de BMW... alleen moet je er niet te lang naar kijken anders is dit het resultaat..romo schreef:Die "verlichte" shotjes.........................zijn toch wel erg mooi.................
Robin, erg mooi ding, maar hoe betrouwbaar is de techniek ?
Doe mij straks toch maar de nieuwe Submariner in het staal.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Is die zonder datumvenster?Doe mij straks toch maar de nieuwe Submariner in het staal.
Ik wordt een beetje horendol van die type aanduidingen

- Ravin ///M
Blijft mijn vraag over de Rolexsite, is er een overzicht te vinden op het internet...?
- RVV
Ravin ///M schreef:Blijft mijn vraag over de Rolexsite, is er een overzicht te vinden op het internet...?
http://www.rolexforum.nl/topic.php?id=7 ... ost=113177" onclick="window.open(this.href);return false;
Kom je een heel eind mee

- frankv
Toch vond ik het wel handig, die replica site, ze proberen overal geld aan te verdienen en hebben dus misschien toch wel het beste overzicht op een rijtje. Ik zag er zo de drie explorer II versies die er zijn, elk voor 117,- euro per stuk, geen geld toch? Ik denk alleen dat ze eerst 99,- waren, maar dat ze hebben ontdekt dat er BTW bij moet en ze ze dus maar x 1,19 hebben gedaan, hoe kom je anders op 117,-?
maar goed, ik zou nooit een replica kopen.
Maar hoe erg is het dat er replica's zijn? Wat ik het ergste vind is dat er voor de liefhebber een onzekere markt ontstaat. Ik heb net gelukkig mijn aanzienlijke bedrag teruggestort gekregen van de Italiaanse verkoper van de Rolex die ik had gekocht. Ik weet nog steeds niet of hij te goeder trouw was, of de boel heeft geprobeerd te flessen. Misschien was hij werkelijk in de veronderstelling mij een echte Rolex te hebben verkocht en zit hij straks sip thuis met een nepper? Misschien is hij niet oprecht en probeert hij het trucje net zolang totdat er echt iemand in trapt? Het kan erg lucratief zijn.
Vind ik het erg dat iemand een nep-rolex draagt en ik een echte, maar dat men het verschil niet ziet? Nee.
Wat ik wel jammer zou vinden als iemand denkt dat ik een nepper zou dragen als ik een echte zou hebben, alleen maar omdat er zo verschrikkelijk veel neppers zijn. Maar in mijn omgeving hebben de weinigen met een rolex een echte, en ga ik er niet van uit dat iemand zou denken dat ik een neppert heb. En wat mensen van buiten mijn omgeving er van denken boeit me niet.
Dus zo denkend, is mijn enige probleem met nepperts dat de markt voor echten onzeker wordt. Voor de rest maakt het mij niet uit wie wat namaakt of waarmee wil rondlopen.
Voor mij is het de keuze tussen geen horloge of een echte (seiko, rolex of wat dan ook).

Maar hoe erg is het dat er replica's zijn? Wat ik het ergste vind is dat er voor de liefhebber een onzekere markt ontstaat. Ik heb net gelukkig mijn aanzienlijke bedrag teruggestort gekregen van de Italiaanse verkoper van de Rolex die ik had gekocht. Ik weet nog steeds niet of hij te goeder trouw was, of de boel heeft geprobeerd te flessen. Misschien was hij werkelijk in de veronderstelling mij een echte Rolex te hebben verkocht en zit hij straks sip thuis met een nepper? Misschien is hij niet oprecht en probeert hij het trucje net zolang totdat er echt iemand in trapt? Het kan erg lucratief zijn.
Vind ik het erg dat iemand een nep-rolex draagt en ik een echte, maar dat men het verschil niet ziet? Nee.
Wat ik wel jammer zou vinden als iemand denkt dat ik een nepper zou dragen als ik een echte zou hebben, alleen maar omdat er zo verschrikkelijk veel neppers zijn. Maar in mijn omgeving hebben de weinigen met een rolex een echte, en ga ik er niet van uit dat iemand zou denken dat ik een neppert heb. En wat mensen van buiten mijn omgeving er van denken boeit me niet.
Dus zo denkend, is mijn enige probleem met nepperts dat de markt voor echten onzeker wordt. Voor de rest maakt het mij niet uit wie wat namaakt of waarmee wil rondlopen.
Voor mij is het de keuze tussen geen horloge of een echte (seiko, rolex of wat dan ook).
- romo
Ik kan hooguit voor mijzelf spreken, en nep staat niet in mijn woordenboek..............
-
Zowel met als zonder, de originele is zonder date. Sinds eind jaren 60 is er de versie met date.romo schreef:Is die zonder datumvenster?Doe mij straks toch maar de nieuwe Submariner in het staal.
Ik wordt een beetje horendol van die type aanduidingen
Ik ga voor de nodate versie.
- romo
No date for me......................