K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Re: K1 / Kickbox / vechtsport draadje

Bericht door Bram » 06 dec 2009, 01:33

Jammer, gun het Badr eigenlijk best wel, is in een jaar tijd ook een stuk volwassener geworden volgens mij.

Topfuel

Bericht door Topfuel » 06 dec 2009, 01:35

Fantastisch gewoon!!!

Zat op het puntje van mijn stoel, maar had dit nooit verwacht. Ongeloofelijk gewoon, schitterend!!! Had al wel verwacht dat Teixera & Karaev in no time naar het kanvas gingen. Dat Bonjasky afgebeuld naar de volgende ronde zou moeten was ook te verwachten gezien de zware vuisten van Zimmerman, voor hem persoonlijk vervelend natuurlijk. Maar dat de Reus uit Zuid Laren voor de 4e keer naar huis zou gaan met de kroon, no way... Hij heeft nu echt aan alle critici het tegendeel bewezen! :clap:

Weltrusten!

Chuck

Bericht door Chuck » 06 dec 2009, 01:41

Jammer van Badr, genoten van het gevecht. Konden we nog een feesje vieren hier in Amsterdam helaas;(

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 06 dec 2009, 01:50

Heb ook echt zitten genieten!

Alle partijen misschien een beetje te kort (op Bonjaski/Zimmerman na dan), vond ook de slomo's echt spectaculair, dan zie je toch goed met welke kracht er geslagen en geschopt wordt, bizar...

Ben

Metchu

Bericht door Metchu » 06 dec 2009, 01:56

wij hebben hier ook wel genoten van het toernooi, het einde was toch echt wel een anti-climax. De belofte van Badr om overeem binnen 3 minuten uit te schakelen maakte hij waar!! En dat alleen al, superveel respect... dan gun je hem de titel en dan... bah :( zimmerman is ook wel een held, het kwam er eigenlijk op neer dat hij nog maar een paar lowkicks verwijderd was van de winst... wat een pot! saki tegen aerts, leuk tussendoortje...

maar le banner, wat een aanfluiting, flikker toch op man!

volgend jaar, nieuwe ronden, nieuwe kansen! 8)

Bram

Bericht door Bram » 06 dec 2009, 02:04

Blij dat Badr die irritante en arrogante Overeem eruit geknald heeft, al moet ik zeggen dat de scheids naar mijn mening net iets te snel ingreep, hij lag nog niet. Doet er niet toe, blij dat Alistair eruit vloog.

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 06 dec 2009, 02:18

Overeem was inderdaad een beetje arrogant, denk wel dat het een toekomstige kampioen kan zijn, wat een beer van een kerel zeg...

Ben

Bram

Bericht door Bram » 06 dec 2009, 02:30

Ja, die man is intimiderend groot, kolere zeg :shock:

allen

Bericht door allen » 06 dec 2009, 09:47

Ik vond het wel mooi hoor. Zo'n houten klaas die Badr in een paar tellen naar de grond werkt. 8)
Leuk van die korte wedstrijden. Kon daardoor ook vroeg m'n nest in. :mrgreen:

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 06 dec 2009, 11:10

Wat een kanon, die Badr, en wat een prachtige vechter! Jammer dat hij tegen een 1.5 zo grote kerel moest vechten. Dat was niet te doen, alsof een jongetje van 5 tegen een jongetje van 10 moest knokken. Vond niet dat beste vechter won, maar de langste. Maar goed, dat telt ook, had echter liever gezien dat de beste K1 fighter had gewonnen.

Elco

Bericht door Elco » 06 dec 2009, 11:45

Topfuel schreef:Fantastisch gewoon!!!

Zat op het puntje van mijn stoel, maar had dit nooit verwacht. Ongeloofelijk gewoon, schitterend!!! Had al wel verwacht dat Teixera & Karaev in no time naar het kanvas gingen. Dat Bonjasky afgebeuld naar de volgende ronde zou moeten was ook te verwachten gezien de zware vuisten van Zimmerman, voor hem persoonlijk vervelend natuurlijk. Maar dat de Reus uit Zuid Laren voor de 4e keer naar huis zou gaan met de kroon, no way... Hij heeft nu echt aan alle critici het tegendeel bewezen! :clap:

Weltrusten!
Inderdaad, wat een spektakel!

Peric

Bericht door Peric » 06 dec 2009, 11:51

Ben_968CS schreef:Wat een kanon, die Badr, en wat een prachtige vechter! Jammer dat hij tegen een 1.5 zo grote kerel moest vechten. Dat was niet te doen, alsof een jongetje van 5 tegen een jongetje van 10 moest knokken. Vond niet dat beste vechter won, maar de langste. Maar goed, dat telt ook, had echter liever gezien dat de beste K1 fighter had gewonnen.
Ben ik niet met je eens Ben, die slomo van hoe Semmy precies die hanschoen in het gezicht van Hari plantte was wel mooi hoor. En hoe Semmy Le Banner uitschakelde was ook mooi.
Ik denk dat Semmy terecht gewonnen heeft. Zeker niet alleen door z'n lengte. Hij was gewoon de betere.

Dit dus.. :)
Bijlagen
Semmy FTW.JPG
Semmy FTW.JPG (26.69 KiB) 1858 keer bekeken

HansD

Bericht door HansD » 06 dec 2009, 12:57

Ik zal dan wel de uitzondering zijn maar ik vond dit tournooi als kijkspektakel een van de mindere. Krachtsverschil tussen de vechters vaak veel te groot waardoor alleen bonjaski-zimmerman in de 1e ronden een partij was (idd die banner, wat een aanfluiting als je je zo voorbereid op een tournooi)

Ik vond de scheidsrechter ook wel erg snel ingrijpen en partijen stoppen.

