En nu wachten totdat je zat wordt van het geluid dat je hoort elke keer dat je je Iphone unlockedStefanCS schreef:thnx jurjen het werkt

En nu wachten totdat je zat wordt van het geluid dat je hoort elke keer dat je je Iphone unlockedStefanCS schreef:thnx jurjen het werkt
Tweetie 2 is fijner, imho.Steven Nauta schreef:Zijn hier ook twitteraars onder de DFers? Ik heb het sinds gister in gebruik (Stevennauta) , best lachen eigenlijk zolang je maar niet je hele leven online gooit
App: Twitterific
idd best geinig al hebben de meeste mensen vooroordelen dat het alleen maar is om te zeggen dat je aan het schijten bent.Steven Nauta schreef:Zijn hier ook twitteraars onder de DFers? Ik heb het sinds gister in gebruik (Stevennauta) , best lachen eigenlijk zolang je maar niet je hele leven online gooit
Het is gelukt, mijn apparaten kreeg na de 30ste update op eens ook de Iphone, daarna spreekt alles voorzichKasteel schreef:Zo simpel leek het mij ook, maar toch snap ik het niet helemaal (lukt ook niet)
1 Als ik iTunes open heb, zie ik in 'Muziek' inderdaad mijn albums, de opties die ik heb zijn:
Bibliotheek: Muziek, Films, Tv-programma's, Podcasts, Programma's, Radio, Beltonen
Store: iTunes Store
Apparaten: Naam van CD in flaptop
Afspeellijsten: iTunes DJ, Genius, diverse genres
2 Als ik via "Mijn documenten" naar "Mijn muziek" ga, staat daar wel een map iTunes, deze map bevat mappen met de applicaties en mappen met muziek (waaronder ook die albums die in de bibliotheek stonden, echter wel allamaal als m4a oid)
Iemand nog tips?
Downforce Hans schreef:Volgens mij zitten al die twitteraars om aandacht verlegen, wat een dom gedoe om iedereen te laten weten wat ze op elk moment van de dag aan het doen zijn.
"ik zit nu tv te kijken, ik sta nu te plassen,ik zit in de auto,ik sta nu te tanken,ik ga naar de film,ik zie een saab rijden,het sneeuwt,het dooit" etc etc...
Volgens mij moet je echt helemaal niks te doen hebben om daar tijd voor te hebben.......
Het zelfde vind ik bij een hoop mensen met hyves, de ene heeft nog meer (nep) vrienden dan de ander.........
Nou ja, het heeft in ieder geval er wel toe bijgedragen dat er weer een nieuw woord op geleverd het zogenaamde "ontvrienden"
Was dat niet zo danMetchu schreef:*ouwe lullen die de tijd te snel voorbij zien gaan en het niet snappen en daarmee maar afkeuren*
zo, die zit... Hans jij was toendertijd zeker ook de eerste die mee ging blèren dat de aarde helemaal niet rond was, maar gewoon plat en dat Galileo alleen maar een aandachtsvrager was die onzin uitkraamde en tijd teveel over had
Precies, dat doe ik dus ook nietShakes schreef:Al je avontuurtjes op DF posten is niet heel anders
Yes, zeer actief als MartijnGizmo, met Echofon. Ik gooi wél m'n hele leven online, vanmiddag nog koffie gedronken met iemand die ik alleen van Twitter ken! 8)Steven Nauta schreef:Zijn hier ook twitteraars onder de DFers? Ik heb het sinds gister in gebruik (Stevennauta) , best lachen eigenlijk zolang je maar niet je hele leven online gooit
Kijk, dat vind ik zo fijn aan Twitter, de mensen die er zoals Hans over denken blijven er tenminste vanaf en dat voorkomt een hoop ruis/vervuiling.Downforce Hans schreef:Volgens mij zitten al die twitteraars om aandacht verlegen, wat een dom gedoe om iedereen te laten weten wat ze op elk moment van de dag aan het doen zijn.
"ik zit nu tv te kijken, ik sta nu te plassen,ik zit in de auto,ik sta nu te tanken,ik ga naar de film,ik zie een saab rijden,het sneeuwt,het dooit" etc etc...
Volgens mij moet je echt helemaal niks te doen hebben om daar tijd voor te hebben.......
Het zelfde vind ik bij een hoop mensen met hyves, de ene heeft nog meer (nep) vrienden dan de ander.........
Nou ja, het heeft in ieder geval er wel toe bijgedragen dat er weer een nieuw woord op geleverd het zogenaamde "ontvrienden"
Precies, en hier is dat ook hoor, maar nog veel minder. En als men het doet, dan is het vooral omdat de concurrent het ook doet of omdat het hip is (en dan zijn ze nog weinig actief of alleen een RSS feed die ze automatisch publishen(wat ik ook bij Downforce heb gedaan, maar iets is beter dan nietsTom V schreef:Als je kijkt naar de toepassing in een land als Amerika dat in dit soort gebied een goed stukje voorloopt zijn die social networking bedrijven echt ontzettend hot. Met behulp van Twitter, Facebook, Digg etc zijn echt bakken met extra inkomsten te creëren als je het goed aanpakt. Laatst naar een conferentie geweest over online marketing en SEO waar Twitter ook behoorlijk vaak in de schijnwerpers stond. Je merkt dat het op een hele andere manier toegepast wordt dan zoals Hans eerder beschreef.
Volgens mij heb ik nergens gesteld en sta ik niet vooraan te roepen dat twitter niet nuttig kan zijnMartijn Koevoets schreef:Wat me vooral opvalt is dat de mensen die Twitter niet nuttig vinden vooraan staan om hard te roepen dat het niet nuttig is. Prima, jouw mening, NEXT!!! Je kunt vinden dat Twitteraars om aandacht verlegen zitten, maar dat kun je net zo goed afspiegelen op mensen met dure horloges, snelle sportauto's of een circuithobby (om het maar ff in DF-sferen te houden).De kracht van Twitter zit voor mij met name in de snelheid en de selectie... er zijn dagelijks tig lutsers die mij hun aanbiedingen mailen (spam spam spam spam), maar er zullen vast genoeg mensen zijn die interessante dingen mailen waar ik geen weet van heb. 8)
Gebruikers op dit forum: Eric Z, Semrush [Bot], TOM EVO VI, WJ, Wout309t en 2 gasten