Precies, de verhouding. Tuurlijk mocht ik daar niet 82 km pu rijden (wat de agent dan beweert he, want volgens mij was het langzamer), maar waarom moet dat een gemiddelde nederlander een maandsalaris kosten?duifjes.com schreef:Het is mij ook menens........kom op man lekker automoblistje pakken op hard rijden ben je dan een crimineel??? nee dan al dat tuig wat op straat loopt...mensen lopen te terroriseren hebben ze in Utrecht daar niet een probleem mee??? en wat doen de agenten....die DURFEN niet die gasten aan te pakken........man o man wat een land....
Als je je echt aso gedraagt met 3 joints op rijden etc prima......maar omdat je toevallig waar het kan te hard rijdt en dan zo'n straf staat niet in verhouding....en daar gaat het om....de verhouding!!!
Terwijl je voor andere delicten de meeste karige werkstraffen krijgt (zonder geldboetes).
Wat denken ze als straks mijn rijbewijs wordt ingetrokken bij het CBR omdat ik iets verkeerd doe. Dat ik dan niet meer ga rijden? Dat ik dan mijn baan maar opzeg? Tuurlijk niet! Resultaat is alleen dat als er nog eens een bordje met politie, volgen gaat branden, ik er met een noodgang vandoor rij en niet keurig stop om langs de kant van de weg te bukken en door meneer agent genomen te worden.