steve smith schreef:Paskal Morriën schreef:Zal nooit vergeten toen ik door zo'n vol accelererend apparaat op Kesselchen (rechte stuk omhoog op de Ring, voor de niet-Ringers) werd ingehaald.
Ik zal nooit vergeten dat ik samen met Marius twee van die dingen op heb zitten duwen de halve Ring rond, en dat die jongens aan het eind van de dag heel goed door hadden ze gewoon op moesten wieberen zodra er en oude Renault 5 en idem Alfa in de binnenspiegel verscheen
Lijkt me toch best naar, zit je daar in je Scuderia, wordt je aan de kant getoeterd door een R5.....
LOL, ja ik als ( met 'n paar rondjes achter de kiezen toen)ringrookie heb toen ook 'n E39 M5 goed het leven zuur gemaakt daar(330i E90), maar verderop maakte een local Polo GTI ofzo mij weer 't leven zuur. etc etc.
At the end of the day zit ik denk ik liever in zo'n Scuderia.Denk ik.
Dus ik had vrouw en kienders al eens uitgenodigd naar Rome te gaan, dat wordt dus eerst Toscane, ik moet ff rijden in zo'n ding, misschien dan wel de 458, heb ik wel 150,- voor over voor 'n 20 minuten ofzo.(Inkoppers) Is al té lang geleden dat ik de fabriek heb bezocht(1992)en toen vlogen de 348s je ook in de straten je om de oren al...
Heilige grond