[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/6582.jpg[/img]
Maar had voor de verandering eens Tango 98 getankt omdat de shell hier aan het verbouwen is.. kwam normaal met v-power netjes op 160KW maar nu met Tango 98 niet verder dan 153KW

Vpower is '97Wilbert schreef:Wat wel weer vreemd is dat Vpower gebaseerd is op een ron95 en je hebt bij de tango RON98 getankt dat zal in de basis al beter moeten zijn.
Let op dat als je '98 verplicht moet rijden dat ook doet!Rebel schreef:Ik tankte zowel met de vorige TT als met de neiuwe 98. Op de nieuwe is het verplicht (aanbevolen met uitoepteken in de tankklep)
Merkte redelijk goed het verschil in de vorige TT toen ik eens een aantal keren 95 tankte.
Op de site van Abt staat zelfs het vermogensverlies in PK aangeven als je 95 tankt.
Duitse V-Power heeft een octaangetal van 100.Hans GP1630 schreef:Ik hoor juist dat de nederlandse V/power hetzelfde is als in Duitsland maar om andere omstandigheden hier als 97 octaan gehalte op de markt wordt gezet.. de juiste reden weet ik nietmerk eigenlijk ook geen verschil in duitsland of hier.. maar het zal wel tussen de oren zitten
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Enzo, Eric Z, Geertmans, Marc Sierra en 1 gast