Ik heb 2 probleempjes (fanmail).
Omschrijving overtreding : Op een kruising niet de richting volgen die het voorsorteervlag aangeeft
Feicode : R619
Plaats : Rotterdam
Plaatsaanduiding : Kralingsepleit
Ik ben natuurlijk van baan gewisseld omdat ik me ineens gebeld werd dat ik toch naar kantoor moest ipv naar een klant maar men zag dit alsof ik expres voor wilde piepen heb ik het idee. Geen doorgetrokken strepen, linksaf en rechtdoor tegelijk op groen, netjes knipperen...
Maak je hier kans, of gewoon maar weer 130 euro betalen voor iets wat eigenlijk geen overtreding is? Je kunt je auto ook schuin voor de rij opnieuw voorsorteren maar ik dacht doe het netjes...
----
Omschrijving strafbaar feit : Overschrijding van de max. snelheid op (auto) wegen buiten de bebouwde kom, van 50 tot 55 km/u
Feitcode : VF055
Pleeglocatie : Provincialeweg N455
Pleegplaats : Hazerswoude
Snelheid toegestaan : 80 km/u
Geconstateerd : 132 km/u (na meetcorrectie)
Uit documentatie is gebleken dat u eerder een soortgelijk feit heeft gepleegd. Daarom is het niet mogelijk aan u een transactievoorstel aan te bieden.
Opel Meriva stond met 2 wielen in de berm, iets verzakt, maar neem aan dat ze de apparatuur daarop wel waterpas hebben gesteld dus op dat punt maak ik geen kans. Kan hooguit de foto en meer info opvragen maar denk dat ik een middagje vrij moet nemen binnenkort.