Ik dacht altijd dat die 135 voor pk's stond maar hoe zit dat dan bij een een 111?
En een 340r is heel gaaf maar heeft helaas geen 340 pk

Hoe zit dat nou precies?

Nou. Weinig kans, Hans. Net Klaas aan de telefoon. Klepstoters zijn vervangen maar dat heeft het probleem niet opgelost. Er is nu nog iets onduidelijks/vreemds aan de hand met een aantal klepschotels/klepspiën aan de inlaatkant. Ik begreep het niet helemaal maar de woorden van Klaas waren: "Zoiets extreems/vreemds heb ik nog nooit gezien." Leek aan het materiaal te liggen, dus niet iets wat ik heb veroorzaakt. Ik begreep het verhaal niet helemaal door gebrekkige kennis van mijn kant, dus ik ga er morgen even langs om het aan te horen. Ze gingen nu nog even kijken of de kop er wel of niet af moest om het te kunnen herstellen, iets proberen met perslucht (?).Hans GP schreef:Ik zag hem staan vanmorgen.. komt vast goed!
Thanks! Hoop dat het nog een beetje binnen de perken blijft allemaalRuben schreef:Sterkte Stephane, ik heb de auto na 2 1/2 week weer terug en begrijp het gevoel daarmee een beetje. Fingers crossed, doe ik ook een beetje op het moment
Morgen even kijken wat de diagnose is. Ik waardeer je aanbod alvast ten zeerste. Ik vrees alleen met grote vrezen...Emiel schreef:Keep us posted Stephane. Misschien kan ik of iemand je ergens een helpende hand toesteken op een of andere manier.
Nu je dat zo zegt, dat kan inderdaad niet omdat de klep als het goed is de boel afsluit aan de bovenkantgerard lubbe schreef:Echt veel geluk heb je niet met je auto's zeg.
Maar wat ik eigenlijk wel graag wil weten is hoe ze kleppen gaan vervangen zonder de kop de demonteren.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], EricYellow, JdvPolo, Joël D., Majestic-12 [Bot], MarcH, ron36, SlowCo, Will F., WillemBoer en 7 gasten