extra inkomsten zijn nu welkom

Bij Allen zijn het er nog maar 1127, de rest is er al afgevallen............Patrick van Wijngen schreef:'most reliable car in the world... only 1234 parts to go"
Uit zoveel onderdelen bestaat je auto niet eens !!!
Maaruh die Honda PG1 versnellingsbak van je blijft wel heelallen schreef:Als ik een jappenbak had gewild, had ik wel een Lotus gekocht...
Ja, als maandagmorgen tussen een paar theezakjes en een kater van de zondagavond pints daarvoor zo'n ding in elkaar gegooid wordt kan ik me dat wel voorstellen.allen schreef:Ik heb een fabrieksgebouwde itt de zelfbouw van Autovisie. Dan snap je het wellicht.![]()
Het was voor mij een reden om mij abonnement op te zeggen.Stéphane schreef:Ik moest wel lachen vanmorgen. Gisteren nieuwe Autovisie ontvangen en daarin stond nog een stukje over hun Caterham van de Caterham Cup die ze rijden of althans gereden hebben. Bovenaan het lijstje van goede punten staat letterlijk: Betrouwbaarheid.
Ik kon een milde schaterlach toch niet onderdrukken
Ja Ja, Sweet dreams boyallen schreef:Tja, je zou verwachten dat een fabrieksgebouwde gewoon goed in elkaar moet steken. Ik rijd dan wel veel meer dan de gemiddelde Caterhamrijder, maar dan nog vind ik het aantal pechgevalletjes die ik heb gehad in 11.000 kilometer teveel. Wel gelukkig steeds anderen erbij gehad en samen altijd weer lachend thuis gekomen. Liever doe je dat toch zonder pech.![]()
Heb toch echt het gevoel dat dit nu de laatste puzzelstukjes zijn, dus hopelijk hebben toekomstige uitgaven meer te maken met aanpassen dan repareren.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Bing [Bot], Mark 320iS, TurboClouseau en 5 gasten