Bert ///M3 schreef:
Apart trouwens, 4way tussen 1K2 en HDA in? Ben wel benieuwd wat dat is. Betekend dat dat je low speed en high speed verstelbare dempers krijgt tegen een prijskaartje lager als die van 1K2 ???
Het is 4Way, maar in hoeverre dat deze
afzonderlijk afstelbaar zijn weet ik niet.
Het verhaal achter de ontwikkeling zit zo: Er was eens...
Er is een vraag bij Intrax binnengekomen om met een circuitauto over zeer slechte wegen naar het circuit toe te kunnen rijden, geen Belgie, slagje erger nog.
Dus ze wilden een demper welke een heel ver stelbereik heeft, lekker losjes en snaarstrak.
Daar is dit nieuwe product uitgekomen, wat ik heb begrepen, mede door het combineren van de HDA en 1K2 onderdelen.
Qua prijs weet ik het nog niet precies, ik denk zo rond hetzelfde als de 1K2, maar dan met de coating incl.
Knap aan de prijs, maar ik denk/hoop dan wel een uniek product onder de auto te hebben.
Motortuning wordt ik nooit zo opgewonden van, daarom doe ik dan maar meer in het onderstel. (Tenminste, dat vertel ik thuis dan hé)
Henk vertelde er zo positief over dat ik het wel aandurf om een beetje als proefkonijn te :playcar:
Bert ///M3 schreef:
Vind het wel apart dat ze het dan al zo snel op de plank hebben liggen eigenlijk, meestal gaat er wel een aardige tijd overheen voordat ze iets klaar hebben als het custom gemaakt moet worden.
Ligt ook niet veel op de plank, meeste moet vandaag en morgen gedraaid/gemaakt/gecoat worden om het donderdag klaar te hebben.
Jammer dat ik er nog niet meer info over heb, hopenlijk weet ik donderdag wel wat meer.