![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ik noteer in m'n lijntjesschrift: Subaru, absolute rommel.
Laatste reactie ErikErik schreef:Kasteel kom je aub even meesleutelen kun je het zelf zien
Erik schreef:Kasteel kom je aub even meesleutelen kun je het zelf zien
Heb ook een subframe achter dat niet meer 100% is dus die mag bij de lijst...................
Zo makkelijk vanaf de zijlijn roepen dat iemand onzin noemt
als je nu zegt dat ik de referentie niet ben ala, maar roepen op basis van normaal gebruik op de snelweg rijden dat alles hufterproof is, zeker niet.
Ontploffende remschijven zijn jarenlang een issue geweest, uitlopende rubber bussen zijn dat nog steeds, net als de koppeling waardoor je eigenlijk de fabrieksopgave 0-100 3x achter elkaar kunt doen en dan is je koppeling op. Clutchjudder is ook een gegeven. En gescheurde vliegwielen ook, maar dat zie je pas als je bak eronder vandaan is.
En wat betreft Partyondude, jij rijdt alleen hard rechtdoor --> zie filmpjes broembroembroem LC + toerrit in Lux waarbij je met je rijke mengsel de achterblijfsels probeert te verstikken 8)
Opa rijdt als een oud wijf, anders was de 2rond allang gebroken(neehoor, die ouwe rijdt heel netjes)
Downforce Hans die Allard (hombre) aanhaalt als argument dat het allemaal wel meevalt..........................nou Downforce Hans het gaat zeker hard down dan he![]()
Als er 1 weinig rijdt is het Allard omdat hij continue brokken heeft, en als je dan weet dat er in 2jaar 3 blokken doorheen gedraaid zijn, 2 achterdiffs en een set aandrijfassen..............en zijn laatste blok gaat er nu voor de 4e keer uit..............ok dat is wel om de koppen te laten flowen om zo de 600 echte motherfokkingpeekaas te halen..............het is dat Allard een goede sponsor heeft anders was hij al afgehaakt denk ik.............ik heb zijn 06 wel voor je kun je het hem zelf vragen![]()
Dan hebben we nog een speciale, DonHer, die rijdt 5 bakken kapot in 1 jaar (serieus). Hoe ? Gewoon overal en altijd volgas. Nog nooit iemand zo hard bij ons door de polder zien komen. 4 wielen los, vliegen, neerkomen, krak. Heeft van pure armoei maar een
Alex zit hier ook ergens, die kan je wel vertellen hoeveel aandrijfassen hij erdoorheen jaagt..............dat red ik bij lange na niet..............
Dus......................
Ik denk dat je mij de verschillen tussen een WRC en een WRX niet hoeft uit te leggen![]()
Conclusie:
Volgas met dat kadaver. Als het stuk is repareren we het. Maar waan je absoluut geen koning in je pimpreza, ook met petje achterstevoren gaat het stuk.
LOL
E
Ps ik houd wel van zelfspot, lees aub tussen de regels, Opa doet dat al jaren bij mij :fy: anders wordt hij gek
DonHer is die "ietwat" gezette jongenKasteel schreef:
Don Her, zegt me wel iets, maar was het niet zo dat hij het stuk kreeg door piekbelasting, dus volgas in de lucht en dan op asfalt een klap? (weet niet zeker hoor, mocht ik de verkeerde voor me hebben, just correct me)
Bedoel je de Luxemburg waar ik ook bij was, vorig jaar? Jij met de Z06 en de rest met die rijstbakken? Was bizar vet, op die B wegenDownforce Hans schreef:Erik schreef:Kasteel kom je aub even meesleutelen kun je het zelf zien
Heb ook een subframe achter dat niet meer 100% is dus die mag bij de lijst...................
Zo makkelijk vanaf de zijlijn roepen dat iemand onzin noemt
als je nu zegt dat ik de referentie niet ben ala, maar roepen op basis van normaal gebruik op de snelweg rijden dat alles hufterproof is, zeker niet.
Ontploffende remschijven zijn jarenlang een issue geweest, uitlopende rubber bussen zijn dat nog steeds, net als de koppeling waardoor je eigenlijk de fabrieksopgave 0-100 3x achter elkaar kunt doen en dan is je koppeling op. Clutchjudder is ook een gegeven. En gescheurde vliegwielen ook, maar dat zie je pas als je bak eronder vandaan is.
