Jammer is dat heel veel mensen financieel niet genoeg in huis hebben om naar het buitenland te verkassen, en dan worden ze ook nog eens van alle kanten van achter genaaid!
Ik denk dat ik het eerst maar eens op Duitsland gok, ergens in de Eifel!
Is het "buitenland" luilekkerland? In het buitenland hebben ze ook een "kabinet met plannen". In het buitenland worden mensen ook genaaid of liever gezegd voelen de mensen zich net zo goed genaaid.Ernst Jan Dekker schreef:Aangezien dit de laatste tijd nogal een rol speelt in verbrand met de plannen van het kabinet ben ik benieuwd waar jullie naar toe zouden gaan als geld geen rol zou spelen.
Jammer is dat heel veel mensen financieel niet genoeg in huis hebben om naar het buitenland te verkassen, en dan worden ze ook nog eens van alle kanten van achter genaaid!
Wat is dat nu weer voor een non-excuus? Dat ze niet durven, de huidige baan niet op willen zeggen, bang zijn dat ze geen andere job zullen vinden, de tijd er niet rijp voor achten, de zekerheid, vrienden e.d. niet op willen geven is een ander verhaal.....Ernst Jan Dekker schreef:Jammer is dat heel veel mensen financieel niet genoeg in huis hebben om naar het buitenland te verkassen,
Onzin, allemaal relatief en persoonlijk. Wij denken dat de Afrikanen het ook zo slecht hebben... terwijl daar veel mensen in harmonie samenleven, veel respect voor elkaar is en geen verziekt kroost door tv, radio en/of internet, want dat bestaat gewoon niet. Lekker terug naar de "roots" en een simpel leven, in plaats van een 24 uurs economie als Nederland.Brava schreef:Is het "buitenland" luilekkerland? In het buitenland hebben ze ook een "kabinet met plannen". In het buitenland worden mensen ook genaaid of liever gezegd voelen de mensen zich net zo goed genaaid.Ernst Jan Dekker schreef:Aangezien dit de laatste tijd nogal een rol speelt in verbrand met de plannen van het kabinet ben ik benieuwd waar jullie naar toe zouden gaan als geld geen rol zou spelen.
Nou, financieel is emigreren nogal onzeker en ingrijpend! Je weet namelijk nooit wat je te wachten staat..Paskal Morriën schreef:Wat is dat nu weer voor een non-excuus? Dat ze niet durven, de huidige baan niet op willen zeggen, bang zijn dat ze geen andere job zullen vinden, de tijd er niet rijp voor achten, de zekerheid, vrienden e.d. niet op willen geven is een ander verhaal.....Ernst Jan Dekker schreef:Jammer is dat heel veel mensen financieel niet genoeg in huis hebben om naar het buitenland te verkassen,
Het is tijd om het boek "Wat is jouw excuus?" te lezen
Dat is mijn punt. Excusez le mot, maar zaniken over ons kabinet is onzin. In het buitenland hebben ze het niet slechter maar ook niet beter. Daar is ook een regering die altijd geld tekort komt en mogelijkheden zoekt om mensen van achteren te naaien. Als je wilt emigreren, soit, maar zoek dan de reden bij jezelf en niet bij de regering.Maus335i schreef:Onzin, allemaal relatief en persoonlijk. Wij denken dat de Afrikanen het ook zo slecht hebben... terwijl veel mensen in harmonie samenleven, veel respect voor elkaar is en geen verziekt kroost door tv en of radio, want dat bestaat gewoon niet. Lekker terug naar de "roots" en een simpel leven, in plaats van een 24 uurs economie als Nederland.Brava schreef:Is het "buitenland" luilekkerland? In het buitenland hebben ze ook een "kabinet met plannen". In het buitenland worden mensen ook genaaid of liever gezegd voelen de mensen zich net zo goed genaaid.Ernst Jan Dekker schreef:Aangezien dit de laatste tijd nogal een rol speelt in verbrand met de plannen van het kabinet ben ik benieuwd waar jullie naar toe zouden gaan als geld geen rol zou spelen.
Amerika zou ik absoluut naar willen emigreren. New York of Californië, maar als tussenstap eerst Duitsland maar eens proberen.
Vanwege de regering?Brava schreef:
... maar zoek dan de reden bij jezelf en niet bij de regering.
Ik zou dus persoonlijk nooit naar de VS willen emigreren. Brrrr.
Jaja, kun je elke dag 'n rok dragen zonder dat 't opvalt.Joy schreef:http://www.stevecarter.com/lt.htm
FIxed.Nandor schreef:ATL 8)
Maar als ik zou emigreren zou ik naar een land willen waar je met weinig geld aan je eerste levensbehoeften kan komen. Goedkoop dak boven je hoofd, goedkoop eten en toch bereikbare gezondheidszorg. Verder zijn alle andere zaken eigenlijk triviaal. Weg uit de ratrace van de Westerse maatschappij.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Bombadil, Enzo, Kadett, Mark 320iS, Robbert92 en 14 gasten