En kan je ze makkelijk net zo krachtig maken als een 325i dmv luchtinlaat mod ofzo? Maw zijn ze begrenst?
Gewoon een gedachtenkronkel vandaar

EG schreef:Is zo een ding nou zo serieus goed? Jullie laten me wel twijfelen zeg OMG.
Ken iemand die een heel nette exemplaar heeft voor vrijwel geen geld, heeft alleen geen auto clima maarja daar kan ik wel mee leven.
Dat dacht ik dan ook, of gewoon de 323i rijden...... of meteen een 328i kopen.Bert ///M3 schreef:Het zijn heerlijke motoren om dagelijks mee te rijden. Lopen zijdezacht.
Qua tuning zou ik zeggen don't bother, als je dat wilt koop dan meteen een 328i of een M3.
Hoe bedoel je dit nu weer ? Mijn post en die van anderen is toch duidelijk ? Destijds kocht alleen iemand met te veel geld een 328i. Voor de rest kun je niet om de 323i heen omdat dit de meest uitgebalanceerde motor was uit de BMW stal (prijs/kwaliteit verhouding was uitmuntend) en ook nog eens zuinig en met genoeg koppel. Meer dan de latere 2.5 !!!!!EG schreef:Is zo een ding nou zo serieus goed? Jullie laten me wel twijfelen zeg OMG.
Bedoel dat in heel positieve zin hoor, had nooit geweten dat een 323i zo goed was.Macboy schreef:Hoe bedoel je dit nu weer ? Mijn post en die van anderen is toch duidelijk ? Destijds kocht alleen iemand met te veel geld een 328i. Voor de rest kun je niet om de 323i heen omdat dit de meest uitgebalanceerde motor was uit de BMW stal (prijs/kwaliteit verhouding was uitmuntend) en ook nog eens zuinig en met genoeg koppel. Meer dan de latere 2.5 !!!!!EG schreef:Is zo een ding nou zo serieus goed? Jullie laten me wel twijfelen zeg OMG.
Wat valt er dan nog te twijfelen ??? Of bedoel je dat in positieve zin ?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten