Welke andere? De Caparo? Zo ja kitscherig?allen schreef:Radical ok, maar die andere nee. Ziet er voor mij te kitcherig uit. Net als de Gallardo, welke ik overigens best mooi vind hoor.
DIT is kitscherig:
Welke andere? De Caparo? Zo ja kitscherig?allen schreef:Radical ok, maar die andere nee. Ziet er voor mij te kitcherig uit. Net als de Gallardo, welke ik overigens best mooi vind hoor.
allen schreef:Houdt op Romo! M'n ogen!![]()
Jouw beleving/definitie van kitsch(erig) is wel van 'n totaal ander soort dan die van mij, Tommy.allen schreef:Houdt op Romo! M'n ogen!![]()
Ja, voor het soort auto is de Caparo me te kitscherig. Heb ik stiekem een heel klein beetje ook met de 340R![]()
2-Eleven en Radical vind ik prachtig in hun soort.
Hey kleine smurfallen schreef:
Ja, voor het soort auto is de Caparo me te kitscherig. Heb ik stiekem een heel klein beetje ook met de 340R![]()
.
Het blad, en vanmiddag op de Proostwetering 53 in Utrecht de Balboni besteld. Geschatte afleverdatum febr. / mrt. 2011. Een oranje:Robin schreef:Het blad of de Balboni?Topfuel schreef:Net eindelijk een exemplaar aangeschaft...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Edwin de Haas, MarcF, SlowCo, Wout309t en 8 gasten