iPhone applications

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Welke iPhone heb je?

iPhone
10
14%
iPhone 3G
35
48%
iPhone 3G S
28
38%

Totaal aantal stemmen: 73

Jurjen
Auto: 987S / 955

Re: iPhone applications

Bericht door Jurjen » 30 nov 2009, 22:40

StefanCS schreef:thnx jurjen het werkt :D
En nu wachten totdat je zat wordt van het geluid dat je hoort elke keer dat je je Iphone unlocked :wink:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 21 dec 2009, 17:31

Zijn hier ook twitteraars onder de DFers? Ik heb het sinds gister in gebruik (Stevennauta) , best lachen eigenlijk zolang je maar niet je hele leven online gooit :lol:

App: Twitterific

Metchu

Bericht door Metchu » 21 dec 2009, 17:46

ja, maar ik gebruik het nooit :mrgreen:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 21 dec 2009, 18:33

Steven Nauta schreef:Zijn hier ook twitteraars onder de DFers? Ik heb het sinds gister in gebruik (Stevennauta) , best lachen eigenlijk zolang je maar niet je hele leven online gooit :lol:

Tweetie 2 is fijner, imho. ;)

Kasteel

Bericht door Kasteel » 21 dec 2009, 19:27

Een kort vraagje voor de mede-Iphoners:
Wilde net even wat albums van de computer naar de Iphone kopieren, in de map van Itunes kan ik de albums vinden, maar hoe krijg ik die nu in de "Ipod" van de Iphone?

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 21 dec 2009, 19:34

Heel simpel, het album slepen naar je iphone-> muziek. Staat onder apparaten.

Kasteel

Bericht door Kasteel » 21 dec 2009, 20:03

Zo simpel leek het mij ook, maar toch snap ik het niet helemaal (lukt ook niet :P)

1 Als ik iTunes open heb, zie ik in 'Muziek' inderdaad mijn albums, de opties die ik heb zijn:

Bibliotheek: Muziek, Films, Tv-programma's, Podcasts, Programma's, Radio, Beltonen
Store: iTunes Store
Apparaten: Naam van CD in flaptop
Afspeellijsten: iTunes DJ, Genius, diverse genres

2 Als ik via "Mijn documenten" naar "Mijn muziek" ga, staat daar wel een map iTunes, deze map bevat mappen met de applicaties en mappen met muziek (waaronder ook die albums die in de bibliotheek stonden, echter wel allamaal als m4a oid)

Iemand nog tips? :)

Tom

Bericht door Tom » 21 dec 2009, 21:28

Steven Nauta schreef:Zijn hier ook twitteraars onder de DFers? Ik heb het sinds gister in gebruik (Stevennauta) , best lachen eigenlijk zolang je maar niet je hele leven online gooit :lol:

idd best geinig al hebben de meeste mensen vooroordelen dat het alleen maar is om te zeggen dat je aan het schijten bent.
je moet ook wat bedenken volgen anders is 'r weinig aan.
heb je toegevoegd :)

Kasteel

Bericht door Kasteel » 21 dec 2009, 21:42

Kasteel schreef:Zo simpel leek het mij ook, maar toch snap ik het niet helemaal (lukt ook niet :P)

1 Als ik iTunes open heb, zie ik in 'Muziek' inderdaad mijn albums, de opties die ik heb zijn:

Bibliotheek: Muziek, Films, Tv-programma's, Podcasts, Programma's, Radio, Beltonen
Store: iTunes Store
Apparaten: Naam van CD in flaptop
Afspeellijsten: iTunes DJ, Genius, diverse genres

2 Als ik via "Mijn documenten" naar "Mijn muziek" ga, staat daar wel een map iTunes, deze map bevat mappen met de applicaties en mappen met muziek (waaronder ook die albums die in de bibliotheek stonden, echter wel allamaal als m4a oid)

Iemand nog tips? :)
Het is gelukt, mijn apparaten kreeg na de 30ste update op eens ook de Iphone, daarna spreekt alles voorzich :).

Shakes

Bericht door Shakes » 21 dec 2009, 23:25

ipv twitter doe ik facebook.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 22 dec 2009, 09:17

Volgens mij zitten al die twitteraars om aandacht verlegen, wat een dom gedoe om iedereen te laten weten wat ze op elk moment van de dag aan het doen zijn.
"ik zit nu tv te kijken, ik sta nu te plassen,ik zit in de auto,ik sta nu te tanken,ik ga naar de film,ik zie een saab rijden,het sneeuwt,het dooit" etc etc...
Volgens mij moet je echt helemaal niks te doen hebben om daar tijd voor te hebben.......

