Toch maar een Honda type-r blokje dan ?

Ach als het k-serie blokje het goed doet, lekker door rijden.
Onzin, een Duratec 2.0 kan met andere nokkenassen/ TB's en een knappe computer betrouwbaar naar 230pk, hier zijn legio voorbeelden van.Hans GP schreef:Duratec is ook goedkope rommel.. niet best heb ik me laten vertellen door een motorenbouwer, laatst hebben ze een Duratec moeten bouwen dus een nieuwe motor gekocht en de helft eruit gesloopt en echte onderdelen erin gestopt.. Dus laat je niet gek maken op Seloc.
53.000 km seit dem Hondaumbau, Honda K20A JDM spec Motor, 6 Gang JDM Getriebe mit Differentialsperre, Hondata Steuergerät, Öhlins Track & Sport Fahrwerk, 340R Sportsitze mit Schroth 6punkt Gurten, Ko-Bra 2 Bremse mit Pagid RS 14 Belägen, 48 l Proalloy Alutank und Alukühler. Scheckheftgepflegt bei Komo Tec
Bemerkungen: 2000ccm Honda VTEC Motor mit Kompressor. BBS Leichtbauraeder mit Bridgestone Potensa Intermediets Bereifung. Brachiale 307KW druecken von der Hinterache den Fahrer in den Carbonsitz mit 4 Punkt Gurten gesichert. Die Ultimative Fahrmaschine auch für die Rennstrecke... Das Fahrzeug ist ein konsequenter Leichtbau aus Aul und Carbon.
Den genauen Ausstattungsumfang erhalten Sie von unserem Verkaufspersonal. Bitte kontaktieren Sie uns.
wordt nog koud straks als het gaat vriezenRobin schreef:Een kale plaat Rene. Net als je zelf hebt(en ik ook)
Collega van een test site, Jelmer, is onlangs bij Burton op bezoek geweest.Robertdj schreef:Mijn pa is helemaal gek van de Burton. Eens kijken of ik hem hiervoor kan overhalen, is natuurlijk veel leuker.
HOW damn gorgeous!!GTRene schreef:
is dat dan een zwakke plek van de toyota lotus? die bak als je hem tuned? lijkt me wel gaaf zo'n type bak ipv a sloppy lotusTOYOTA ENGINED LOTUS ELISE / EXIGE SIX SPEED
SEQUENTIAL GEARBOX PACKAGE
Quaife is also working on an exciting ‘hybrid’ style six speed sequential gearbox package for the
2ZZ‐GE Toyota engined Lotus Elise / Exige. This will consist of a competitively priced drop‐in
package, based on a ‘hybrid’ style gearbox incorporating a bespoke Quaife gear casing and
elements of the original Toyota casting.
The original Toyota six speed gearbox is known as a weak link both from a performance and
reliability perspective, so the Quaife replacement sequential package will represent a large step
forward. More details to follow in 2010.