En wat betreft Partyondude, jij rijdt alleen hard rechtdoor --> zie filmpjes broembroembroem LC + toerrit in Lux waarbij je met je rijke mengsel de achterblijfsels probeert te verstikken 8)
Opa rijdt als een oud wijf, anders was de 2rond allang gebroken(neehoor, die ouwe rijdt heel netjes)
Downforce Hans die Allard (hombre) aanhaalt als argument dat het allemaal wel meevalt..........................nou Downforce Hans het gaat zeker hard down dan he![]()
Als er 1 weinig rijdt is het Allard omdat hij continue brokken heeft, en als je dan weet dat er in 2jaar 3 blokken doorheen gedraaid zijn, 2 achterdiffs en een set aandrijfassen..............en zijn laatste blok gaat er nu voor de 4e keer uit..............ok dat is wel om de koppen te laten flowen om zo de 600 echte motherfokkingpeekaas te halen..............het is dat Allard een goede sponsor heeft anders was hij al afgehaakt denk ik.............ik heb zijn 06 wel voor je kun je het hem zelf vragen![]()
Dan hebben we nog een speciale, DonHer, die rijdt 5 bakken kapot in 1 jaar (serieus). Hoe ? Gewoon overal en altijd volgas. Nog nooit iemand zo hard bij ons door de polder zien komen. 4 wielen los, vliegen, neerkomen, krak. Heeft van pure armoei maar een
Alex zit hier ook ergens, die kan je wel vertellen hoeveel aandrijfassen hij erdoorheen jaagt..............dat red ik bij lange na niet..............
Dus......................
Ik denk dat je mij de verschillen tussen een WRC en een WRX niet hoeft uit te leggen![]()
Conclusie:
Volgas met dat kadaver. Als het stuk is repareren we het. Maar waan je absoluut geen koning in je pimpreza, ook met petje achterstevoren gaat het stuk.
LOL
E
Ps ik houd wel van zelfspot, lees aub tussen de regels, Opa doet dat al jaren bij mij :fy: anders wordt hij gek
Ik heb eigenlijk geen zin om hier op te reageren want dit resulteerd weer in berichten tikken war ik eigenlijk geen zin in heb.
Ik vind het nog steeds totale onzin wat jij verkondigt.
Dat er wel eens wat kapot gaat geloof ik best maar jij doet net of die dingen met het geringste in elkaar storten en dat is niet waar.
Remschijven die exploderen, laat me niet lachen.
Bij de eerste gtt scheurde ze regelmatig, maar dat zou ook nog wel eens kunnen komen omdat mensen na een stukkie scheuren en hard remmen niet de boel af lieten koelen en hun poot op de rem hielden.
Scheurende schijven komen ook bij andere merken voor en de laatste tijd hoor ik daar weinig meer over.
Blokken die kapot gaan waren meestal blokken die al getuned waren dus niet standaard.
Dan heb je het in je vorige post over blokken die steeds kapot liepen vanwege maf sensoren.
Vertel er dan ook bij dat het vaak kwam doordat er met andere filters gereden werden die van te veel olie voor zien werden waardoor de weerstandsdraad vet werd en de computer verkeerde waarde kreeg waardoor het mengsel te arm of te rijk kwam te staan.
Maf sensoren waar een filter aan werd gehangen en dus geen steun meer hadden door het filterhuis en door het trillen kapot gingen wat resulteerde dat de ecu het verkeerde mengsel inspoot waardoor motoren sneuvelden.
Als DONHER met veel meer pk`s rijd als standaard dan gaat de 5 bak inderdaad kapot kan je moeilijk subaru de schuld van geven.
Waneer je dan gewoon weer 5 bakken blijft monteren dan weet je dat die waarschijnlijk ook kapot gaat.
Los komen met vier wielen, lekker het gas er op houden en dan neer komen en het dan gek vinden dat je bak kaot gaat.
Na zo`n verhaal vind ik het nog dommer om te stellen dat de bakken niet goed zijn.
