Van elk merk ken ik wel een dergelijk verhaal. Zelf rij ik nu een tijdje met een Verso, best aardig maar spuuglelijk en echt strak stuurt het niet.Marco R. schreef:Nou nee, maar ik hoorde van hem dat het niet de eerste was die ervan stuk liep.
Elk huisje zijn kruisje (niks is perfect), maar bij Ford rommelt er toch wel het e.e.a. qua kwaliteit.
Stap voor de grap dan eens in een Renault Scenic, VW Touran of Citroen Picasso. Lach je helemaal de ballen uit je broek.Mark schreef:Van elk merk ken ik wel een dergelijk verhaal. Zelf rij ik nu een tijdje met een Verso, best aardig maar spuuglelijk en echt strak stuurt het niet.Marco R. schreef:Nou nee, maar ik hoorde van hem dat het niet de eerste was die ervan stuk liep.
Elk huisje zijn kruisje (niks is perfect), maar bij Ford rommelt er toch wel het e.e.a. qua kwaliteit.
Die 2 motoren zijn gelijk, komt van VAG. En VAG is ook met garantie te tunen.330d schreef:De Seat lijkt mij een slappe aftreksel van de VW Sharan met maar slechts 1 diesel motor, de 2liter 140pk/310nm
Grandis biedt ook maar 1 evensterke dieselvariant. Beide ontlopen elkaar niet zo qua prijs.
Volgens http://www.nieuweautoprijzen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; klopt dit inderdaad.330d schreef:Ik ben er nog steeds niet uit.
Vandaag langs Mitsu dealer gegaan, de verkoper vertelde mij dat per jan 2010 de zuinigheidslabels worden aangepast. Voor de Grandis betekent dit een verhoging van 1800,-.
Indien ik NU een Grandis uit voorraad gaat nemen en leveren in eerste week jan. dan mag dit nog voor de oude prijs. Bestel ik een geheel nieuwe die uit sushiland moet komen, verwacht in april, dan mag ik sowieso 1800 bijdokken tegen die tijd ondanks dat de auto dit jaar wordt besteld.
Wat is jullie mening hierover, klopt dit of is het maar een trucje om hun voorraad eerst kwijt te raken?
Tevens, adviseerde hij mij ook om LPG te rijden, momenteel aktie bij hun voor 1500euro tank onder de auto geinstalleerd waarbij ik de reserveband moet opofferen.
Ik hoor/lees zoveel verhalen over LPG rijden of niet, bijv dieselauto's/motoren zal vele malen sterker zijn dus ook minder slijtage en reparatie naar mate je meer km's maakt. Actieradius is veel kleiner, minder power dan diesel etc.
De auto komt niet op naam vd zaak, maar op prive. Ik rij zo'n 40-45k per jaar. Wat is wijsheid?
Gebruikers op dit forum: Will F. en 3 gasten