K1/ glory / ufc / Kickbox / vechtsport draadje
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: K1 / Kickbox / vechtsport draadje
Jammer, gun het Badr eigenlijk best wel, is in een jaar tijd ook een stuk volwassener geworden volgens mij.
- Topfuel
Fantastisch gewoon!!!
Zat op het puntje van mijn stoel, maar had dit nooit verwacht. Ongeloofelijk gewoon, schitterend!!! Had al wel verwacht dat Teixera & Karaev in no time naar het kanvas gingen. Dat Bonjasky afgebeuld naar de volgende ronde zou moeten was ook te verwachten gezien de zware vuisten van Zimmerman, voor hem persoonlijk vervelend natuurlijk. Maar dat de Reus uit Zuid Laren voor de 4e keer naar huis zou gaan met de kroon, no way... Hij heeft nu echt aan alle critici het tegendeel bewezen!
Weltrusten!
Zat op het puntje van mijn stoel, maar had dit nooit verwacht. Ongeloofelijk gewoon, schitterend!!! Had al wel verwacht dat Teixera & Karaev in no time naar het kanvas gingen. Dat Bonjasky afgebeuld naar de volgende ronde zou moeten was ook te verwachten gezien de zware vuisten van Zimmerman, voor hem persoonlijk vervelend natuurlijk. Maar dat de Reus uit Zuid Laren voor de 4e keer naar huis zou gaan met de kroon, no way... Hij heeft nu echt aan alle critici het tegendeel bewezen!

Weltrusten!
- Chuck
Jammer van Badr, genoten van het gevecht. Konden we nog een feesje vieren hier in Amsterdam helaas;(
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Heb ook echt zitten genieten!
Alle partijen misschien een beetje te kort (op Bonjaski/Zimmerman na dan), vond ook de slomo's echt spectaculair, dan zie je toch goed met welke kracht er geslagen en geschopt wordt, bizar...
Ben
Alle partijen misschien een beetje te kort (op Bonjaski/Zimmerman na dan), vond ook de slomo's echt spectaculair, dan zie je toch goed met welke kracht er geslagen en geschopt wordt, bizar...
Ben
-
wij hebben hier ook wel genoten van het toernooi, het einde was toch echt wel een anti-climax. De belofte van Badr om overeem binnen 3 minuten uit te schakelen maakte hij waar!! En dat alleen al, superveel respect... dan gun je hem de titel en dan... bah
zimmerman is ook wel een held, het kwam er eigenlijk op neer dat hij nog maar een paar lowkicks verwijderd was van de winst... wat een pot! saki tegen aerts, leuk tussendoortje...
maar le banner, wat een aanfluiting, flikker toch op man!
volgend jaar, nieuwe ronden, nieuwe kansen! 8)

maar le banner, wat een aanfluiting, flikker toch op man!
volgend jaar, nieuwe ronden, nieuwe kansen! 8)
-
OnlineBram
Blij dat Badr die irritante en arrogante Overeem eruit geknald heeft, al moet ik zeggen dat de scheids naar mijn mening net iets te snel ingreep, hij lag nog niet. Doet er niet toe, blij dat Alistair eruit vloog.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Overeem was inderdaad een beetje arrogant, denk wel dat het een toekomstige kampioen kan zijn, wat een beer van een kerel zeg...
Ben
Ben
-
OnlineBram
Ja, die man is intimiderend groot, kolere zeg 

-
Ik vond het wel mooi hoor. Zo'n houten klaas die Badr in een paar tellen naar de grond werkt. 8)
Leuk van die korte wedstrijden. Kon daardoor ook vroeg m'n nest in.
Leuk van die korte wedstrijden. Kon daardoor ook vroeg m'n nest in.

- Ben_968CS
Wat een kanon, die Badr, en wat een prachtige vechter! Jammer dat hij tegen een 1.5 zo grote kerel moest vechten. Dat was niet te doen, alsof een jongetje van 5 tegen een jongetje van 10 moest knokken. Vond niet dat beste vechter won, maar de langste. Maar goed, dat telt ook, had echter liever gezien dat de beste K1 fighter had gewonnen.
-
Inderdaad, wat een spektakel!Topfuel schreef:Fantastisch gewoon!!!
Zat op het puntje van mijn stoel, maar had dit nooit verwacht. Ongeloofelijk gewoon, schitterend!!! Had al wel verwacht dat Teixera & Karaev in no time naar het kanvas gingen. Dat Bonjasky afgebeuld naar de volgende ronde zou moeten was ook te verwachten gezien de zware vuisten van Zimmerman, voor hem persoonlijk vervelend natuurlijk. Maar dat de Reus uit Zuid Laren voor de 4e keer naar huis zou gaan met de kroon, no way... Hij heeft nu echt aan alle critici het tegendeel bewezen!![]()
Weltrusten!
- Peric
Ben ik niet met je eens Ben, die slomo van hoe Semmy precies die hanschoen in het gezicht van Hari plantte was wel mooi hoor. En hoe Semmy Le Banner uitschakelde was ook mooi.Ben_968CS schreef:Wat een kanon, die Badr, en wat een prachtige vechter! Jammer dat hij tegen een 1.5 zo grote kerel moest vechten. Dat was niet te doen, alsof een jongetje van 5 tegen een jongetje van 10 moest knokken. Vond niet dat beste vechter won, maar de langste. Maar goed, dat telt ook, had echter liever gezien dat de beste K1 fighter had gewonnen.
Ik denk dat Semmy terecht gewonnen heeft. Zeker niet alleen door z'n lengte. Hij was gewoon de betere.
Dit dus..

- Bijlagen
-
- Semmy FTW.JPG (26.69 KiB) 1859 keer bekeken
- HansD
Ik zal dan wel de uitzondering zijn maar ik vond dit tournooi als kijkspektakel een van de mindere. Krachtsverschil tussen de vechters vaak veel te groot waardoor alleen bonjaski-zimmerman in de 1e ronden een partij was (idd die banner, wat een aanfluiting als je je zo voorbereid op een tournooi)
Ik vond de scheidsrechter ook wel erg snel ingrijpen en partijen stoppen.
Schilt een terechte winnaar, mooie partij tegen hari. De stijl van schilt lijkt niet zo geweldig/wat houterig maar die man heeft echt wel goede technieken, het is niet alleen maar groot en hard. Schilt en Hari gaan nog een hoop spectaculaire partijen tegen elkaar vechten
Ik vond de scheidsrechter ook wel erg snel ingrijpen en partijen stoppen.
Schilt een terechte winnaar, mooie partij tegen hari. De stijl van schilt lijkt niet zo geweldig/wat houterig maar die man heeft echt wel goede technieken, het is niet alleen maar groot en hard. Schilt en Hari gaan nog een hoop spectaculaire partijen tegen elkaar vechten

-
Toch zie ik liever dit knalwerk dan vechters die 3 ronden lang een beetje heen en weer "tikken" wat je ook wel eens ziet.
Was snel voorbij maar wel spectaculair.
Was snel voorbij maar wel spectaculair.
- VLA
Die Overeem word ook steeds groter en groter zeg... 
En die commentators zijn volgens mij een tikkeltje partijdig :

En die commentators zijn volgens mij een tikkeltje partijdig :
-
OnlineBram
Niet vreemd, als je weet dat Overeem uit de MMA komt en 'even' een jaartje K1 mee wilde pikken, volgens eigen zeggen. Dat heeft een hoop vechters geïrriteerd en resulteerde er onder andere in dat Bonjasky tijdens de persconferentie iedereen vroeg om Overeem eruit te knallen als de mogelijkheid zich voordeed. Overeem reageerde en nodigde zijn collega vechters uit eens MMA te komen vechten, niemand zou het langer dan 3 minuten volhouden met hem.
Waar Badr uiteindelijk op reageerde en tegen Overeem zei dat mocht hij hem treffen in de halve finales, hij het geen 3 minuten met hem in de ring uit zou houden.
Dus kan me het enthousiasme van de commentatoren wel voorstellen 8)
Waar Badr uiteindelijk op reageerde en tegen Overeem zei dat mocht hij hem treffen in de halve finales, hij het geen 3 minuten met hem in de ring uit zou houden.
Dus kan me het enthousiasme van de commentatoren wel voorstellen 8)
-
en wat ik zei... dat hij die belofte ook waarmaakt, maakte het wel extreem gaaf! 8)
-
OnlineBram
Zo is het!
Ik was echt zeer verbaasd dat Schilt Badr er zo makkelijk uit ramde, maar het was echt een eerlijk gevecht. Kan me nog goed herinneren dat Badr Schilt liet dekken in Amsterdam, dat ging redelijk vlot
Ik was echt zeer verbaasd dat Schilt Badr er zo makkelijk uit ramde, maar het was echt een eerlijk gevecht. Kan me nog goed herinneren dat Badr Schilt liet dekken in Amsterdam, dat ging redelijk vlot

-
Knap van Schilt, klaar!
Bonjasky is wat mij betreft nog steeds de beste vechter (samen met Badr) maar hij laat zich te vaak terugzakken. Had wat pech met de loting maar ik vind het wel een mooie vechter om te zien.
Saki, gouden gast. Komt er wel.
Overeem, prachtige vechter. Lichaam ook gewoon af. Grof en groot, mag ik wel. Dude is freaking sterk. Mooi! Te snel TKO door de scheids.
Badr was gewoon kansloos dit keer tegen Schilt. Heeft zeg maar 20 keer gemist tegen Schilt en toen kwam er 1 op de poffert en was het licht uit.
Bonjasky is wat mij betreft nog steeds de beste vechter (samen met Badr) maar hij laat zich te vaak terugzakken. Had wat pech met de loting maar ik vind het wel een mooie vechter om te zien.
Saki, gouden gast. Komt er wel.
Overeem, prachtige vechter. Lichaam ook gewoon af. Grof en groot, mag ik wel. Dude is freaking sterk. Mooi! Te snel TKO door de scheids.
Badr was gewoon kansloos dit keer tegen Schilt. Heeft zeg maar 20 keer gemist tegen Schilt en toen kwam er 1 op de poffert en was het licht uit.
-
Ow ja.. jullie hadden het over deze gasten op de feest van Metchu.
Ik zat daar totally clueless bij..

Ik zat daar totally clueless bij..
- Mathieu
Iedereen moet natuurlijk lekker zelf weten hoe met je lichaam om te gaan.

Echter ik ben natuurlijk geen geneeskundige maar ben ook niet helemaal van een andere planeet.
Als je alleen al naar het hoofd kijkt wat voor een verandering daar aan te zien is.
Van een afgetrainde smoel tot aan een voetbalhoofd met een daarbij groot en afgetraind lijf
Echter ik ben natuurlijk geen geneeskundige maar ben ook niet helemaal van een andere planeet.
Als je alleen al naar het hoofd kijkt wat voor een verandering daar aan te zien is.
Van een afgetrainde smoel tot aan een voetbalhoofd met een daarbij groot en afgetraind lijf

- Casper
Ben_968CS schreef:Wat een kanon, die Badr, en wat een prachtige vechter! Jammer dat hij tegen een 1.5 zo grote kerel moest vechten. Dat was niet te doen, alsof een jongetje van 5 tegen een jongetje van 10 moest knokken. Vond niet dat beste vechter won, maar de langste. Maar goed, dat telt ook, had echter liever gezien dat de beste K1 fighter had gewonnen.
Oneesn, lengte zegt niet zoveel in K-1. Je moet het maar zien te benutten, Schilt is er vaak genoeg hard afgegaan tegen iemand die 1,5x zo klein was...zijn lengte en gewicht brengt ook een zekere 'traagheid' met zich mee...
-
Mathieu schreef:Iedereen moet natuurlijk lekker zelf weten hoe met je lichaam om te gaan.
Daar hadden we het "met ze alle" vrijdag ook over, ze gebruiken allemaal man! Het is gewoon spectaculairder zo!
- Peric
Zag je aan Badr ook vorig jaar. Die was ineens 2 weken later paar kilootjes kwijt.
Als dat er clean aangekomen is is dat niet zo snel weg hoor..
Als dat er clean aangekomen is is dat niet zo snel weg hoor..
- Topfuel
edit, dubbel.
Laatst gewijzigd door Topfuel op 07 dec 2009, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.