extra inkomsten zijn nu welkom
Caterham Roadsport / Defender 130
-
Luco
Re: Caterham Roadsport SV (80 procent london tunnelrun voltooid)
Babylonienbroek is vlakbij hoor

-
allen
LOL, eerstvolgende keer dat ik langs kom zal het wel weer zijn voor de koffie. Dat kost je dus alleen maar geld. 
-
Luco
Das nou weer jammer
Brug is te huur
Brug is te huur
- Downforce Hans
Was dat dan niet je sleutelruimte, met tv en piano, waar ik laatst was? 
-
allen
Nee, dat is de fabricageruimte waar onderdelen voor de Caterham gefabriceerd worden. 
-
Emiel
Snap wel dat het in Dordt duur is. Hoe dichter bij dordt hoe rotter het word was het toch ?
Maar over 2 weken dus een caterham met bmw blok , .misschien een wieltje onder het BMW carter plaatsen alvast, want BMW blok is stuk zwaarder
Maar over 2 weken dus een caterham met bmw blok , .misschien een wieltje onder het BMW carter plaatsen alvast, want BMW blok is stuk zwaarder
- Tommy
Gewoon een 1,35 liter 6 in lijn uit de nieuwe BMW motorfiets. Dan klinkt ie ook nog eens lekker. Nauwelijks groter dan een 4 cyl lijnmotor.
- Patrick van Wijngen
Probleem met die motorfietsblokken is alleen de koppeling/versnellingsbak.
Die zijn meestal niet echt gemaakt om continue iets van 580kg + passagiers rond te jakkeren... meestal 250kg+2 passagiers.
Maar dat even buiten beschouwing gelaten, lijkt me dat op zich wel grappig.
Die zijn meestal niet echt gemaakt om continue iets van 580kg + passagiers rond te jakkeren... meestal 250kg+2 passagiers.
Maar dat even buiten beschouwing gelaten, lijkt me dat op zich wel grappig.
-
Marco R.
4A-GE 20v blacktop motor erin gekoppeld aan een T50 versnellingsbak van een AE86 is ook een oplossing...
Heb je ITB's dus ook geen gekloot meer met Engelse ICV's, gelijk de betrouwbaarheid met 300% verhoogd door Japanse meuk i.p.v. Engelse meuk in het vooronder. Owja, 8000+ toeren is natuurlijk ook leuk.
Heb je ITB's dus ook geen gekloot meer met Engelse ICV's, gelijk de betrouwbaarheid met 300% verhoogd door Japanse meuk i.p.v. Engelse meuk in het vooronder. Owja, 8000+ toeren is natuurlijk ook leuk.
-
allen
Als ik een jappenbak had gewild, had ik wel een Lotus gekocht... 
-
Marco R.
- Patrick van Wijngen
'most reliable car in the world... only 1234 parts to go"
Uit zoveel onderdelen bestaat je auto niet eens !!!
- Downforce Hans
Bij Allen zijn het er nog maar 1127, de rest is er al afgevallen............Patrick van Wijngen schreef:'most reliable car in the world... only 1234 parts to go"
-
allen
Re: Caterham Roadsport SV (de betrouwbare versie)
De rest heb ik vervangen bedoel je... :banaan:
-
Emiel
he me post is weg :S

