10 minutes testdrive Ferrari 430 Scuderia :-)

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
SvB

Re: 10 minutes testdrive Ferrari 430 Scuderia :-)

Bericht door SvB » 22 nov 2009, 15:15

Thomas H schreef: Ik ben dan net 5 maanden 18
Leeftijd en dergelijke wordt niet naar gekeken volgens mij. Mocht je wat kapot rijden dan moet je betalen.
Een velg dubbel rijden 1750 euro geloof ik en een goede schade 3000 euro.
Als ik daar weer ben ga ik zeker met die Gallardo Spider rijden, die is veul goeiekoper, dus langer rijden.

VLA

Bericht door VLA » 22 nov 2009, 18:52

Dat lijkt me zeer leuk om te doen... zou er alleen al voor een weekend naartoe gaan om een paar testdrives te maken. Zoiets moet je toch een keer in je leven gereden hebben.

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 22 nov 2009, 19:10

Ik doe mee! :df:

steve smith

Bericht door steve smith » 23 nov 2009, 01:07

Paskal Morriën schreef:Zal nooit vergeten toen ik door zo'n vol accelererend apparaat op Kesselchen (rechte stuk omhoog op de Ring, voor de niet-Ringers) werd ingehaald.
Ik zal nooit vergeten dat ik samen met Marius twee van die dingen op heb zitten duwen de halve Ring rond, en dat die jongens aan het eind van de dag heel goed door hadden ze gewoon op moesten wieberen zodra er en oude Renault 5 en idem Alfa in de binnenspiegel verscheen :mrgreen:

Lijkt me toch best naar, zit je daar in je Scuderia, wordt je aan de kant getoeterd door een R5.....

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 23 nov 2009, 09:40

steve smith schreef:
Paskal Morriën schreef:Zal nooit vergeten toen ik door zo'n vol accelererend apparaat op Kesselchen (rechte stuk omhoog op de Ring, voor de niet-Ringers) werd ingehaald.
Ik zal nooit vergeten dat ik samen met Marius twee van die dingen op heb zitten duwen de halve Ring rond, en dat die jongens aan het eind van de dag heel goed door hadden ze gewoon op moesten wieberen zodra er en oude Renault 5 en idem Alfa in de binnenspiegel verscheen :mrgreen:

Lijkt me toch best naar, zit je daar in je Scuderia, wordt je aan de kant getoeterd door een R5.....
LOL, ja ik als ( met 'n paar rondjes achter de kiezen toen)ringrookie heb toen ook 'n E39 M5 goed het leven zuur gemaakt daar(330i E90), maar verderop maakte een local Polo GTI ofzo mij weer 't leven zuur. etc etc. :nana:

At the end of the day zit ik denk ik liever in zo'n Scuderia.Denk ik. :angel: :lol:

Dus ik had vrouw en kienders al eens uitgenodigd naar Rome te gaan, dat wordt dus eerst Toscane, ik moet ff rijden in zo'n ding, misschien dan wel de 458, heb ik wel 150,- voor over voor 'n 20 minuten ofzo.(Inkoppers) Is al té lang geleden dat ik de fabriek heb bezocht(1992)en toen vlogen de 348s je ook in de straten je om de oren al...
Heilige grond
:angel:

Plaats reactie