Dus gewoon stemmingmakerij om hier te schreeuwen dat hij al een berg bakken er door heen gedraaid heeft.
Dan begin je weer over dat allard voor de vierde keer zijn blok moet wisselen, maar alweer is het geen standaard blok van subaru.
JIj bent Appels met peren aan het vergelijken want de standaard aandijfassen moeten volgens jou bestand zijn tegen vermogens die soms wel meer dan twee keer de standaard waardes zijn.
WAt ik van Leo begrepen heb heeft Alex 2x een homokineet moeten vervangen maar dat is niet echt gek want die jongen gaat echt dwars.
Door dat dwars gaan heeft hij maximale stuur uitslag voor de homokineet de minst sterke positie, dan vol op het gas met veel meer als de standaard pk`s en dan kan er inderdaad zo`n ding sneuvelen.
Van alle posts die ik van je lees, hier en op E-M krijg ik steeds meer de indruk dat je al je wijsheid van internet of van horen zeggen hebt.
Je weet wel iets maar niet precies en daar val je op een gegeven moment mee door de mand.
Er zijn al dingen op een forum gezegd die je later zo overnam terwijl er niets van klopte.
Ik heb dingen gelezen over hoe jij een drift inzette en met welke snelheid je dat deed echt te mooi om waar te zijn.
Als ik dan vervolgens een filmpje ziet hoe je werkelijk drifte dan is dat in schril contrast met je verhaal, dat je waarschijnlijk ergens van internet af had geplukt.
Ik was er destijds bij in Luxemburg en kan je vertellen dat daar echt niet makkie an werd gereden en ik betwijffel of je er wel aan had kunnen blijven hangen.
Kortom ik vind je verhaal nog steeds schreeuwerig en ONZIN en het komt op mij over als een soort stoer doenerij, zo van "kijk eens hoe ruig ik rij"
Ik denk dat Leo en Opa zich daar ook wel in kunnen vinden.
Auto`s met 40% meer motor vermogen mishandelen en dan zeggen dat ze kwalitatief niet goed zijn gaat nergens over.
Dat jij wilt knallen en daarbij de boel wilt slopen moet jij weten maar zeg niet dat het spul slecht is.
Maar dit is alleen mijn bescheiden mening en wil het verder hier bij laten.
Grtz,Hans
P.s. ik zal nog wel wat dingen vergeten zijn, maar die mogen anderen voor me invullen.
Hoe zit het dan met het blok ? ik hoor veel verhalen van subaru impreza blokjes (met name rond bouwjaar 1999) die er mee kappen. Ook als ik op marktplaats kijk zie ik regelmatig subaru's met nieuwe blokken of gereviseerd blok te koop staan. Is dit door tuning ?Sniper schreef:De vraag was hoe betrouwbaar het AWD systeem is van Subaru, en het antwoord is zèèr betrouwbaar, net als de rest van de auto trouwens.
Standaard bak en koppeling zijn de dingen die als eerste sneuvelen als je begint te tunen. Gelijk ook even een rem-upgrate en een oliekoeler en je kan zekere tot 400 peekaa`s los. Daarna aanpassen blok.![]()
Grtz Sniper
Bram heeft wel een extreem exemplaar dan, ding van Alex staat ook met regelmaat langdurig toeren te maken. Mijn gtt reed overigens ook genoeg snelweg. Je hebt wel deels een punt Erik, maar waarom zo overdrijven?Erik schreef:2 soms red je 5 minuten topsnelheid in duitsland en het is gebeurd
Dit is idd. weer zwaar overdreven.......ik heb vaak zat topsnelheid gereden met m'n oude blok en 't liep in elkaar op CPZ, waarschijnlijk door lucht happen van de oliepomp, door te hoge G-krachten, wegens 't rijden met volledige slicks.2 soms red je 5 minuten topsnelheid in duitsland en het is gebeurd
olietemp loopt dan op, smeert niet meer goed en je lagers lopen eruit
Wat stond er op die plaatjes dan ? NSFW materiaal ?Jarno schreef:jammer dat joechou zijn plaatjes meteen zijn verwijderd...![]()
Yn Fryslân mei dit wol !!!!
![]()
![]()
![]()
:jenna: :fy: