Goed, net terug van een enerverend middagje........................
Tegen 12.30 de M3 maar eens aangetrapt richting Zelhem.....................leuk ritje...........maar het leek wel weer of 1/2 Nederland die kant op moest

....................het schoot dus weer lekker op zo in het druilerige weer........................
Aangekomen na eerst door niemandsland te zijn gereden........................daar stond ie dan; zwart................en zodeju wat een machtig lekker compact apparaat

.............weer veel beter dan op de foto................
Beetje babbelen met de verkoper, die daar uiteraard weer nonsens stond te verkopen; " de 193 PK kan je alleen maar krijgen als je een speciale codeer stekker onder het zadel aanbrengt" ........................egh, nee dus, 193 PK heb je al van af de sport modus dus, voor de slick modus is die stekker wel nodig....................................he was not amused
Anyway, ik had gezien wat ik wou zien, en gezien het feit dat ik nog weer een stukje moest karren de bolide maar weer gestart om richting Enschede te karren..............waar, hopelijk, het monster ook in een andere kleur te aanschouwen zou zijn.......................vol verwachting klopt ons ....................
Nou ja, na wederom een 1/2 wereld reis in het Enschedese aangekomen stond ie daar wederom ...................................in het zwart....................tja helaas pindakaas. Begrijp ik van de verkoper dat heel Nederland maar 25 machines voor de introductie heeft gekregen. Enfin, ik op het ding, tjonge jonge wat lekker, wat compact............direct de koppeling proberen, niet echt zwaar en waarachtig geschikt voor mijn "meisjes" handen
Nu komt er de komende weken ( ik hou het maar een beetje ruim) een full carbon versie in motorsport kleuren. Die moet ik dus ook even zien, het zwarte plastic vind ik 1; niet echt heel mooi, 2 De afwerking vind ik ook niet je van het.
Hoe staat het er voor;
- Ik heb een offerte laten maken op een full carbon in motor sport kleuren.............waar ik zonder dat ik wat had gezegd 5% korting op kreeg, op het pak, helm, laarzen en handschoenen volgt een aparte afspraak/korting omdat de verkoopprijs nog niet bekend is momenteel. Met voorbehoud van goed passen, indien dit niet het geval mocht zijn wordt er wat anders geregeld. Zo daar houd ik wel van, geen geneuzel dus.............
- Een proefrit is mogelijk, maar laten we (uiteraard) van de weersomstandigheden afhangen.................
Met een offerte op papier en het obligate foldertje richting huis..................om maar direct even dit verslag te maken....................heerlijk...........................