Bitter CD II prototype/showcar met 28.000 km op de klok, grotendeels gereden door meneer Bitter zelf.
GTRené, ik heb je volgende auto gevonden!
- Dennis Cavallino
GTRené, ik heb je volgende auto gevonden!
Kijk, ook een heuze One-off: http://classicdriver.com/uk/find/4100_r ... ID=1797766" onclick="window.open(this.href);return false;
Bitter CD II prototype/showcar met 28.000 km op de klok, grotendeels gereden door meneer Bitter zelf.

- duifjes.com
Re: GTRené, ik heb je volgende auto gevonden!
Wat een lelijk hok zeg....idd past goed bij Rene 

-
is gewoon een fiat!? wat nou one off... of is dat hetzelfde als dat ik over de hartge "is gewoon een Z3" zeg 

- Dennis Cavallino
Een Fiat? Klopt wel aardig ja die conclusie, want het is een Holden Monaro met een Coupé Fiat jasje en wat Halfords goodies in 't interieur. Daarom vond ik 't wel een goede opvolger van die Z3-zonder -Hartge -voorspoiler. 

- SteV6
Dus een Corvettemotor erin?! Nou René, compressor erop en je gaat ruim over de 600pkDennis Cavallino schreef:Een Fiat? Klopt wel aardig ja die conclusie, want het is een Holden Monaro met een Coupé Fiat jasje en wat Halfords goodies in 't interieur. Daarom vond ik 't wel een goede opvolger van die Z3-zonder -Hartge -voorspoiler.

Verder vind ik het helemaal niets

-
Rene heeft zelf volgens mij ook al tig auto's gevonden die ie wil, moet ie alleen de Hartge eens verkopen 

- GTRene
Tom heeft het helemaal juistTom schreef:Rene heeft zelf volgens mij ook al tig auto's gevonden die ie wil, moet ie alleen de Hartge eens verkopen

Deze kar van Bitter zou ik een Bittere pil te slikken vinden

doch bij nadere bestudering wel apart...op een Holden chassis dikke v8 400 standaard pk en looks van een Fiat Coupe

wel grappig gevonden a one off

- SteV6
GTRene schreef:Tom schreef:wel grappig gevonden a one offnot my kind though en die kleur
das meer voor Michel die houd van rood

- Robin Hartog
Staat jouw Hartge nou trouwens al een hele tijd op Marktplaats, GTRené? Niemand die hem wilt kopen? 

- GTRene
ja af en toe staat ie op Marktplaats en nee nimand wil dat ouwd hok van me kopen, geef ze eens ongelijkRobin Hartog schreef:Staat jouw Hartge nou trouwens al een hele tijd op Marktplaats, GTRené? Niemand die hem wilt kopen?

trouwens wel elke week 1 of 2x fanmail van capt die en die e.d. soms zelfde naam ander net nr (scammers) maar verder niet echt, heb ook nog nooit iemand aan de deur gehad daarvoor (anders was ie vast verkocht) der kwam of wat tussen of het pond/dollar werd weinig meer waardt.
Maar geen haast ik ben er nog steeds enorm gek mee, echter wil ook wel eens wat anders maja dan moet ie weg heb verders geen geld...
Volgende keer zet ik er wel een foto bij van het Hartge nr en plaatje? wie weet dat ze dan beseffen wat het is?

- Robin Hartog
Tsja, het is ook geen kattepis, de prijs die je er voor wilt hebben, meen 60k gelezen te hebben ofzo?
Maar ik geloof best dat hij het waard is

Maar ik geloof best dat hij het waard is