HD TV

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Chris van S.

Re: HD TV

Bericht door Chris van S. » 28 dec 2009, 11:18

Even een kleine schop tegen dit draadje.

Sinds gisteren ben ik serieus aan het kijken naar een HD TV.
Aangezien ik een Philips aanhanger ben en het model matched met de Philips stereo die ernaast staat
is mijn keuze gevallen op de Philips 32" 32PFL7404H/12. 32" is goed genoeg voor mijn huiskamertje.
Volgens diverse reviews op verschillende is dit een prima ding. Wat zeggen jullie experts?

Afbeelding
http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/ ... 4h/330420/

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 28 dec 2009, 12:00

Mijn buurman heeft deze 7404. Ben niet kapot van de beeldkwaliteit,
soms te scherp waardoor het HD als gerendered gaat lijken. Ik heb
uiteindelijk om die reden voor plasma gekozen.

Afbeelding

Lee M3

Bericht door Lee M3 » 28 dec 2009, 13:02

Chris, ik heb dan de grote broer, de 47PFL8404H, en daar ben ik dik tevreden over.

Denk dat je met deze tv ook geen verkeerde koop treft, de prijs/kwaliteitverhouding is prima.
De CI+ ingang is ook best handig. Schuif je gewoon een Ziggo module in, dan heb je geen apart kastje voor HD TV.
Alleen jammer dat deze geen Ambilight heeft. Veel mensen vinden het een gimmick, maar ik vind het toch wat prettiger kijken dan zonder. Het maakt het beeld wat zachter en is rustiger voor de ogen. Maar als je daar niet zoveel waarde aan hecht, maakt het ook niet uit. ;)

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 28 dec 2009, 13:47

Lee, bedankt voor je antwoord. Die ambilight is voor mij geen pre.
De huiskamer is al zeer goed verlicht zowel door het vele glas als door de lampen. ;)

SteV6

Bericht door SteV6 » 28 dec 2009, 19:13

Marc RS4 schreef:Ga zo mijn 55" LED TV ophalen....schotel eraan hangen,yummeh.

Marc, hoe bevalt je LED-tv na ruim een maand?

Stephan

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 28 dec 2009, 20:12

Ik zit nog steeds aan die Philips 21:9 te denken...................

Morgen ga ik hem even IRL beoordelen.....................en de rest van het aanbod.................gek word je er van...............

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 28 dec 2009, 20:13

romo schreef:Ik zit nog steeds aan die Philips 21:9 te denken...................

Morgen ga ik hem even IRL beoordelen.....................en de rest van het aanbod.................gek word je er van...............

Volgens mij kun jij slechts kiezen idd. geval ben je lang met de voorbereiding bezig???...ik niet loop de mediamarkt binnen en zeg doe die maar....hhahhahaha

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 28 dec 2009, 20:18

duifjes.com schreef:
romo schreef:Ik zit nog steeds aan die Philips 21:9 te denken...................

Volgens mij kun jij slechts kiezen idd. geval ben je lang met de voorbereiding bezig???...ik niet loop de mediamarkt binnen en zeg doe die maar....hhahhahaha

Das misschien wel het beste idd..................

Dat ik nog niet heb gekozen ligt voornamelijk aan het feit dat geen tijd heb gehad om uberhaubt naar zo`n zaak te gaan.................maar deze week ben ik vrij, dus ik kan de schade inhalen................ :mrgreen:

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 29 dec 2009, 09:29

duifjes.com schreef:

Op die manier ging het gisteren ook bij mij. Ik zag door de bomen het bos niet meer.
Ben dus voor de Philips gegaan.

Zo kwam ik er gisteren achter dat de 32" Philips 32PFL7404 deze week in de aanbieding is bij de Its.
Voor € 549,- wat volgens vergelijk.nl bijna de bodemprijs is voor dat ding (in webshops ex verzendkosten).
Nu kon ik 'm zo meenemen zonder te moeten wachten.
En gelijk 2 HDMI kabeltjes meegenomen voor de KPN Interactieve TV en de PS3. Echt geweldig!!!!

Lee M3

Bericht door Lee M3 » 29 dec 2009, 16:55

En, hoe bevalt ie je tot nu toe? Tevreden over de beeldkwaliteit, het gebruiksgemak, etc?

romo

Bericht door romo » 29 dec 2009, 19:21

Vanochtend onverichterzake huiswaarts gekeerd...............................dacht even ontspannen bij de Mediamarkt in Hengelo wat TV`s te gaan bekijken...................... :mrgreen:

Nou ik was dus niet de enige die dat dacht...................geen parkeerplek meer over, mensen gejaagd, brutaal en onbeschoft...................Romo had het snel bekeken..........aju paraplu............... :bag:

Rupie

Bericht door Rupie » 29 dec 2009, 20:18

Mooi hè :mrgreen:

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 30 dec 2009, 15:19

Lee M3 schreef:En, hoe bevalt ie je tot nu toe? Tevreden over de beeldkwaliteit, het gebruiksgemak, etc?
Echt he-le-maal geweldig!
Interactief KPN en de PS3 via HDMI aangesloten.
Gisteravond laat een DVD van de serie LOST opgezet.
Echt scary hoe levensecht dan opeens die beelden worden.

Beeldkwaliteit ism KPN is in principe prima, al kan het volgens mij beter. Bij schoonpapa is UPC scherper op een non HD TV. Uiteraard geeft het niet altijd het even scherpe beeld wat je krijgt met DVD/Bleuray. Dus ben nog beetje aan het rommelen met de instellingen om het te optimaliseren. Instellen vind ik erg gemakkelijk.

De lichtsensor die het de lichtsterkte van het beeld afregelt is mijn vriendin ook al opgevallen (ze wist het nog niet). Dus die heeft wel degelijk een functie.

Ook heb ik al direct via de USB aansluiting met mijn externe HD films afgespeeld. Maar die kan je beter schakelen via de PS3 (of streamen), want het beeld is namelijk niet zo scherp.
En ook foto's worden niet zo heel erg mooi weergegeven via de eigen USB aansluiting van de TV

Maar kwa prijs/kwaliteit had ik het imo het niet beter kunnen treffen.

romo

Bericht door romo » 30 dec 2009, 22:35

Now this is what I call a review :bignews:

Geen half werk zal ik maar zeggen...........

http://www.televisions.com/tvs/philips- ... 9954-H.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 30 dec 2009, 22:58

Dat ding is zoooo mooi...

romo

Bericht door romo » 01 jan 2010, 15:02

Gisteren de Philips 21 9 tch nog even IRL gezien........................een indrukwekkend gevaarte.......... :shock:

Nog een beetje aan de prijs maar dat zal rap genoeg veranderen...............

tallbloke

Bericht door tallbloke » 01 jan 2010, 20:53

Heb zojuist een 9000 series Philips full HD TV gekocht met ambilight, inklusief CI+Module en Ziggo smartcard.
Verry happy now..................

Plaats reactie