Het geld raakt daar dus ook op.
Grtz,Hans
Vergeet het maar Steven, totaal oninteressant: de echte waarde van vastgoed wordt bepaald door schaarsheid. En daar ontbreekt het daar nou juist aan.Steven Nauta schreef:Het interesseert me wel enorm, de enorme vastgoed groei daar.
Vooral dat laatste is het gene wat Dubai draaiende heeft gehouden..Ben_968CS schreef:Vergeet het maar Steven, totaal oninteressant: de echte waarde van vastgoed wordt bepaald door schaarsheid. En daar ontbreekt het daar nou juist aan.Steven Nauta schreef:Het interesseert me wel enorm, de enorme vastgoed groei daar.
Dubai is een typisch voorbeeld van de aanwezigheid van de 3 ingredienten voor het veroorzaken van een bubble die op een gegeven moment uit elkaar klapt: opportunity, unlimited credit and greed. T' is over en sluiten daar.
Dat is juist ook hetgeen me interesseert. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat het maar blijf groeien en groeien, dus deze "case" is zeer interessante materie!Ben_968CS schreef:Vergeet het maar Steven, totaal oninteressant: de echte waarde van vastgoed wordt bepaald door schaarsheid. En daar ontbreekt het daar nou juist aan.Steven Nauta schreef:Het interesseert me wel enorm, de enorme vastgoed groei daar.
Dubai is een typisch voorbeeld van de aanwezigheid van de 3 ingredienten voor het veroorzaken van een bubble die op een gegeven moment uit elkaar klapt: opportunity, unlimited credit and greed. T' is over en sluiten daar.
Same hier.Steven Nauta schreef:[
Dat is juist ook hetgeen me interesseert. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat het maar blijf groeien en groeien, dus deze "case" is zeer interessante materie!
Nou...zal dat niet te snel zeggen.....ook al komt er dagelijks veel binnen....als je 6 Miljard hebt en je geeft 7 Miljard uit.....heb je toch een probleem.....wjn schreef:Dubai gaat pas "naar de klote" als de olie op is of niet meer verkocht wordt.
Heb morgen een afspraak met een aantal mensen bij mij op kantoor staan om de mogelijkheden in Dubai o.a. door te nemen. Was er al langer mee bezig. Waar problemen zijn moeten die opgelost worden, zeg ik altijdDennis Cavallino schreef:Iedere logica ontbrak daar. Ik heb mij nooit voor kunnen stellen dat er busladingen toeristen naar vliegvelden over de hele wereld werden vervoerd om allemaal met Dubai Airlines op vakantie te gaan naar dat oliestaatje, vol nepperij, extreme luxe en weldaad, maar zonder karakter. Als Dubai echt naar de klote gaat, dan wordt 't voor mij pas echt interessant. Een stop op de bouw van hotels, vakantiehuisjes etc.. Een strop voor de economie. Dubai heeft nu de kans om eindelijk eens karakter te gaan tonen tijdens deze kapitaalvernietiging. Laten we hopen dat 't daarbij blijft....
+1000Dennis Cavallino schreef:Iedere logica ontbrak daar. Ik heb mij nooit voor kunnen stellen dat er busladingen toeristen naar vliegvelden over de hele wereld werden vervoerd om allemaal met Dubai Airlines op vakantie te gaan naar dat oliestaatje, vol nepperij, extreme luxe en weldaad, maar zonder karakter. Als Dubai echt naar de klote gaat, dan wordt 't voor mij pas echt interessant. Een stop op de bouw van hotels, vakantiehuisjes etc.. Een strop voor de economie. Dubai heeft nu de kans om eindelijk eens karakter te gaan tonen tijdens deze kapitaalvernietiging. Laten we hopen dat 't daarbij blijft....
Alsof ze in Dubai net zo vriendelijk met krakers omgaan als in NederlandDennis Cavallino schreef:Het speelt al langer inderdaad, maar de vooruitzichten zijn nu wel erg somber.
@Stéphane: Iemand wil een anti-kraak bedrijfje opzetten daar? Gouden handel.
Is zo goed als op. Daarom zijn ze zich gaan focussen op toerisme. Vandaar al die eilanden met huizen, winkelcentra's etc etc.wjn schreef:Dubai gaat pas "naar de klote" als de olie op is of niet meer verkocht wordt.
Robertdj schreef:Collega van mij is een aantal maanden geleden in Dubai op vakantie geweest, de boel is al een tijdje uitgestorven.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bombadil, Joost H., L5S1, Mark 320iS, vigilante en 42 gasten