Nu heb je de 2.0 sport van 29.295 en dan de STI vanaf 57.995 , is een erg groot gat , en van de 2.0 sport die ik eens heb gereden wordt een liefhebber van een beetje snelheid ook niet vrolijk.....

Heb 4 jaar GTT gereden en nu alweer 6 jaar STI , kan nog geen opvolger bedenken........... ja de nieuwe STI

Daarom hou ik de STI maar.....
Ook zie je idd. veel fout volk met de eerste generatie GTT rijden........zo groots mogelijke spoilers ,uitlaten zo groot rioolpijpen , stikers , boomboom muziek ,en vaak hoor je dar er weer eentje plat is gegaan of een sloot is ingereden bij een meeting......... je krijgt als subaru-rijder snel een Sjonnie imago al loop ik nu alweer tegen de 40.....
Mensen kijken raar op als je stppt bij een oversteekplaats , of als je iemand voor laat gaan.....
Sja dan zal ik maar die eene zijn als ik het geld had, en de rest mag van mij wel in die doorsnee BMW rijden :playcar: :shakeit: , rij ik teminste nog exclusief..Een van de unieke verkooppunten was natuurlijk de prijs perstatieverhouding, die heeft men niet meer, sterker men rekent premium prijzen terwijl de consument Subaru absoluut niet premium vind. Laat 100 mensen kiezen tussen nieuwe STI van ca. 65k en een 335i sedan High Executive voor het zelfde geld........ en 99 kiezen de BMW.
Michel

Alex,