Wat een gedoe altijd zeg:
- Eerst maar eens kijken of de originele kat tussen de 3" Miltek uitlaatdelen past
- Gelukkig dat deed ie, alleen toen miste ik twee moeren van de kat want daar zaten M12 x1.25 tapeinden in
- Dus 3" katvervanger er weer tussen en op zoek naar twee M12 x 1.25 moeren
- Zoeken, zoeken, zoeken. Bouwmarkten/standaard ijzerwaren zaken hebben ze niet.
- Eindelijk gevonden, kat eronder geschroeft.
- Wel lachen met kat. Balans geluid / performance is weg. Performance is er best nog wel maar het brute geluid is weg / gedempd. Performance is wel minder, vooral in de hoge toeren jubeld ie minder enthousiast de toerenbegrenzer in.
- Lang garage om bandjes te laten controleren voor de APK. Staat 19k km op en er is veel mee gedrift. Was er al bang voor en ja hoor alle vier moesten vervangen worden
- 4 nieuwe bandjes (ex Luca uit de tijd dat ie een setje had gekocht voor zijn EVO en daarna z'n EVO had verkocht

- katvervanger inladen
- afspraak APK maken
- vanochtend warmrijden. Warm bij uitlaatgas test. Altijd spannend. Kwam er door heen.
- bandjes laten wisselen, laten afmelden, katvervanger er weer onder.
Nieuwe bandjes ingedrift en KLAAR

Pfff, gelukkig pas weer over twee jaar die onzin...
Mark.