en die kant waar jij (Roman) woont zit je meer ten zuiden/marok...
heb wel eens gekeken naar huisjes (digitaal
edit mont nog wat lag in France
Ja als je met alleen Spanjaarden omgaat moet het goed gaan.GTRene schreef:thanks....weet ik ff genoeg, tja Spaans zal best moeilijk worden voor sommige, maar op den duur zal je er wel wat inkomen lijkt me
Veel plezier zeker weten. Prachtstad. Geweldige mensen.allen schreef:Veel plezier in Liverpool overigens...
![]()
http://www.upmystreet.com/local/crime-in-liverpool.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Arthur, ik zal niet teveel in detail treden verder. Maar ik geef je eigenlijk te weinig informatie om mijn situatie goed te kunnen beoordelen. Er is bijvoorbeeld een concurrent in onze markt waarvan het hele bedrijf vanuit Groningen wordt gerund (kantoor, personeel etc.), maar de eigenaar in Turkije zit. In de ICT kan je erg veel op afstand werken, ideaalArthur schreef:@Maurice: dat er hier geen groen is voor jou dat zal best. Het is ook een persoonlijke keuze. Het is dan ook maar een gezegde dat het gras altijd groener is bij de buren. Die dingen die jij opnoemt (voor iemand anders misschien weer onbelangrijk) is dat anders en beter geregeld in een ander land en waarom is dat? Misschien verdienen wij wel dusdanig dat we dit zo kunnen betalen. Iemand uit India (ofzo??) schrikt zich rot en wij lachen ons kapot daar om de prijzen. Daar zal alles wel goedkoper zijn maar verdienen ze ook minder? Weet niet wat voor werk je doet, zelfstandige begrijp ik, maar kun je in een ander land dezelfde tarieven hanteren als hier. Nogmaals, ik weet het niet, houd me er niet mee bezig maar wie weet valt het "onder de streep" wel mee of tegen. Ligt vanuit welk oogpunt je het bekijkt.
Als ik zo mijn geld zou kunnen verdienen en alleen zou wonen, was ik al lang weer weg geweest.....fck voorbereidingen..gewoon gaan en er een mooie tijd van maken.Maus335i schreef:Arthur, ik zal niet teveel in detail treden verder. Maar ik geef je eigenlijk te weinig informatie om mijn situatie goed te kunnen beoordelen. Er is bijvoorbeeld een concurrent in onze markt waarvan het hele bedrijf vanuit Groningen wordt gerund (kantoor, personeel etc.), maar de eigenaar in Turkije zit. In de ICT kan je erg veel op afstand werken, ideaalArthur schreef:@Maurice: dat er hier geen groen is voor jou dat zal best. Het is ook een persoonlijke keuze. Het is dan ook maar een gezegde dat het gras altijd groener is bij de buren. Die dingen die jij opnoemt (voor iemand anders misschien weer onbelangrijk) is dat anders en beter geregeld in een ander land en waarom is dat? Misschien verdienen wij wel dusdanig dat we dit zo kunnen betalen. Iemand uit India (ofzo??) schrikt zich rot en wij lachen ons kapot daar om de prijzen. Daar zal alles wel goedkoper zijn maar verdienen ze ook minder? Weet niet wat voor werk je doet, zelfstandige begrijp ik, maar kun je in een ander land dezelfde tarieven hanteren als hier. Nogmaals, ik weet het niet, houd me er niet mee bezig maar wie weet valt het "onder de streep" wel mee of tegen. Ligt vanuit welk oogpunt je het bekijkt.
Dan zal jij waarschijnlijk nooit snappen dat ik dat heb laten schieten. Ik kon in Desenzano aan het werk met uitzicht op het meer. Leuke werktijden, zeilboot en surfclub om de hoek en skigebieden op 1,5-2 uur rijden.Luuk schreef:Italië lijkt mij ook 'wel oké'! Met een dergelijk uitzicht over het Gardameer:
Jammer van die toeristen daar, alleen...![]()
De Italianen laten je altijd merken dat je er niet helemaal bijhoort, of je nu Dottore bent of niet.
De Italiaanse minister van Verkeer, Altero Matteoli (69), is voorstander van de verhoging van de maximumsnelheid op autostrade (snelwegen) tot 150 kilometer per uur. Dat moet echter alleen gelden voor veilige auto's met een sterke motor. „Zeker niet voor kleine auto's”, aldus de ex-neofascist, die nu bij de partij van Berlusconi hoort.
Matteoli wil de hogere snelheid ook alleen toestaan op snelwegen met drie rijbanen en vluchtstrook en met signalering van files en mist, aldus Italiaanse media maandag
Dan zal jij waarschijnlijk nooit snappen dat ik dat heb laten schieten. Ik kon in Desenzano aan het werk met uitzicht op het meer. Leuke werktijden, zeilboot en surfclub om de hoek en skigebieden op 1,5-2 uur rijden.SteV6 schreef:Luuk schreef:Italië lijkt mij ook 'wel oké'! Met een dergelijk uitzicht over het Gardameer:
Jammer van die toeristen daar, alleen...![]()
dat puntenrijbewijs vind ik maar niks daarAston Martine schreef:Rare politiek of niet, ik zie mezelf nog wel eens naar Engeland verhuizen. Niet alleen de auto's, maar het hele Koninkrijk heeft een rare aantrekkingskracht op me.
dat klinkt wel goedMadness schreef:Japan, in de buurt van het Ebisu Circuit complex, iets van 20,- betalen om de hele dag te kunnen rijden om 8 verschillende circuits...
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] en 9 gasten