Schilt een terechte winnaar, mooie partij tegen hari. De stijl van schilt lijkt niet zo geweldig/wat houterig maar die man heeft echt wel goede technieken, het is niet alleen maar groot en hard. Schilt en Hari gaan nog een hoop spectaculaire partijen tegen elkaar vechten :clap:

Elco

Bericht door Elco » 06 dec 2009, 13:34

Toch zie ik liever dit knalwerk dan vechters die 3 ronden lang een beetje heen en weer "tikken" wat je ook wel eens ziet.
Was snel voorbij maar wel spectaculair.

VLA

Bericht door VLA » 06 dec 2009, 13:51

Die Overeem word ook steeds groter en groter zeg... :hmmm:

En die commentators zijn volgens mij een tikkeltje partijdig :

Bram

Bericht door Bram » 06 dec 2009, 14:09

Niet vreemd, als je weet dat Overeem uit de MMA komt en 'even' een jaartje K1 mee wilde pikken, volgens eigen zeggen. Dat heeft een hoop vechters geïrriteerd en resulteerde er onder andere in dat Bonjasky tijdens de persconferentie iedereen vroeg om Overeem eruit te knallen als de mogelijkheid zich voordeed. Overeem reageerde en nodigde zijn collega vechters uit eens MMA te komen vechten, niemand zou het langer dan 3 minuten volhouden met hem.

Waar Badr uiteindelijk op reageerde en tegen Overeem zei dat mocht hij hem treffen in de halve finales, hij het geen 3 minuten met hem in de ring uit zou houden.

Dus kan me het enthousiasme van de commentatoren wel voorstellen 8)

Metchu

Bericht door Metchu » 06 dec 2009, 14:17

en wat ik zei... dat hij die belofte ook waarmaakt, maakte het wel extreem gaaf! 8)

Bram

Bericht door Bram » 06 dec 2009, 14:26

Zo is het!

Ik was echt zeer verbaasd dat Schilt Badr er zo makkelijk uit ramde, maar het was echt een eerlijk gevecht. Kan me nog goed herinneren dat Badr Schilt liet dekken in Amsterdam, dat ging redelijk vlot :mrgreen:

Shakes

Bericht door Shakes » 06 dec 2009, 16:11

Knap van Schilt, klaar!

Bonjasky is wat mij betreft nog steeds de beste vechter (samen met Badr) maar hij laat zich te vaak terugzakken. Had wat pech met de loting maar ik vind het wel een mooie vechter om te zien.

Saki, gouden gast. Komt er wel.

Overeem, prachtige vechter. Lichaam ook gewoon af. Grof en groot, mag ik wel. Dude is freaking sterk. Mooi! Te snel TKO door de scheids.

Badr was gewoon kansloos dit keer tegen Schilt. Heeft zeg maar 20 keer gemist tegen Schilt en toen kwam er 1 op de poffert en was het licht uit.

Xave30

Bericht door Xave30 » 06 dec 2009, 16:41

Ow ja.. jullie hadden het over deze gasten op de feest van Metchu. :P

Ik zat daar totally clueless bij..

Mathieu

Bericht door Mathieu » 07 dec 2009, 10:26

Iedereen moet natuurlijk lekker zelf weten hoe met je lichaam om te gaan.

Afbeelding

Echter ik ben natuurlijk geen geneeskundige maar ben ook niet helemaal van een andere planeet.
Als je alleen al naar het hoofd kijkt wat voor een verandering daar aan te zien is.
Van een afgetrainde smoel tot aan een voetbalhoofd met een daarbij groot en afgetraind lijf :nah:

Casper

Bericht door Casper » 07 dec 2009, 11:13

Ben_968CS schreef:Wat een kanon, die Badr, en wat een prachtige vechter! Jammer dat hij tegen een 1.5 zo grote kerel moest vechten. Dat was niet te doen, alsof een jongetje van 5 tegen een jongetje van 10 moest knokken. Vond niet dat beste vechter won, maar de langste. Maar goed, dat telt ook, had echter liever gezien dat de beste K1 fighter had gewonnen.

Oneesn, lengte zegt niet zoveel in K-1. Je moet het maar zien te benutten, Schilt is er vaak genoeg hard afgegaan tegen iemand die 1,5x zo klein was...zijn lengte en gewicht brengt ook een zekere 'traagheid' met zich mee...

Metchu

Bericht door Metchu » 07 dec 2009, 14:19

Mathieu schreef:Iedereen moet natuurlijk lekker zelf weten hoe met je lichaam om te gaan.

Afbeelding

Echter ik ben natuurlijk geen geneeskundige maar ben ook niet helemaal van een andere planeet.
Als je alleen al naar het hoofd kijkt wat voor een verandering daar aan te zien is.
Van een afgetrainde smoel tot aan een voetbalhoofd met een daarbij groot en afgetraind lijf :nah:

Daar hadden we het "met ze alle" vrijdag ook over, ze gebruiken allemaal man! Het is gewoon spectaculairder zo!

Peric

Bericht door Peric » 07 dec 2009, 14:49

Zag je aan Badr ook vorig jaar. Die was ineens 2 weken later paar kilootjes kwijt.
Als dat er clean aangekomen is is dat niet zo snel weg hoor..

Topfuel

Bericht door Topfuel » 07 dec 2009, 21:06

edit, dubbel.
Laatst gewijzigd door Topfuel op 07 dec 2009, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie