Die goede oude tijd -> OLD skool users
- Fernando
Re: Die goede oude tijd -> OLD skool users
Niemand? Jawel hoor.... 
- Stéphane
+1Fernando schreef:Niemand? Jawel hoor....
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Hey buur, wat kijk je zuur.. 't is weer tijd voor onderstuur..Dennis Cavallino schreef:"" http://www.watbenjedan.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hadden Jordy en ik standaard onder de F-toetsen zitten. Gaf 't zelfde resultaat toen.
- Laurens
Zelf vanaf 2005 begonnen met mee lezen op Gummen, toen nadat DF werd opgericht redelijk snel daar heen gegaan en zo ben ik hier dus nog steeds
Deze bedoel jegoofy schreef:en de andere filmples?
adje die de afrit pakt met RH er achter met duidelijk zijn lofzang?!?
en andere lelystad film´s???
- RVV
Laurens schreef:Zelf vanaf 2005 begonnen met mee lezen op Gummen, toen nadat DF werd opgericht redelijk snel daar heen gegaan en zo ben ik hier dus nog steeds![]()
Deze bedoel jegoofy schreef:en de andere filmples?
adje die de afrit pakt met RH er achter met duidelijk zijn lofzang?!?
en andere lelystad film´s???
![]()
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... f=2&t=3967" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel leuk om je vorsteltopic terug te lezen.. 16 jaar.. en nu 2 jaar verder.. even laten zien wat je waard bent top hoor
- goofy
moet maar eens in mijn oude pc kijken wat daar nog op de hd staat.......
zit denk ik nog wel wat aan filmmatiriaal op....... :shakeit:
zit denk ik nog wel wat aan filmmatiriaal op....... :shakeit:
- Marc
Mijn gezinsleven bevalt prima, hoe druk het soms ook is. Twee schatten van kinderen, echt super. In januari werd ons zoontje geboren en daarna hebben we ineens veel mensen verloren. Een vriendin (43), mijn schoonmoeder (61), haar tweelingzus plus de man van die zus. Gelukkig had ik zoiets nog nooit eerder ervaren. Maar al met al een bizar en emotioneel jaar. Ik besefte altijd wel dat je de dag moet plukken, maar voel het nu ook meer dan ooit. En dus veel gezin, vrienden familie. En minder internet.
Hoe is het trouwens met jouw Pfeiffer nu? Merk je er nog iets van? Heeft bij mij lang geduurd, misschien extra lang door de kortere nachten. Het laatste half jaar kom ik gelukkig ook weer goed aan hardlopen toe, gaat nou weer lekker. En met een flinke verbouwing van het huis staan veranderingen aan het wagenpark ook in de wachtstand. Ach, de 330i mheeft net 100.000 gelopen, dus die kan hopelijk nog wel even mee.
Hoe is het trouwens met jouw Pfeiffer nu? Merk je er nog iets van? Heeft bij mij lang geduurd, misschien extra lang door de kortere nachten. Het laatste half jaar kom ik gelukkig ook weer goed aan hardlopen toe, gaat nou weer lekker. En met een flinke verbouwing van het huis staan veranderingen aan het wagenpark ook in de wachtstand. Ach, de 330i mheeft net 100.000 gelopen, dus die kan hopelijk nog wel even mee.
- Laurens
Haha inderdaad leuk om terug te zien, veranderd toch wel een hoop in 2,5 jaarRico schreef:Laurens schreef:Zelf vanaf 2005 begonnen met mee lezen op Gummen, toen nadat DF werd opgericht redelijk snel daar heen gegaan en zo ben ik hier dus nog steeds![]()
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... f=2&t=3967" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel leuk om je vorsteltopic terug te lezen.. 16 jaar.. en nu 2 jaar verder.. even laten zien wat je waard bent top hoor
-
Mark N
Laurens schreef:Haha inderdaad leuk om terug te zien, veranderd toch wel een hoop in 2,5 jaarRico schreef:Laurens schreef:Zelf vanaf 2005 begonnen met mee lezen op Gummen, toen nadat DF werd opgericht redelijk snel daar heen gegaan en zo ben ik hier dus nog steeds![]()
Grappig om te zien, kom zelf ook uit Nieuwerkerk en heb bij die andere "vakgarage" gewerkt waar het in jouw voorsteltopic over gaat.
-
Luuk
En dan heb je ook nog eens bijna dezelfde naam als een fotograaf hier op het forum.Mark N schreef:[Grappig om te zien, kom zelf ook uit Nieuwerkerk en heb bij die andere "vakgarage" gewerkt waar het in jouw voorsteltopic over gaat.
What are the odds. 8)