Kan wel samen hoor , alleen kom jij nooit in die snelheidsregionen vandaar dat je dat niet kan wetenMichel P schreef:Autobahn en leuk in 1 zin, kan niet, Autobahn is geen flikker aan!
Michel

Kan wel samen hoor , alleen kom jij nooit in die snelheidsregionen vandaar dat je dat niet kan wetenMichel P schreef:Autobahn en leuk in 1 zin, kan niet, Autobahn is geen flikker aan!
Michel
JaMichel P schreef:Wel tempting hoog voor 5k een gruwelijke bak vermogen erbijallen schreef:Michel is atmofapper. Heeft niets met centrifuges.![]()
Maar heb je dat echt nodig?
Michel
Ik ben ook voorstander hoor , maar iedereen roept ja, moet iemand toch verstandig zijn en hem nee zeggenatomchris schreef:Het kan toch ook gewoon leuk zijn om te hebben(compressor)gewoon omdat het kan.
Niets is beter als het ander,als je maar blij bent,en dat zijn wij met een compressor en andere zonder.
Vrede op aarde!hoezee!
Verschil zit in het gevoel is mijn ervaring, 192 pk door wat leuke aanpassing bij de Speedster voelt leuker aan dan 192 standaard pk's bij de Exige/Elise.SteV6 schreef:Ik heb (heel) lang lopen twijfelen over de supercharger route. Maar ik ben nu toch de atmo route ingegaan omdat het eindelijk mogelijk is. Is er voor de 192pk Toyota een atmotraject beschikbaar? Of moet je dan echt de forced induction route op?
Het lijkt me een flink dilemma, 192pk is in principe meer dan voldoende i.t.t. 147 in een Speedster, dat is gewoon 50pk te weinig ...
Stephan
Jan was ruim €10000,- kwijt voor zijn ombouw bij van StenStéphane schreef:
Ik vind het wel gaaf. Zo'n Exige met supercharger. Die van Jan ging in ieder geval als een kanon
Niks went zo snel als snelheid.Hans GP schreef: Is leuk om hem standaard te houden maar na een jaar wil je meer en sneller vooral op het rechte stuk kom je kort.. ik heb dat nu ook al
Mmmmm... ja je hebt gelijk. Het is en blijft eigenlijk gewoon een looser :drinking:allen schreef:Ruud, je schat Michel te hoog in...
Ruben schreef:En ter compensatie koop je dan een rode auto
Oh yeah! Pollekke slaat de spijker op zijn hoofd.Michel P schreef:Autobahn en leuk in 1 zin, kan niet, Autobahn is geen flikker aan!
Michel
Gebruikers op dit forum: L5S1, mark123, Ti-Tourist (Erik) en 9 gasten