Marc RS4 schreef:Jurriuit schreef:Vrijdag visdag hier op het werk
Versgebakken kibbeling dus :banaan:
VIS?? ........getver...
Niet iedereen krijgt 5 gangen te eten tussen de middagindobesar schreef:Wat een simpele boeren hier...![]()
Xave30 schreef:@ MarcR54 - Ah ok. gevalletje coke-dealer die nooit zelf snuift
@Marco R. - Ya know..
- Zelf moet ik niks van vis. Alleen heel af en toe tonijn op crackers als snack.
Voor verse vis moeten we dus bij jou zijn Marc? 8)Marc RS4 schreef:HAha Vis is een van de gezondste en IMHO lekkerste soorten eten.
Veel mensen vinden het vies omdat ze vaak geen kwaliteit kunnen kopen en dus mindere kwaliteit krijgen dat meestal stinkt., (erg vaak is het ook te wijten aan het niet kunnen "herkennen" van kwaliteit)
Stomtoevallig zit ik in die branche ja,net als Leen.
Eric H schreef:Goed klaargemaakte vis smaakt beter dan vlees en is minstens net zo gezond....
Mijn ervaring is dat veel mensen "bang" zijn om graten in hun mond te krijgen...
Eet maar eens een goed bereide gebakken tonijn..........heerlijk !!
Net biefstuk :shakeit:
Eric H schreef:Goed klaargemaakte vis smaakt beter dan vlees en is minstens net zo gezond....
Mijn ervaring is dat veel mensen "bang" zijn om graten in hun mond te krijgen...
Volgens mij zit er toch wel een grote hoeveelheid kwik in zeevisMarc RS4 schreef:Eric H schreef:Goed klaargemaakte vis smaakt beter dan vlees en is minstens net zo gezond....
Vis is VEEL gezonder dan vlees hoor.....
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bart_k, EricT, Gert-jan, Gisae, Peter-Paul, Sidney, WillemBoer en 1 gast