Eerste paar sessies gingen volkomen kut, behalve een blokje om was het voor mij de eerste keer dat ik in die auto reed, plus sowieso de eerste keer op een circuit met een ouderwetse schakelbak. Zoeken naar versnellingen en proberen dat heel en toe gedoe onder de knie te krijgen, schoot allemaal niet op. +/- 2:20 gaf de laptimer aan. Lijnen heb ik me niet eens druk om gemaakt als het maar de goede kant op gaat, eerst maar eens die auto onder de knie krijgen. Nog 1 keer rechtuit gegaan in de chicane, ik zat wat te kloten met de pedalen en dacht ik haal het niet dus dan maar vol gas rechtdoor.
Soms kreeg ik hem niet in zijn 2, en de remmen voelen niet helemaal vertrouwd aan. Gelukkig zijn nieuwe blokken onderweg. Ik liet ook meestal wel een meter of 30 liggen maar ook om mezelf wat meer tijd te geven voor tussengas. Dat ging wel veel beter tegen het einde van de dag. De semislicks was ook zoiets het duurde even voor ik daar aan gewend was. Als je denkt dat je gaat nog wat harder gaan tot hij op zij springt

Ondertussen een hoop bekenden gesproken, was best aardig wat belangstelling.
Gelukkig ging het gedurende de dag wat beter, laatste sessie na 16:30 was het snelst, 1:59~2:00 en een top van 198 aan de achterkant van de paddock volgens GPS laptimer. Ben ik nog niet happy mee, moeten nog 10 sec af

Plaatje met dan aan Sven:
[IMG:640:427]http://img.photobucket.com/albums/v240/ ... g_0038.jpg[/img]
Een een filmpje gemaakt door een lid van NB.nl:
http://www.nurburgring.nl/forum/viewtop ... 383d23d2bc