ML55 AMG tips

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Dennis Huijsman
Berichten: 308
Lid geworden op: 10 jun 2009, 13:03

Re: ML55 AMG tips

Bericht door Dennis Huijsman » 14 dec 2009, 22:45

Als dat de bedoeling is is de ML wel de makkelijkere keuze, ookal heb ik wel al ombouw kits gezien om een X5 op grijs te zetten

Gebruikersavatar
Ar
Berichten: 2625
Lid geworden op: 18 aug 2007, 22:00
Auto: Prius

Re: ML55 AMG tips

Bericht door Ar » 14 dec 2009, 22:48

Dan is de X5 opeens lelijker met het verhoogde dak. :)

Dennis Huijsman
Berichten: 308
Lid geworden op: 10 jun 2009, 13:03

Re: ML55 AMG tips

Bericht door Dennis Huijsman » 14 dec 2009, 23:03

Ar schreef:Dan is de X5 opeens lelijker met het verhoogde dak. :)
hoeft niet, komt alleen in plek van de achterbank een plastic kuip die een dichte laadruimte creeert en dichte achterruiten

Gebruikersavatar
2000USA
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2008, 10:14

Re: ML55 AMG tips

Bericht door 2000USA » 16 dec 2009, 12:59

Heb er destijds een aantal verkocht, inderdaad ook op grijs kenteken (toen het nog lonend was als particulier).

ML55 is een echt onwaarschijnlijk apparaat, bij 200 kick-down en dan nog terugschakelen, heerlijk! De eerste serie was nog onder US-supervisie, bij de facelift zijn de Duitsers een oogje in het zeil gaan houden, en dat merkte je.
Mij zijn niet echt problemen met de auto bekend, de 400cdi heb ik ook weleens wat over gehoord. De auto's hebben gemiddeld genomen wel veel steenslag, maar wat wil je met zo'n front...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mark123 en 8 gasten