Maaruh die Honda PG1 versnellingsbak van je blijft wel heelallen schreef:Als ik een jappenbak had gewild, had ik wel een Lotus gekocht...
-
allen
Emiel, achter m'n k-series hangt een door Caterham zelf ontwikkelde 6-bak bestaande uit Ford onderdelen. Hier dus ook niets Japans aan. 
-
Emiel
potverdorie, een 6 bak ? dat moet wel heel lekker zijn in zo'n licht gebakje!
Maar de std. honda doet het normaal prima aan de rover blokjes, nu maar hopen dat de Ford bak het houd
Maar de std. honda doet het normaal prima aan de rover blokjes, nu maar hopen dat de Ford bak het houd
-
allen
Zo, weer lekker rondgebeld. De olietank is gelast en gelijk aangepast zodat deze hopelijk niet nog een keer scheurt. Als alles volgens planning gaat, kan ik de wagen morgen ophalen.
Daarna Vdk in Lochem gebeld alwaar ook de ICV en het vacuumslangetje gearriveerd waren. 24 Service is te duur, maar ik heb er op gegokt nu om dat vandaag naar Bas te laten versturen. Hopelijk is dat er dan als ik m'n auto ophaal. Kan ik het gelijk even wisselen en testen.
Feitelijk blijft dan alleen nog de startmotor over, maar ook daar ben ik weer achteraan gegaan voor de mounting plate.
Daarna Vdk in Lochem gebeld alwaar ook de ICV en het vacuumslangetje gearriveerd waren. 24 Service is te duur, maar ik heb er op gegokt nu om dat vandaag naar Bas te laten versturen. Hopelijk is dat er dan als ik m'n auto ophaal. Kan ik het gelijk even wisselen en testen.
Feitelijk blijft dan alleen nog de startmotor over, maar ook daar ben ik weer achteraan gegaan voor de mounting plate.
- Stéphane
Ik moest wel lachen vanmorgen. Gisteren nieuwe Autovisie ontvangen en daarin stond nog een stukje over hun Caterham van de Caterham Cup die ze rijden of althans gereden hebben. Bovenaan het lijstje van goede punten staat letterlijk: Betrouwbaarheid.
Ik kon een milde schaterlach toch niet onderdrukken
-
allen
Ik heb een fabrieksgebouwde itt de zelfbouw van Autovisie. Dan snap je het wellicht.

- Stéphane
Ja, als maandagmorgen tussen een paar theezakjes en een kater van de zondagavond pints daarvoor zo'n ding in elkaar gegooid wordt kan ik me dat wel voorstellen.allen schreef:Ik heb een fabrieksgebouwde itt de zelfbouw van Autovisie. Dan snap je het wellicht.![]()
Voor alle duidelijkheid: ik gun je echt een betrouwbare en daarmee leuke auto, dat weet je :playcar: Maar ik vind het echt schandalig hoe de kwaliteit is.
-
allen
Tja, je zou verwachten dat een fabrieksgebouwde gewoon goed in elkaar moet steken. Ik rijd dan wel veel meer dan de gemiddelde Caterhamrijder, maar dan nog vind ik het aantal pechgevalletjes die ik heb gehad in 11.000 kilometer teveel. Wel gelukkig steeds anderen erbij gehad en samen altijd weer lachend thuis gekomen. Liever doe je dat toch zonder pech.
Heb toch echt het gevoel dat dit nu de laatste puzzelstukjes zijn, dus hopelijk hebben toekomstige uitgaven meer te maken met aanpassen dan repareren.
Heb toch echt het gevoel dat dit nu de laatste puzzelstukjes zijn, dus hopelijk hebben toekomstige uitgaven meer te maken met aanpassen dan repareren.
- Stéphane
Ik hoop het ook! Dan kun je tenminste echt genieten van die auto, want als-ie rijdt rijdt hij echt prima 
- Downforce Hans
Het was voor mij een reden om mij abonnement op te zeggen.Stéphane schreef:Ik moest wel lachen vanmorgen. Gisteren nieuwe Autovisie ontvangen en daarin stond nog een stukje over hun Caterham van de Caterham Cup die ze rijden of althans gereden hebben. Bovenaan het lijstje van goede punten staat letterlijk: Betrouwbaarheid.
Het blijkt dat die gasten dus helemaal geen verstand van auto`s hebben.
- Downforce Hans
Ja Ja, Sweet dreams boyallen schreef:Tja, je zou verwachten dat een fabrieksgebouwde gewoon goed in elkaar moet steken. Ik rijd dan wel veel meer dan de gemiddelde Caterhamrijder, maar dan nog vind ik het aantal pechgevalletjes die ik heb gehad in 11.000 kilometer teveel. Wel gelukkig steeds anderen erbij gehad en samen altijd weer lachend thuis gekomen. Liever doe je dat toch zonder pech.![]()