Wederom een zeer gave verkiezing met geweldige auto's!

Dit geeft toch maar weer aan dat er anno 2009 nog steeds ''echte'' auto's gemaakt worden...
Gaaf filmpje:

http://www.evo.co.uk/videos/trackdayvid ... 90511176bd
Ligt vanaf vandaag in de winkel!
+1 afkomen met de EVO!!allen schreef:Als het vanaf vandaag in de winkel ligt, had ik dat toch verdomme allang in huis moeten hebben? Ik zie dat ze de R300 van Caterham uit Caterham hebben getest!
Echt waar joh, hoe kan je zo'n auto nou voor zo'n test gebruiken. Worden er extra marshalls ingehuurd om na elke korte bocht de auto weer aan te duwen? Houden ze daar wel rekening mee in het vergelijk? Waardeloze test, ik zie het alweer.allen schreef:Ik zie dat ze de R300 van Caterham uit Caterham hebben getest!
Moet je nagaan wat de Mugen Civic RR (de japanse versie) met de Focus zal doen.Jan Visser schreef:Mugen Civic sneller op t circuit als de Focus RS.........cool 8)
Ik ga zo maar eens selexyz om hem te halen hier in Rotterdamallen schreef:Hm, mocht ik die vandaag op de weg tegenkomen, haal ik hem erbij. Anders maar eens overwegen om ervoor naar R'dam te rijden. Is ook zo wat voor een tijdschrift...![]()
Evo moet gewoon opschieten!
Ja ik weet het, dat bedoelde ik ook te zeggen.Stéphane schreef: @VLA: Die Civic Mugen RR (sedan) is nog beter dan deze Mugen. Sedan heeft sowieso een beter onderstel met onafhankelijke achterwielophanging.
Selexys heeft 'm volgensmij, en ik heb hem ooit bij de Bruna op het station zien liggen FWIW.Rein schreef:Lijkt me een gaaf blad EVO, iemand enig idee waar ik die kan kopen hier in Groningen? Tot nu toe nog nooit kunnen vinden
er is ooit een topic gestart omdat hij niet in de bus lag, daarna is de thread gebruikt om te vertellen dat hij juist wel op de mat gevallen is en dat de abonnees hem kunnen verwachten, alleen het topic heet nog steeds iets van "EVO niet bezorgd" waardoor degenen die de thread niet lezen denken dat de EVO nooit bezorgd wordt...Macboy schreef:Was EVO ook niet dat blad waar hier een draadje over was als er weer eens een editie niet in de brievenbus lag
Zoiets dacht ik ook al te horen. Die kit zit op de GT4 2-11 en die als kit ook te monteren op straat/trackday 2-11s of Exiges, heb ik hier gelezen:Ruben schreef:De 2-11 klinkt geweldig, net zoals de Civic, maar klinkt het niet alsof de 2-11 een sequentieele bak heeft?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Mark 320iS, nickdoesburg en 6 gasten