Het zelfde vind ik bij een hoop mensen met hyves, de ene heeft nog meer (nep) vrienden dan de ander.........
Nou ja, het heeft in ieder geval er wel toe bijgedragen dat er weer een nieuw woord op geleverd het zogenaamde "ontvrienden"

RVV

Bericht door RVV » 22 dec 2009, 11:01

Downforce Hans schreef:Volgens mij zitten al die twitteraars om aandacht verlegen, wat een dom gedoe om iedereen te laten weten wat ze op elk moment van de dag aan het doen zijn.
"ik zit nu tv te kijken, ik sta nu te plassen,ik zit in de auto,ik sta nu te tanken,ik ga naar de film,ik zie een saab rijden,het sneeuwt,het dooit" etc etc...
Volgens mij moet je echt helemaal niks te doen hebben om daar tijd voor te hebben.......

Het zelfde vind ik bij een hoop mensen met hyves, de ene heeft nog meer (nep) vrienden dan de ander.........
Nou ja, het heeft in ieder geval er wel toe bijgedragen dat er weer een nieuw woord op geleverd het zogenaamde "ontvrienden"

:thumbup:

Shakes

Bericht door Shakes » 22 dec 2009, 11:05

Al je avontuurtjes op DF posten is niet heel anders :angel:

Metchu

Bericht door Metchu » 22 dec 2009, 11:06

*ouwe lullen die de tijd te snel voorbij zien gaan en het niet snappen en daarmee maar afkeuren*

zo, die zit... Hans jij was toendertijd zeker ook de eerste die mee ging blèren dat de aarde helemaal niet rond was, maar gewoon plat en dat Galileo alleen maar een aandachtsvrager was die onzin uitkraamde en tijd teveel over had :roflol:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 22 dec 2009, 11:10

Metchu schreef:*ouwe lullen die de tijd te snel voorbij zien gaan en het niet snappen en daarmee maar afkeuren*

zo, die zit... Hans jij was toendertijd zeker ook de eerste die mee ging blèren dat de aarde helemaal niet rond was, maar gewoon plat en dat Galileo alleen maar een aandachtsvrager was die onzin uitkraamde en tijd teveel over had :roflol:
Was dat niet zo dan :?: :mrgreen:

Maar leg jij het maar ff uit dan, ben erg benieuwd :thnx:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 22 dec 2009, 11:11

Shakes schreef:Al je avontuurtjes op DF posten is niet heel anders :angel:
Precies, dat doe ik dus ook niet :thumbup: :mrgreen:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 22 dec 2009, 11:22

Sinds gisteren een erg verslavend spelletje erbij op de iPhone. Erg leuk!! Iedereen die vroeger spellen als Red Baron deed en leuk vond, gaat dit ook erg
leuk vinden ;)

MiniSquadron
Afbeelding

Afbeelding

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 22 dec 2009, 18:35

Yes, zeer actief als MartijnGizmo, met Echofon. Ik gooi wél m'n hele leven online, vanmiddag nog koffie gedronken met iemand die ik alleen van Twitter ken! 8)

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 22 dec 2009, 18:37

Downforce Hans schreef:Volgens mij zitten al die twitteraars om aandacht verlegen, wat een dom gedoe om iedereen te laten weten wat ze op elk moment van de dag aan het doen zijn.

Kijk, dat vind ik zo fijn aan Twitter, de mensen die er zoals Hans over denken blijven er tenminste vanaf en dat voorkomt een hoop ruis/vervuiling. :thumbup: Mij persoonlijk heeft Twitter al een hoop opgeleverd, leuke mensen door leren kennen en leuke dingen door meegemaakt. Kwam vandaag nog een mooi stukje tegen over de toepassing van Twitter: http://www.sfgate.com/cgi-bin/blogs/rhe ... y_id=39948" onclick="window.open(this.href);return false; Hopen dat het niet de kant van Hyves op gaat, dat was tot 5 jaar geleden oid best een nuttige site. Maargoed, dan komt er vast wel weer een beter alternatief. :)

Tom

Bericht door Tom » 22 dec 2009, 19:01

+1 met Martijn
In het begin (voor ik er actief was) vond ik het ook dom. Toen eens gaan doen en als je het met de juiste instelling doet is het zeker nuttig. Als je alleen dom zegt wat je doet dan heeft het geen nut omdat het de meeste mensen weinig kan schelen en je sowieso niet 'followen'. Maar er komen ook nuttige dingen voorbij, kan zijn dat iemand online een goed artikel heeft geplaatst/gevonden of gewoon een geinig linkje. Of nieuws dat zich snel verspreid (voor de grote nieuwssites ermee komen). Post je een vraag dan krijg je binnen no-time antwoord. Daar tussendoor staan dan ook nutteloze dingen, maar dat kan soms ook grappig zijn. Net als DF.... veel (leuke) onzin en tussendoor nuttigere dingen. Ik volg zo bekenden maar ook mensen uit m'n werkgebied... een manier om op te hoogte te blijven. Probeer zelf ook een paar interessante linkjes op gebied van design/internet te plaatsen, dan merk je dat mensen jou ook gaan volgen... en dat breid zich langzaam uit..
Kennis van mij gebruikt het o.a. om z'n bedrijf te promoten... gooit er persoonlijke dingen ook maar ook veel dingen tussendoor over succesvol opgeleverde projecten of nieuwtjes waar ie mee bezig is...

