soms te scherp waardoor het HD als gerendered gaat lijken. Ik heb
uiteindelijk om die reden voor plasma gekozen.
romo schreef:Ik zit nog steeds aan die Philips 21:9 te denken...................
Morgen ga ik hem even IRL beoordelen.....................en de rest van het aanbod.................gek word je er van...............
duifjes.com schreef:romo schreef:Ik zit nog steeds aan die Philips 21:9 te denken...................
Morgen ga ik hem even IRL beoordelen.....................en de rest van het aanbod.................gek word je er van...............
Volgens mij kun jij slechts kiezen idd. geval ben je lang met de voorbereiding bezig???...ik niet loop de mediamarkt binnen en zeg doe die maar....hhahhahaha
Op die manier ging het gisteren ook bij mij. Ik zag door de bomen het bos niet meer.duifjes.com schreef:romo schreef:Ik zit nog steeds aan die Philips 21:9 te denken...................
Volgens mij kun jij slechts kiezen idd. geval ben je lang met de voorbereiding bezig???...ik niet loop de mediamarkt binnen en zeg doe die maar....hhahhahaha
Echt he-le-maal geweldig!Lee M3 schreef:En, hoe bevalt ie je tot nu toe? Tevreden over de beeldkwaliteit, het gebruiksgemak, etc?