GTRené, ik heb je volgende auto gevonden!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Dennis Cavallino

GTRené, ik heb je volgende auto gevonden!

Bericht door Dennis Cavallino » 19 nov 2009, 11:40

Kijk, ook een heuze One-off: http://classicdriver.com/uk/find/4100_r ... ID=1797766" onclick="window.open(this.href);return false;
Bitter CD II prototype/showcar met 28.000 km op de klok, grotendeels gereden door meneer Bitter zelf.
Afbeelding

duifjes.com

Re: GTRené, ik heb je volgende auto gevonden!

Bericht door duifjes.com » 19 nov 2009, 11:42

Wat een lelijk hok zeg....idd past goed bij Rene :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 19 nov 2009, 11:49

is gewoon een fiat!? wat nou one off... of is dat hetzelfde als dat ik over de hartge "is gewoon een Z3" zeg :lol:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 19 nov 2009, 11:50

Een Fiat? Klopt wel aardig ja die conclusie, want het is een Holden Monaro met een Coupé Fiat jasje en wat Halfords goodies in 't interieur. Daarom vond ik 't wel een goede opvolger van die Z3-zonder -Hartge -voorspoiler. :)

SteV6

Bericht door SteV6 » 19 nov 2009, 19:32

Dennis Cavallino schreef:Een Fiat? Klopt wel aardig ja die conclusie, want het is een Holden Monaro met een Coupé Fiat jasje en wat Halfords goodies in 't interieur. Daarom vond ik 't wel een goede opvolger van die Z3-zonder -Hartge -voorspoiler. :)
Dus een Corvettemotor erin?! Nou René, compressor erop en je gaat ruim over de 600pk ;)

Verder vind ik het helemaal niets :sealed:

Tom

Bericht door Tom » 19 nov 2009, 19:35

Rene heeft zelf volgens mij ook al tig auto's gevonden die ie wil, moet ie alleen de Hartge eens verkopen :)

GTRene

Bericht door GTRene » 19 nov 2009, 19:43

Tom schreef:Rene heeft zelf volgens mij ook al tig auto's gevonden die ie wil, moet ie alleen de Hartge eens verkopen :)
Tom heeft het helemaal juist :mrgreen: ik heb al heel wat auto's verzameld die als opvolger kunnen dienen als ik ooit men kar verkoop, al vind ik de Hartge mij heel goed passen, elke keer als ik erin stap voelt het als gegoten/passend.

Deze kar van Bitter zou ik een Bittere pil te slikken vinden :lol:
doch bij nadere bestudering wel apart...op een Holden chassis dikke v8 400 standaard pk en looks van een Fiat Coupe :mrgreen: neem dus aan dat ie wel RWD heeft dat is wel z'n voordeel tov de Fiat coupe.

wel grappig gevonden a one off :mrgreen: not my kind though en die kleur :shocking: das meer voor Michel die houd van rood :mrgreen:

SteV6

Bericht door SteV6 » 19 nov 2009, 19:46

GTRene schreef:
Tom schreef:wel grappig gevonden a one off :mrgreen: not my kind though en die kleur :shocking: das meer voor Michel die houd van rood :mrgreen:
:roflol:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 19 nov 2009, 22:16

Staat jouw Hartge nou trouwens al een hele tijd op Marktplaats, GTRené? Niemand die hem wilt kopen? :hmmm:

GTRene

Bericht door GTRene » 19 nov 2009, 22:23

Robin Hartog schreef:Staat jouw Hartge nou trouwens al een hele tijd op Marktplaats, GTRené? Niemand die hem wilt kopen? :hmmm:
ja af en toe staat ie op Marktplaats en nee nimand wil dat ouwd hok van me kopen, geef ze eens ongelijk :lol:

trouwens wel elke week 1 of 2x fanmail van capt die en die e.d. soms zelfde naam ander net nr (scammers) maar verder niet echt, heb ook nog nooit iemand aan de deur gehad daarvoor (anders was ie vast verkocht) der kwam of wat tussen of het pond/dollar werd weinig meer waardt.
Maar geen haast ik ben er nog steeds enorm gek mee, echter wil ook wel eens wat anders maja dan moet ie weg heb verders geen geld...
Volgende keer zet ik er wel een foto bij van het Hartge nr en plaatje? wie weet dat ze dan beseffen wat het is? :bag: achja I'm still happy with it, misschien zit ik er nog 2 jaar aan "vast'" :df:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 19 nov 2009, 22:29

Tsja, het is ook geen kattepis, de prijs die je er voor wilt hebben, meen 60k gelezen te hebben ofzo? :P

Maar ik geloof best dat hij het waard is ;)

Plaats reactie