Tom V

Bericht door Tom V » 22 dec 2009, 19:20

Als je kijkt naar de toepassing in een land als Amerika dat in dit soort gebied een goed stukje voorloopt zijn die social networking bedrijven echt ontzettend hot. Met behulp van Twitter, Facebook, Digg etc zijn echt bakken met extra inkomsten te creëren als je het goed aanpakt. Laatst naar een conferentie geweest over online marketing en SEO waar Twitter ook behoorlijk vaak in de schijnwerpers stond. Je merkt dat het op een hele andere manier toegepast wordt dan zoals Hans eerder beschreef.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 22 dec 2009, 19:27

Wat me vooral opvalt is dat de mensen die Twitter niet nuttig vinden vooraan staan om hard te roepen dat het niet nuttig is. Prima, jouw mening, NEXT!!! Je kunt vinden dat Twitteraars om aandacht verlegen zitten, maar dat kun je net zo goed afspiegelen op mensen met dure horloges, snelle sportauto's of een circuithobby (om het maar ff in DF-sferen te houden). ;) De kracht van Twitter zit voor mij met name in de snelheid en de selectie... er zijn dagelijks tig lutsers die mij hun aanbiedingen mailen (spam spam spam spam), maar er zullen vast genoeg mensen zijn die interessante dingen mailen waar ik geen weet van heb. 8)

Tom

Bericht door Tom » 22 dec 2009, 19:36

Tom V schreef:Als je kijkt naar de toepassing in een land als Amerika dat in dit soort gebied een goed stukje voorloopt zijn die social networking bedrijven echt ontzettend hot. Met behulp van Twitter, Facebook, Digg etc zijn echt bakken met extra inkomsten te creëren als je het goed aanpakt. Laatst naar een conferentie geweest over online marketing en SEO waar Twitter ook behoorlijk vaak in de schijnwerpers stond. Je merkt dat het op een hele andere manier toegepast wordt dan zoals Hans eerder beschreef.
Precies, en hier is dat ook hoor, maar nog veel minder. En als men het doet, dan is het vooral omdat de concurrent het ook doet of omdat het hip is (en dan zijn ze nog weinig actief of alleen een RSS feed die ze automatisch publishen(wat ik ook bij Downforce heb gedaan, maar iets is beter dan niets ;))).
Verder denk ik bij het denkbeeld van hans vooral aan autodealers en makelaars... bedrijven die nooit vooruit denken en in hun oude manier van werken blijven hangen. En nu huilen dat ze steeds vaker overbodig blijken te zijn omdat de consument niet gek is. Via Twitter geld verdienen is lastig te meten(je haalt er niet direct omzet uit ofzo) maar je kunt er met de juiste aanpak een breder publiek mee bereiken.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 01 jan 2010, 15:36

Afbeelding

Heres a nice little nugget. BMW actually has an M Power App for the iPhone. What does it do? Well, its like a G-Tech, it uses the iPhone's sensors in order to calculate:

*Speed
*Acceleration
*Lateral acceleration (Lateral g)
*Travel time for a specified distance
*Acceleration to a specific speed

The App comes with three different skins: "Sport", "Lava" and "Midnight"

Here is the link to BMWs M Power iPhone App Page:
http://www.bmw.com/com/en/newvehicle...9/g_meter.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Here is the direct link for the App: http://itunes.apple.com/us/app/m-per...344494968?mt=8" onclick="window.open(this.href);return false;

Nou, ik kan niet meer wachten......................... :wink:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 01 jan 2010, 16:46

Martijn Koevoets schreef:Wat me vooral opvalt is dat de mensen die Twitter niet nuttig vinden vooraan staan om hard te roepen dat het niet nuttig is. Prima, jouw mening, NEXT!!! Je kunt vinden dat Twitteraars om aandacht verlegen zitten, maar dat kun je net zo goed afspiegelen op mensen met dure horloges, snelle sportauto's of een circuithobby (om het maar ff in DF-sferen te houden). ;) De kracht van Twitter zit voor mij met name in de snelheid en de selectie... er zijn dagelijks tig lutsers die mij hun aanbiedingen mailen (spam spam spam spam), maar er zullen vast genoeg mensen zijn die interessante dingen mailen waar ik geen weet van heb. 8)
Volgens mij heb ik nergens gesteld en sta ik niet vooraan te roepen dat twitter niet nuttig kan zijn
Ik begrijp al helemaal niet hoe je kan stellen dat dat mijn mening is.
Alleen wanneer je iets hoort over twitter dan heeft het meestal met onzin berichten te maken.

Misschien dat jij, in je twitterwereld die afspiegeling ziet met mensen die een duur horloge,auto of circuit hobby hebben maar mij ontgaat het me even.

Ik ben wel blij dat ik mijn mening mag geven.....................NEXTNEXTNEXTNEXTNEXT......

Plaats reactie