Helaas bleken alle winkels gewoon open te zijn, dus alle grote parkeerplaatsen stonden al vol

Maargoed.. wat meer fotootjes van de auto met AST onderstel.
Ja daar was ik ook even bang voor, dat m'n subwoofers niet meer zouden passen. Maar deze zitten bij de e46 blijkbaar ver genoeg naar voren en diep genoeg verzonken dat het bij mij allemaal nog netjes pastKnot schreef:Netjes hoor!
Wel een totaal andere veerpootbrug dan mijn OMP op de E36.
Ben wel jaloers op de kofferbak... mijn speakers kunnen niet blijven zitten al wil ik stellen.
Heb al een tijdje geen E36 meer, maar zou je er niet gewoon vanaf de zijkant bij kunnen? Anders even een setje plattere luidsprekers achterin schroeven.Knot schreef:Netjes hoor!
Wel een totaal andere veerpootbrug dan mijn OMP op de E36.
Ben wel jaloers op de kofferbak... mijn speakers kunnen niet blijven zitten al wil ik stellen.
Vette veerpootbrug aan de achterkant!!Patrick van Wijngen schreef:
Ja mooi he. En als ik buiten de auto staat en het regent, kan hij me nog droog houden ookMark 320iS schreef:Vette veerpootbrug aan de achterkant!!
Mjah, die is er voor e46 sedan/coupe 6cilinders dus niet. Alleen voor compact.yorick schreef:Is het geen optie om de plaat zelf aan te passen, zodat er wat meer ruimte voor het electra kastje komt? Ik was juist voor deze OMP gegaan, omdat de verbinding tussen de torens zo star is.
180-80 en achter 60Knot schreef:Zijn dat nou 100-80 of 180-80 veren??
Gebruikers op dit forum: Arstey, beske, Bing [Bot], Bob Gervais, Dimitri, EricT, Joost H., Majestic-12 [Bot], Mark 320iS, mark123, Sidney, SvB, WillemBoer en 6 gasten